Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez heheallday 26 sie 2016, 15:45
Najgorsze jest to wypranie z emocji, zawsze bylem mocno emocjonalny, teraz nic mnie nie smieszy ani nie ziebi, dodatkowo te paranoje ze zaraz zglupieje itd. Jak odstawie to od razu to po jakims czasie powinno wrocic samopoczucie sprzed brania tak ?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
26 sie 2016, 15:09

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez absolulu 27 sie 2016, 15:42
Odstąpię leki - info na priv (WWa).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
159
Dołączył(a)
14 lis 2013, 03:55

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez rinakata 28 sie 2016, 20:45
Już mam powoli dość... Jakoś od niecałego roku brałam fluoksetynę. Najpierw 20 mg później dwa miesiące 40 mg - i odstawienie. Chciałabym zajść w ciąże dlatego staram się odstawić. Wiem że trzeba stopniowo itp - to nie pierwszy moj lek. Nerwica lękowa jest ze mną od jakiegoś czasu już - ciężka sytuacja w domu - ojciec alkoholik- choroba mamy - wrażliwość i słaba psychika.. Mniejsza o to. Teraz życie mi się ustabilizowało. Zeszłam do jednej tabletki 20 później co jeden dzien i tak przestałam całkiem brać. Mija jakiś 2 tydzień. Od około 3 dni jest koszmarnie ! Prądy w głowie nie dają mi żyć.. Wcześniej były delikatne ale nie tak często i mocno jak teraz... Powoli odechciewa mi się wszystkiego. Jestem taka nerwowa.. Czuję często że wybucham niepotrzebnie - i mąż obrywa niestety. Nie wytrzymałam - usiadłam popłakałam sie że już mam tego dość. Musiałam szybciej wrócić z zakupów bo w sklepie dosłownie sparalizowało mi jakby mózg.. Wziela, hydroksyzyne 25 w tabl i moze zasne. Nie wiem co mam robić.. :( Czy moze za szybko odstawiłam lek ? Może powinnam wrocic do jednej tabletki - i np w zime odstawić ? Zima to moj ulubiony miesiac zawsze wtedy nie mazadnych lęków - czuję się dobrze - w lato zas jest gorzej. Co myslicie .. ? moje wyniki tarczycy rowniez nie są za dobre Tsh 0,25 (0,3-4,0) ft3 4,7 )\(3,7-6,7) ft4 20,6 (12-22) ATPO <5 (<35) ATG 18,3 (<60)
Przerzuć kartkę, zaryzykuj, bądź dziwakiem.........
Avatar użytkownika
Offline
Posty
238
Dołączył(a)
16 sie 2013, 01:10
Lokalizacja
The Republic of Poland

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Kontrast 29 sie 2016, 17:56
rinakata, Odstawienie ssri dosyć często tym skutkuje ale to trwa zazwyczaj do 14 dni. Prądy, spięcia, strzały, uczucie widzenia czegoś w kąciku oka, rozdrażnienie, płaczliwość, omamy.... Tak jest jak sie odstawia, potem to mija i na koniec ma sie duże poty, choć nazwałbym to raczej spuszczeniem wody. Schodzić jak masz czas możesz długo, 10 na 5 potem na ile tabletkę rozkroisz.
Nie znam roli którą gram, wiem tylko, że jest moja - niewymienna.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4203
Dołączył(a)
13 cze 2014, 22:18
Lokalizacja
TKI

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez Pan1karz 29 sie 2016, 19:09
Fluoksetynę kiedyś brałem przez około 1 rok czasu, w dawce 20 mg. Odstawiłem ja po konsultacji z lekarzem w trybie 'cold turkey', czyli bez żadnego schodzenia z dawek i nie miałem żadnych objawów odstawiennych. Pierwszy raz czytam o prądach w głowie przy fluoksetynie.
Jeżeli występują w takim razie radzę podobnie - przejść z kapsułek na tabletki 10mg (1 opakowanie), brać je przez powiedzmy 2 tygodnie, potem dzielić na pół lub brać co drugi dzień. Ja w ten sposób odstawiałem mocniejszy escitalopram i nie miałem żadnych objawów odstawiennych.
Offline
Posty
173
Dołączył(a)
20 sie 2015, 23:13
Lokalizacja
Śląsk

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez Krzysieks1526 06 sty 2017, 13:09
Witam wszystkich,

Czy ktoś z was jest mi w stanie powiedzieć po jakim czasie po odstawieniu Anafranil SR 75 jego skutki uboczne znikną?
Chodzi mi o senność, problemy z koncentracja a zwłaszcza problemy z akomodacja oka...
Bralem ten lek przez jakieś 2 lata a niestety skutków ubocznych jest więcej niż pozytywnych... (dawka 150mg)
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
06 sty 2017, 13:03

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Vengence 06 sty 2017, 13:35
Krzysieks1526 napisał(a):Witam wszystkich,

Czy ktoś z was jest mi w stanie powiedzieć po jakim czasie po odstawieniu Anafranil SR 75 jego skutki uboczne znikną?
Chodzi mi o senność, problemy z koncentracja a zwłaszcza problemy z akomodacja oka...
Bralem ten lek przez jakieś 2 lata a niestety skutków ubocznych jest więcej niż pozytywnych... (dawka 150mg)
A ile czasu nie bierzesz?? ze 2-3 tygodnie to takie najgorsze skutki odstawienia, a potem jeszcze jakiś czas, trudno powiedzieć kilka miesięcy i powinno być ok.
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2101
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez Krzysieks1526 06 sty 2017, 13:53
Tego się właśnie obawiałem... Dopiero co odłożyłem 4 dni temu...
Może wiesz jak mogę łagodzić skutki uboczne tego dziadostwa? Magnez już biorę.
Oraz coś na pobudzenie tylko nie kofeina bo mam anemie...
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
06 sty 2017, 13:03

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Vengence 06 sty 2017, 14:13
Krzysieks1526 napisał(a):Tego się właśnie obawiałem... Dopiero co odłożyłem 4 dni temu...
Może wiesz jak mogę łagodzić skutki uboczne tego dziadostwa? Magnez już biorę.
Oraz coś na pobudzenie tylko nie kofeina bo mam anemie...
A zmniejszałeś dawkę, ile czasu odstawiałeś tą dawkę 150mg?
Z tym pobudzeniem to będzie raczej ciężko, kofeina to taka podstawa inne stymulanty mocniejsze to już ryją organizm.
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2101
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez Krzysieks1526 06 sty 2017, 14:45
Z odstawianiem to tak słabo. Ogólnie robię to bez wiedzy lekarza aczkolwiek było to w miarę z zachowaniem rozsądku 75 - 2 tygodnie, 37,5 - 2 tygodnie i 0.
Troche sytuacja życiowa na mnie to wymusiła (wyjazd za granice oraz nie wykupienie leków przed wyjazdem oraz brak ubezpieczenia za granica). W każdym bać razie z tego co mówiłem po lekach nie miałem siły na życie - spalę 24/7 - a żadne wzmacniacze typu kofeina czy tigery nie wchodziły w grę przez anemie, a jak skupiałem się na porządkach to 30 min i nie widziałem nic na oczy (wada wzroku znacznie się powiększyła po leku). Po tych kilku dniach czuje dyskomfort (rażenie prądem) oraz rozchwianie emocjonalne ale przynajmniej nie śpię cały dzień.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
06 sty 2017, 13:03

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Vengence 06 sty 2017, 15:31
Krzysieks1526 napisał(a):Z odstawianiem to tak słabo. Ogólnie robię to bez wiedzy lekarza aczkolwiek było to w miarę z zachowaniem rozsądku 75 - 2 tygodnie, 37,5 - 2 tygodnie i 0.
Troche sytuacja życiowa na mnie to wymusiła (wyjazd za granice oraz nie wykupienie leków przed wyjazdem oraz brak ubezpieczenia za granica). W każdym bać razie z tego co mówiłem po lekach nie miałem siły na życie - spalę 24/7 - a żadne wzmacniacze typu kofeina czy tigery nie wchodziły w grę przez anemie, a jak skupiałem się na porządkach to 30 min i nie widziałem nic na oczy (wada wzroku znacznie się powiększyła po leku). Po tych kilku dniach czuje dyskomfort (rażenie prądem) oraz rozchwianie emocjonalne ale przynajmniej nie śpię cały dzień.
To rażenie prądem minie po 2-3 tygodniach, rozchwianie emocjonalne powinno też szybko minąć, co do reszty typu zamulenie itd, to nie wiem ile dokładnie, trudno powiedzieć, a jak się teraz psychicznie czujesz?
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2101
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez Krzysieks1526 06 sty 2017, 15:35
O dziwo dobrze nawet pozytywnie nakręcony. Licze ze to te leki tak mną poniewierały, zobaczymy za tydzień jak będzie.

Dziękuję za informacje!!:)
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
06 sty 2017, 13:03

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez AlexCCC 17 sty 2017, 22:41
Wiem,że można dostać depresji po neuroleptykach ale mam pytanie jak ta depresja wygląda czy tak jak zwykła czy może inaczej bo chyba się jej nabawiłem przez te leki i dodatkowo jakieś chyba lekkie psychozy ale to chyba przez nieregularne przyjmowanie leków,obecnie nie biore leków 6 miesięcy .Dzięki za jakąś opinie Pozdrawiam :smile:Ps. Najdłużej brałem pernazyne i olanzapine oczywiście osobno ;)
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
17 lis 2014, 16:33

Odstawianie leków i objawy abstynencyjne.Wątek zbiorczy.

przez vica 02 lut 2017, 16:55
Czy jest ktoś tutaj, kto przeszedł detox od benzodiazepin? Ja w październiku skończyłam detox. Mineły już 4 miesiące, a ja cały czas czuje się fatalnie. Jak długo może trwać zespół odstawienny? ja wy przez to przechodziliście?
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
26 mar 2015, 17:41
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do