Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Cital i Zoloft

przez Wera 18 cze 2006, 19:37
Czy ktoś zażywał Cital i Zoloft razem, czy w ogóle można te leki łączyć pozdrawiam
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Avatar użytkownika
przez towdy 19 cze 2006, 10:18
Ja brałem cital miesiąc-bez rezultatu. Hmmm...łączyć Cital z Zoloftem? Dziwna kombinacja. Czy to lekarz ci tak zalecił czy sama wpadłaś na ten pomysł? Zdaje się, że łączenie tych leków jest przeciwwskazane, a chyba na niewiele i tak by się zdało ich łącznie. Pozdro
Marzenie jedno mam- osiągnąć błogi stan...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
10 mar 2006, 16:30
Lokalizacja
Ilkenau

Czy Lerivon mozna laczyc z Effectinem??

Avatar użytkownika
przez Decybel 24 cze 2006, 19:23
Mam takie pytanie czy Effectin mozna laczyc z lerivonem?? Zaczolem brac Effectin ale mam ciagle mdlosci i Lerivon je lagodzi a nawet likwiduje i biore lerivon lacznie z effectinem(dopiero zaczolem go brac) i zanim zacznie dzialac chcialbym wiedziec czy mozna te dwa leki laczyc??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
26 kwi 2006, 17:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez darunia 24 cze 2006, 20:24
Witaj, Nie wiem czy z effectinem można ale ja brałam razem z seroxatem i było ok:)
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

Avatar użytkownika
przez Decybel 24 cze 2006, 22:16
a seroxat to jest jakis antydepresant ??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
26 kwi 2006, 17:53

Avatar użytkownika
przez Hollow 24 cze 2006, 23:52
Decybel napisał(a):czy Effectin mozna laczyc z lerivonem?

Lekarz.

Decybel napisał(a):a seroxat to jest jakis antydepresant?

Google.
I http://www.nerwica.com/forum/viewforum.php?f=10

(śpiący jestem)


Edit: ...
Ostatnio edytowano 25 cze 2006, 22:51 przez Hollow, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
10 mar 2006, 17:29

Avatar użytkownika
przez towdy 25 cze 2006, 17:42
chyba się mylisz Hollow, bo Lerivon to nie TLPD 8)
Marzenie jedno mam- osiągnąć błogi stan...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
10 mar 2006, 16:30
Lokalizacja
Ilkenau

Avatar użytkownika
przez Hollow 25 cze 2006, 22:45
chyba się mylisz Hollow, bo Lerivon to nie TLPDl

Racja, chlorowodorek mianseryny jest czteropierścieniowy :?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
10 mar 2006, 17:29

Avatar użytkownika
przez Decybel 26 cze 2006, 00:03
Czyli Lerivon jest cztero piersieniowym lekiem a Effectin trzypierscieniowym?? Generalnie dwuch antydepresantow sie nie przyjmuje razem ale czy mozna laczyl czteropiersciniowe z trzypiersieniowym tego w dalszym ciagu nie wiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
26 kwi 2006, 17:53

Avatar użytkownika
przez Hollow 26 cze 2006, 00:31
Decybel, Effectin to SNRI. Błagam, użyj googla... :cry:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
10 mar 2006, 17:29

przez atrucha 26 cze 2006, 00:45
Decybel radziłabym przeczekać mdłości po Efectinie (bo mijają po pewnym czasie same) a nie faszerować się jeszcze dodatkową chemią. Na toksykologiach mają sporo pracy i bez tego ;)
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Avatar użytkownika
przez Hollow 26 cze 2006, 00:46
A ja zapytam jeszcze co na to lekarz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
10 mar 2006, 17:29

Avatar użytkownika
przez Decybel 26 cze 2006, 23:01
Co na to lekarz hmm... on nie wie ze biore Lerivon to jest y mojej stronz akt desperacji pon ieway jak effectin mi nie pomoye to cyeka mnie sypital a chce ya wsyelka cene tego uniknac. A jesli chodyi o mdlosci to mam nadzyieje ze one ustapia po Effectinie juy biore tdzien czasu i jakos nie chca ustapic bzc moze to jezycze za krotko i mdlosci ale juz kombinuje jak moge tzle sie mecze z tzmi mdlosciami :x
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
26 kwi 2006, 17:53

przez atrucha 26 cze 2006, 23:12
yyyy...ee...aaaaa..aiii... ;)

Tydzień to mało. Poczekaj jeszcze jeden. Minie.

I nie łącz tych leków..
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: zzYxx i 21 gości

Przeskocz do