Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez AmnuM 06 paź 2013, 12:40
Nie, Organizm szybko się przyzwyczaja. Im mniejsze dawki bierzesz, tym dłużej w czasie rozciągasz, aż organizm znowu nie będzie odczuwał głodu. Adaptacja organizmu do mniejszej dawki trwa 2-3 dni.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
343
Dołączył(a)
08 sty 2013, 14:20

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez hania33 06 paź 2013, 15:46
AmnuM, Ma znaczenie ilość lat kiedy dana osoba bierze lek?Np , 20 czy 10 lub 5 ?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez AmnuM 06 paź 2013, 16:48
ilość lat brania danej substancji, czy wiek osoby?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
343
Dołączył(a)
08 sty 2013, 14:20

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 06 paź 2013, 17:01
na szczęscie nigdy mnie jazdy benzodiazepinowe nie pociągały . Takie to dla mnie ni w pięć ni w oko,,, rzecz co najwyżej niezbędna na kaca i sporadyczne lęki , ale żyby to zasuwać " co dnia" trudno mi to sobie ( u siebie ) uświadomić. Clony to mi najmniej w ogóle podchodzą , najlepszy xanax.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez hania33 06 paź 2013, 18:06
AmnuM, brania..
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez AmnuM 06 paź 2013, 19:53
Ma znaczenie, bo metabolizm 20, a 60 latka jest różny. Jeśli ktoś bierze np. przez 5 lat opioidy i zwiększał dawki, bez próby rzucenia, to będzie mu ciężko. Z każdym detox'em jest gorzej, jeśli ta osoba powtarzała go już wcześniej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
343
Dołączył(a)
08 sty 2013, 14:20

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez Silv21 09 paź 2013, 05:48
Zmienilem na dwa dni clonazepam na relaniu. Odstawilem swioje 6 mg ktore biore od jakos 5 lat, i bralem przed dwa dni 10 rano, w poludnie, i wieczorem.Wogole nie wiem co sie dzieje , spalem..calkowita dekoncentrcja, nasilony lek. Sory za pisownie i gramatyke. Ciagle jeszcze mam problem dojsc do siebie. Biore znowu Clony i rexetin. Dokuczac mi zaczal jakis Bol miesni , i problemy z koncentracja . Czy efekt odstawienny moze byc odczówany po 2 dniach, nawet jesli odrazu sobie wtrynilem 3 dnia dawke clonow i 4 dnia tez?Ogolenie jeszcze mam jakies takie napadowki zlosci, ale takiej silnej.Cholera wie na co, a za chwile absolutna totalna znieczulica. Nic nie czuje. Jak by mi sie emocje odisnalowaly. Nie wiem czy walio mi na lep, czy za duzo dzieci z dworca zoo czytam: ) czy tak moze zar4eagowal poprostu organizm? Dzieki za odpowiedzi. Silv.

Ps: Sory jeszcze raz za gramatyke i pisownie.Slowa pchaja sie na usta , i wogole sie pchaja.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
05 paź 2013, 05:58
Lokalizacja
Szczwecin

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez fozzie 12 lis 2013, 17:04
Dzisiaj, Pani Doktor, na moją prośbę zmieniła mi leki. Zamiast anafranilu będę brał citaxin. Zastanawia mnie to, że kazała mi z dnia na dzień przestać brać anafranil i następnego dnia zacząć citaxin. Co myślicie o takiej nagłej zmianie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1199
Dołączył(a)
07 sty 2013, 09:58

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 12 lis 2013, 17:08
Co myślicie o takiej nagłej zmianie?

-przeżyjesz . Jednak ja sam z jednego leku schodziłbym wolniej ,powoli dokładając ( też stopniowo )ten drugi.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez mm 19 lis 2013, 11:44
Witam,

na naerwice lęcze się od około 8 lat.Najpierw przez 3 lata leczyłam się citalem ,następnie przeszłam na Axyven .Od ponad pól roku stopniowo zmniejszałam dawkę z 37mg codziennej dawki do 1/4 tabletki raz na tydzień ta dawka to już chyba minimum ale prawda jest taka ze po zazyciu nawet tego przez po około 2 godz odczuwałam mdlosci a następnie lekką euforię a zatem i taka dawka działa.Przez caly okres zmniejszania dawki zaobserwowałam pocenie się w nocy.Praktycznie co noc.Aktualnie nie biorę leku od 2 tyg ...jestem dosyć placzliwa ale na to może mieć również wpływ fakt ze stracilam niedawno prace i jestem ogolnie przygnebiona,trudno wiec stwierdzić czy to brak leku powoduje,w każdym bądź razie interesują mnie te poty nocne...no bo przecież dawke leku zmniejszałam stopniowo,dawałam organizmowi się przyzwyczaić czy to może mieć związek z odstawianiem czy już nie powinno?jak długo takie objawy mogą się utzymywac?
"Marzeniom nie należy stawiać poprzeczki zbyt wysoko"
mm
Offline
Posty
75
Dołączył(a)
31 sie 2006, 15:15
Lokalizacja
Gdańsk

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 19 lis 2013, 12:04
37,5mg to bardzo mało dawka dobowa wenlafaksyny(Axyven). No ale jednak powszechnie wiadomo, że wenla jest b. trudnym lekiem do odstawienia. Ciężko powiedzieć czy to w dalszym ciągu objawy abstynencyjne, może to bardziej nawrót nerwicy?
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez mm 22 lis 2013, 12:41
No niestety...udało się wytrzymać tylko 2 tyg. Lęki może nie były aż tak silne ale obniżenie nastroju od około 3 dni okropne.Praktycznie mogłabym ryczeć od rana do wieczora...
Wzięłam lek. Zastanawiam się czy jest jakiś określony czas przez który powinno się leczyć nerwicę, wiem, że to naiwnie zabrzmi ale ostatnio jak bylam u internistki i wspomniałam ,ze lecze się od tylu lat na nerwice to uslyszalam zdanie: "o,to już trochę za długo...już powinni być wszystko ok..."
Ciekawe...lekarz laik czy co.
"Marzeniom nie należy stawiać poprzeczki zbyt wysoko"
mm
Offline
Posty
75
Dołączył(a)
31 sie 2006, 15:15
Lokalizacja
Gdańsk

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez freda 22 lis 2013, 12:53
mm, ja też od 8lat się leczę i się nie wyleczyłam .już w to zresztą nie wierzę.biorę paro,na wiosnę mam odstawić..a potem pewnie znowu będę brać...
A już myślałam,że ją pokonałam...
Offline
Posty
915
Dołączył(a)
27 sty 2013, 17:56

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez miawallace 26 lis 2013, 15:29
Ja nerwice lecze od 3lat, od kilku miesięcy zmniejszalam z lekarka dawke wenlafaksyny, przez ostatni miesiąc bralam juz tylko 75mg, 4x mniej niż przez okres leczenia i zmiany dawki znosilam calkiem bezboleśnie, wiec w niedziele postanowilam juz sobie nie brać leku w ogóle, no i ku przestrodze - nie polecam takiej samowolki, czuje sie jakbym byla pijana, w glosie mi szumi, mam mdlosci i caly czas chce mi sie plakac:/ nie mówiąc juz o lapaniu równowagi, po mieście szlam zygzakiem. Wlasnie czekam do lekarza,mam nadzieje ze mi jakoś pomoże. Co do dlugosci leczenia- moja lekarka tez byla przeciwna odstawianiu wenla juz, bo jej zdaniem nie jest jeszcze ok ale od roku jestem z osoba dla której leki = trochę wariat i mialam dość tej stygmatyzacji. Zobaczymy co będzie dalej.
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
14 lis 2013, 13:49

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 14 gości

Przeskocz do