Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Re: Wellburtin + inne leki

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 27 gru 2009, 18:05
Ja biorę z anafranilem. Co prawda zmniejszono mi dawkę anafranilu i chyba będę dążyć do odstawienia, ale na razie biorę oba.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Wellburtin + inne leki

przez viki1 28 gru 2009, 10:51
Ja biore 150mg wellbutrinu i 40 mg seronilu.
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
14 paź 2009, 13:12

Re: Wellburtin + inne leki

przez Loris 29 gru 2009, 21:14
dziekuje za odpowiedzi :D
Loris
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Lexapro + Nasen

Avatar użytkownika
przez milano3 31 gru 2009, 16:37
Witam !

We wtorek po długim oczekiwaniu wreszcie dotarłem do specjalisty-psychiatry. Po około 30 minutowej rozmowie, lekarz jednoznacznie stwierdził że mam dużą depresje. Chciał nawet dawać mi miesieczne zwolnienie ze szkoły, ale powiedziałem, ze jakos dam rade ( mam 16 lat ). Dostałem leki :

Lexapro (pół tab. dziennie, za 4 dni zwiększyć do 1 tabl. dziennie)
Nasen (Zolpidem) 1 - 2 tab na noc

I teraz budzi sie moje pytanie. We wtorek zażyłem 1 tab. Nasenu na noc i wlasciwie nie czułem żadnego skutku. Jeszcze 2 godz. po zażyciu nie mogłem spać. Rano wziąłe Lexapro, a wieczorem wziąłem 2 tabsy Nasenu. I wtedy zaczęła sie jazda. Nie wiedziałem co sie ze mna dzieje. Widziałemw wszystko podwójnie. Płakałem i śmiałem sie na przemian. Dopiero siostra z kuzynką musiały mnie połozyc do łóżka :D ...
Czy to możliwe, że jedna tabletka więcej wywołała taką zmiane ? Czy to po prostu jakaś interakcja tych dwóch leków . Pozdrawiam wszystkich :D
Najdłużej kochamy tych właśnie, co nas porzucają. Może dlatego, że czujemy w stosunku do nich coś w rodzaju wdzięczności.
Michał Choromański (1904 - 1972)


Pomocy, pomocy, pomocy !
Czuje zbliżające się życie,
Kiedy wszystko czego teraz pragnę to
...śmierć
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1238
Dołączył(a)
20 paź 2009, 20:10

Re: Lexapro + Nasen

Avatar użytkownika
przez linka 31 gru 2009, 16:49
milano3, pewnie, że możliwe, zolpidem to dość sliny środek (moim zdaniem jak dla konia :roll: )
Ja już po jednej tabletce zolpidemu miałam takie jazdy jak ty po dwóch. :mrgreen: podwójne widzenie, falowanie obrazu, normalnie faza ;)
Później organizm się przyzwyczaja....pamiętaj jednak, żeby nie brać dłużej niż tydzień, max 2 tyg. bo to dość uzależniający lek :-|
Na dłuższą bezsenność są inne leki.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Lexapro + Nasen

Avatar użytkownika
przez milano3 01 sty 2010, 19:57
Dzięki linka
Tak czytam tutaj na tym forum o tym leku, i stwierdziłem że jest to lek silnie uzależniający. Mam 16,5 lat :D Lekarz wypisał mi juz 3 opakowania po 20 tabsów. Czy się nie uzależnie ? Kazał brać codziennie po jednej, czyli około 2 miesiące. Przypomne że biorę jeszcze lexapro, jutro przechodze na większą dawke. Boje się Nasenu, jednak trafiłem do jednego z najlepszych lekarzy w malopolsce.
Najdłużej kochamy tych właśnie, co nas porzucają. Może dlatego, że czujemy w stosunku do nich coś w rodzaju wdzięczności.
Michał Choromański (1904 - 1972)


Pomocy, pomocy, pomocy !
Czuje zbliżające się życie,
Kiedy wszystko czego teraz pragnę to
...śmierć
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1238
Dołączył(a)
20 paź 2009, 20:10

Re: Lexapro + Nasen

Avatar użytkownika
przez linka 01 sty 2010, 23:07
Łooł, ja bym starała się szukać alternatywnie, jeśłi chodzi o sen.
Postaraj sie wypełnić wszystkie warunki dotyczące higieny snu - może lek stanie się niepotrzebny poprostu. Czyli wiesz, stałe rytułały przed snem, wywietrzona sypialnia, włóżku tylko śpimy, nie oglądamy tv, nie zabieramy do wyrka kompa. Codziennie mniej więcej o tej samej porze, jakaś relaksacja przed snem, alkohol, kawa, mocna herbata, cola, napoje energetyczne - odpuszczamy sobie. Przed snem spacer po świerzym powietrzu, melisa.......postaraj się jakoś wpomagać sem bo ten lek jest naprawdę uzalezniający.....ja bym sie bała jeść go przez 2 miesiące......
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Doxepin i Sulpiryd

przez The Joker 07 sty 2010, 16:39
Witam.

Czy ktoś z Was miał przepisane takie połączenie leków? Dodam, że chodzi tu o moją dziewczynę. Bierze ona po 1 tabletce dziennie. Czy ktoś dzięki tym lub jednemu z nich wyszedł z depresji/nerwicy? Czy często występują skutki uboczne i po jakich dawkach? Dużo się naczytałem o tych lekach, o ich skutkach ubocznych jesteś troche przerażony.. ;/ czy są jakieś leki na te schorzenia, które nie mają skutków ubocznych?
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
07 sty 2010, 16:36
Lokalizacja
z górskiej krainy

Re: Doxepin i Sulpiryd

przez ewaryst7 07 sty 2010, 17:57
Nie ma leków bez skutków ubocznych.Brałam i ten iten lek.po Doxepinie nic sie nie polepszyło , a po Sulpirydzie przestałam miesiączkować.Ale , zaznaczam na każdego lek działa inaczej...Więc glowa do góry.Twoja dziewczyna może być senna i nie miec ochoty na seks.Przynajmiej na początku.Trzymajcie się.Wspieraj ją.Pozdrawiam.
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Re: Doxepin i Sulpiryd

przez The Joker 07 sty 2010, 19:50
Wspieram, wspieram ją, czasami jest ciężko, ale się nie poddaje, zwłaszcza, że już po tygodniu widać efekty działania leku, mimo, że przez pierwsze dni była bardzo senna i miała takie napady stresu, że tak to nazwę, ale teraz widać, że jest weselsza. Od 3 dni jak z nią rozmawiam to czuć radość (wiem, że to dziwnie brzmi, al jak przez 6 miesięcy praktycznie zień w dzień była smutna i można było wyczuć, że jest przygaszona) i już od dawna tak nie było, więc jestem zadowolony i mam nadzieję, że w tym przypadku nie będzie poważnych skutków ubocznych, a leczenie przyniesie skutek ; )

Czy to zatrzymanie miesiączkowania występuje u każdej kobiety, czy to tylko możliwy skutek uboczny? Jaką dawkę leku brałaś?
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
07 sty 2010, 16:36
Lokalizacja
z górskiej krainy

Co sądzicie o moim zestawie????

przez Freddie Mercury 25 sty 2010, 13:54
Freddie Mercury
Offline

Re: Co sądzicie o moim zestawie????

przez fobia 25 sty 2010, 14:05
to wszystko Twoje ? :shock: na co to ?

to już chyba zwykły posiłek masz z głowy :lol:
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: Co sądzicie o moim zestawie????

przez Freddie Mercury 25 sty 2010, 14:40
to wszystko łykałem,obecnie jem tylko dwa leki z tego zestawu...
Freddie Mercury
Offline

Re: Co sądzicie o moim zestawie????

Avatar użytkownika
przez Paranoja 25 sty 2010, 14:43
no to nie rozumiem po co się chwalisz? chcesz na nas zrobić wrażenie ile to leków jadłeś?

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do