Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Avatar użytkownika
przez Decybel 27 cze 2006, 11:15
atrucha chcialbym zeby mi effectin pomogl jak tobie tylko dobrego sie o nim naczytalem i naprawde wierze ze mi pomoze ale z kazda lyknieta tabletka po ktorej nie przychodzi znaczaca ulga zaczynam miec watpliwosci i obawy ze bede tym jednym na ilus na ktorego effectin nie zadziala. I dzis nie wziolem lerivonu normalnie masakra jak mi jest niedobrze i jestem jakis zdenerwowany bez powodu ehh....
(ta nerwica to naprawde dziwna choroba...)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
26 kwi 2006, 17:53

Avatar użytkownika
przez Hollow 27 cze 2006, 12:02
Decybel, przy żadnym antydepresancie nie poczujesz poprawy natychmiast po łyknięciu tabletki, więc nie martw się na zapas.

Możesz zadzwonić do lekarza i zapytać go o te leki?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
10 mar 2006, 17:29

czy można łączyc lerivon z efektinem?

Avatar użytkownika
przez czarna741 27 cze 2006, 12:34
decybel można . Ja tak brałam pół roku ponieważ po efektinie nie miałam apetytu u strasznie chudłam. Lerivon powodował że ten apetyt był lepszy.
Tak zapisał mi mój lekarz .Brałąm tak przez pół roku ale lepiej zapytaj się lekarza. Pozdrawiam :)

[ Dodano: Wto Cze 27, 2006 12:37 pm ]
Brałam różne tabbletki ale dopiero efektin mi pomógł , przestałam miec bóle w klatce i odczuwac lęki :D :D :D Naprawdę dobry lek chociaż trochę drogi w porównaniu z innymi :cry: :cry:

[ Dodano: Wto Cze 27, 2006 12:40 pm ]
to prawda antydepresanty nie działają tak szybko musisz poczekac na efekty :P :P bądz dobrej myśli :P :P ale podobno ważną rzeczą jest wizyta u psychologa :roll: :roll: wybieram się tam i zobaczymy :roll: :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
27 cze 2006, 12:25
Lokalizacja
Kwidzyn

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Decybel 27 cze 2006, 16:37
czarna741 a w jakiej dawce bralas lerivon i z rana czy wieczorkiem??
A i jeszcze jedno jakie mialas objawy i effectin ci pomogl i po jakim czasie zaczelas czuc poprawe?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
26 kwi 2006, 17:53

Avatar użytkownika
przez czarna741 27 cze 2006, 19:03
decybel efektin brałam raz dziennie z rana(efektin er 75mg)
lerivon pół tabletki czyli 15 mg ( bo to były 30) wieczorem ponieważ po nich od razu zasypiałam.
Oj moje pierwsze objawy ciągły płacz i nie mogłam spac, cały czas leżałam, bo nie miałm siły na nic. Oprócz tego byłam 9 miesięcy na zwolnieniu lekarskim i ponad rok brałam tabletki, ale efektin dopiero po czterech miesiacach ( wcześniej miałam inne tabletki) .Oprócz tych objawów o których pisałm wcześniej miałam jeszcze bóle w klatce piersiowej i uczucie lęku.
Całkowitą poprawę zaczęłam odczuwac dopiero po pół roku.
Po miesiącu brania tabletek zaczęłam odczuwac lekką poprawę , dlatego musisz uzbroic się w cierpliwośc. :) :) :) :) :)
cieszmy się każdym danym nam dniem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
27 cze 2006, 12:25
Lokalizacja
Kwidzyn

Avatar użytkownika
przez Decybel 27 cze 2006, 19:53
Ja tez mam problemy ze spaniem i Lerivon przestal dzialac jezeli chodzi o spanie na poczatku brania tez bylem po nim spiacy a teraz nawet odwrotnie jestem po nim pobudzony...ale wazne ze na mdlosci mi pomaga.
A mogla bys mi na priva wyslas swuj numer gg bo chcialbym z toba pogadac jesli oczywiscie chcesz??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
26 kwi 2006, 17:53

Avatar użytkownika
przez czarna741 27 cze 2006, 20:00
decybel wysłałam CI mój numer gg mam nadzieję że doszło :mrgreen: :mrgreen:
cieszmy się każdym danym nam dniem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
27 cze 2006, 12:25
Lokalizacja
Kwidzyn

Avatar użytkownika
przez czarna741 28 cze 2006, 23:24
No właśnie lerivon po nim właciwie miałam tylko apetyt, ale czułam się dziwnie byłam pobudzona nie mogłam usiedziec w miejscu , takie dziwne uczucie, dokładnie tak jak piszecie zamiast mnie uspokajac , wyciszac byłam jakaś podminowana. Potem doszły jakie sdrgawki. Brałam go jakiś miesiąc , póżniej lekarz przepisał mi efektin i po nim czułam się lepiej. Po efektinie znowu jadłowstręt dlatego dopisał mi pół tabletki lerivonu(ale to tylko służyło mi jako usypiacz i polepszenie apetytu) To połączenie efektinu całej tabletki rano i na noc pół tabletki lerivonu było rewelacyjne. Oczywiście jak to już dużo razy tutaj czytałam leki działają na każdego inaczej.
Po prostu trzeba dobrac leki. U mnie trwało to jakieś 4 mieisące . Wcześniej brałam bioxetin ale po nim byłam otumaniona, nie miałam na nic siły jak taka lalka. Oczywiście efektin miał swoją wadę jeżeli chodzi o mnie, wspomniany już wcześniej jadłowstręt. Naprawdę chyba ciężko jest trafic na idelany lek, dla określonej osoby. pozdrawiam
cieszmy się każdym danym nam dniem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
27 cze 2006, 12:25
Lokalizacja
Kwidzyn

Zoloft i Cloranxen

przez 0nova0 29 cze 2006, 10:31
Zaczełam Zoloft brac wczoraj. Cloranxen mam brać tylko podczas ataku. Pierwszy raz biore leki takiego typu i nie wiem czego się spodziewać. Mieliście doświadczenia z tymi lekami? Proszę o jakiekolwiek informacje. Z góry dziękuję i przepraszam jak powtarzam temat.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
07 cze 2006, 13:52

przez Wera 29 cze 2006, 10:47
Ja też zaczęłamj brać Zoloft 1/4 50 mg oraz Cital - który biorę już rok. Trochę się źle czuję po Zolofcie ale mam nadzieję, że przejdzie pozdrawiam
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez 0nova0 29 cze 2006, 10:57
Po Zolofcie mam straszną suchość w gardle i mimowolne skórcze mięśni. Ale z takich poważniejszych dolegliwości zarazie nie mam. Przez pierwsze dwa dni kazano mi wziąść pół tabletki wieczorem, a potem całą. Jeśli bym miała problem z zasypianiem przenieść na rano.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
07 cze 2006, 13:52

Avatar użytkownika
przez Mizer 29 cze 2006, 13:21
to chyba niepokój.
też mam, żę mnie roznosi od środka, ale nie mogę nic zrobić.
przy zmianie leków to standart
Ciesz się każdym dniem bo nigdy nie wiadomo, kiedy na Twój dom może najechać ciężarówka z gnojem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
08 cze 2006, 17:29

przez Gosia 29 cze 2006, 13:47
hej ja biore seroxat wraz z trittico cr
na poczatku brania seroxatu tez sie tak czulam teraz biore juz 10 dzien i jest troche lepiej
zostalo mi pocenie sie dloni i lekka trzesawka ale mam nadzieje ze z kazdym dniem bedzie lepiej :D
gg
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
26 lis 2005, 10:53
Lokalizacja
kujawsko-pomorskie

przez bwahlfipe03 01 lip 2006, 21:02
bo takie połącznie ma być skuteczniejsze w leczeniu nerwic
nie powiedzial ci lekarz przypadkiem, ze neuroleptyk masz brać doraźnie? ja dodatkowo biore sulpiryd albo xanax
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
30 cze 2006, 21:58

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Przeskocz do