Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Adamo1 03 mar 2012, 22:48
i jest o wiele lepiej, zero zamuly i sie hiperseksualizm pojawil :D -> nowa dziewczyna -> lepsza samoocena -> brak depresji, lęków i innych glupot.

bylem ostatnio u lekarza i widzialem jakas grupe terapeutyczna, powykrzywiane kobiety, faceci i dzieci z lejącą sie sliną z buzi. teraz ma te depresje w dupie i predzej sobie elektrowstrzasy zalatwie niz bede jadl to scierwo.

polecam wam przebadac sie na tarczyce i wiele innych rzeczy, wyjsc z toksycznego srodowiska i niczym sie nie przejmowac, jak mnie maja w dupie to ich tez mam w dupie wszystkich.

po co mi depresja jak jutro moge zdechnac, a mam dzisiaj mieszkanie i jedzenie, jak zdechne to mam to w dupie

zmiencie sposob myslenia
Ostatnio edytowano 12 mar 2012, 12:58 przez Artemizja, łącznie edytowano 1 raz
Powód: z uwagi na tematykę połączono z wątkiem zbiorczym
Avatar użytkownika
Offline
Posty
58
Dołączył(a)
29 gru 2011, 14:00

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 03 mar 2012, 22:57
Adamo1, Dzięki za oświecenie ;)
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Michuj 03 mar 2012, 23:07
hehe. Można dać nowy dział. ''Farmakoterapia działa'' :pirate: :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

przez miko84 04 mar 2012, 11:17
Adamo1 powodzenia :mrgreen:
miko84
Offline

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Adamo1 05 mar 2012, 11:47
Dzięki, pewnie myslicie, że wszystko wróci, zobaczymy 8)

Dzisiaj załatwiłem ważne sprawy, nawet mi głos nie drgnął, bylem spokojny :mrgreen: i opanowany
Avatar użytkownika
Offline
Posty
58
Dołączył(a)
29 gru 2011, 14:00

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Michuj 05 mar 2012, 12:12
Adamo1, ja na miesiąc wszystko odstawiłem. I tyle czasu byłem czysty. Później znowu nastrój zaczął huśtać.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

przez miko84 05 mar 2012, 13:22
Adamo1 tak, tak właśnie myślimy ;)
miko84
Offline

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

przez QueenForever 05 mar 2012, 14:47
Jak bedziesz wywoływał wilka z lasu to prawdopodobnie go wywołasz...
QueenForever
Offline

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Adamo1 05 mar 2012, 15:49
nie piszcie jak do nowicjusza :mrgreen: 8)

jak mi deprecha i lęki wroca to wale elektrowstrzasy albo palne se w leb, serio mam to w dupie :roll:

napisalbym o jeszcze jednej rzeczy, ale na razie sie wstrzymam. wtedy zrozumiecie ze tym razem nie bedzie jak zawsze 8)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
58
Dołączył(a)
29 gru 2011, 14:00

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Michuj 05 mar 2012, 15:50
Powodzenia na nowej drodze. Oby Ci się udało. (mi nie... )
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

przez Divinity 11 kwi 2012, 10:59
Witam,
po wczorajszej wizycie u psychiatry zalecił schodzenie z moich leków, dotychczas brałem (przez 4 ostatnie miesiące) mocny koktajl (chciałem sie zabić)
amitryptylinum 150 mg
anafranil 225 mg
zalasta 10 mg
tranxene 15 mg
i jako dopalacz tonisol.
Wczoraj lekarz zalecił mi schodzenie z amitryptyliny od wczoraj, (wczoraj pominięcie ostatniej dawki czyli wczoraj wziąłem 100 mg) dzisiaj biorę tylko 50 i jutro już nic, tak samo schodzenie z anafranilu z 3 tabletek do 2 dzisiaj.
Czyli od jutra zestaw będzie wyglądał tak:
anafranil 150 mg
zalasta 10 mg
tranxene 5 mg
Bardzo się boję, gdy zaczynałem to brać przeżyłem horror, mialem niesamowite skutki uboczne, to co się ze mną działo przekraczało moje rozumowanie, czyli było bardzo ciężko przez 2 tygodnie, potem się wyrównało i przez 3 miesiące czułem się normalnie, byłem lekko otumaniony i straciłem libido do 0.
Boję się tego schodzenia z leków bo jak zejde tak jak lekarz kazał a po tygodniu wróci mi depresja z chęcią do zabicia się, to znowu wejdę na ten zestaw(jak to lekarz nazwał, leczenie szpitalne w domu) i będę musiał przeżywać horror ze skutkami ubocznymi od początku.
Nie wiem po co to piszę, może przez to że cholernie się boję.
Nie mam sił na nic, prosze pomóżcie coś
Ostatnio edytowano 12 kwi 2012, 13:52 przez Artemizja, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono z uwagi na tematykę
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
22 lis 2011, 10:56

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Michuj 11 kwi 2012, 11:06
Schodzisz z tych leków w celu zamiany na inne? Na co się leczysz? Ten zestaw się nie sprawdził?
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

przez Divinity 11 kwi 2012, 11:13
depresja z nerwicą, zestaw się sprawdził, odeszły myśli samobójcze, generalnie nastrój się polepszył, ale chodzi o to że ten zestaw bardzo uszkadza wątrobę i stosuje się go w szpitalu (na co ja nie wyraziłem zgody) i lekarz stwierdził poprawę więc chce zejść z tych mocniejszych leków i powoli przerzucić mnie na seroxat.
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
22 lis 2011, 10:56

Odstawianie leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Michuj 11 kwi 2012, 11:15
No ami+klomi w takich dawkach jest zestawem niewąskim. Może przesiadka na paro to dobre wyjście.
Nie jest powiedziane, że przy zejściu musi wszystko wrócić.
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do