Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

czy seronil mozna laczyc z xanaxem???

przez katiee 01 sie 2007, 20:12
blagam o odpowiedz, bo jestem od roku skazana na dorazne stosowanie xanaxu i nie wyobrazam sobie sytuacji, w ktorej musialabym calkowicie odstawic benzo.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
01 sie 2007, 20:08

przez Goplaneczka 03 sie 2007, 10:39
Hej!
Też mam przepisany Leviron- 30mg na noc i effectin er 75 na dzień.
Co prawda, biorę dopiero 3 dzień, ale przerażają mnie działania uboczne. Czuję się kompletnie otumaniona i nieprzytomna, mam mdłości, kręci mi się w głowie, często robi ciemno przed oczami. Mam opór przed każdą kolejną dawką. Biorę je jedynie dlatego, że inaczej czeka mnie leczenie szpitalne(no właśnie, czy Wy też usłyszeliście, że jeśli leki w Waszym przypadku nie zadziałają to czeka Was oddział leczenia depresji?). Którymi skutkami ubocznymi się przejmować, którymi nie?
Goplaneczka
Offline

depresja dwubiegunowa..czy to dobre połaczenie leków?

przez Frozi25 04 sie 2007, 14:09
mam 25 lat...stwierdzono u mnie depresje dwubiegunowa...moje problemy zaczely gdy miałem 19 lat..tak sadze...leki nigdy nie brałem regularnie...miałem juz mobemid, seronil, afobam(na lęki) najdłużej brałem anafranil (poł roku)
Ostatnio mój psychitra przepisał mi Cilon(ssri) oraz Lamitrin...czy wedlug was jest to dobre skojarzenie leków?
Mam pytanie do tych co biora Lamitrin..jakie dawki przy zaburzeniach afektywnych-dwubiegunowych sa wystarczajace?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
04 sie 2007, 13:13

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Stormboy 04 sie 2007, 23:39
Jesli mogę coś dodac od siebie ;)
Efectin czyli wenlafaksyna jest SNRI (selektywny inhibitor wychwytu zwrotnego serotoniny i noradrenaliny).
Lerivon czyli mianseryna jest lekiem o bezpośrednim działaniu receptorowym.
Ja brałem Lerivon razem z Andepinem czyli fluoxetyną która jest SSRI (selektywnym inhibitorem wychwytu zwrotnego serotoniny) (czyli prawie ten sam typ co wenlafaksyna) i było ok.
A te paskudne objawy to ma się od efectinu i lepiej przeczekać.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
15 wrz 2006, 16:30

przez Goplaneczka 05 sie 2007, 11:06
Bardzo dziękuje za odp.
Jeśli jeszcze mogę Was pomęczyć, bo mnie to troszkę niepokoi. Czy głównym działaniem effectinu ma być przytępianie? Bo przyznam, biorę go go tygodnia, czuję się o tyle lepiej, że mam wrażenie ciągłej lewitacji ( w sensie żem średnio przytomna i obecna). Nie bardzo mi się to podoba. Do tego dochodzi niepokój. Może i jestem psychicznie w lepszym stanie (głównie dlatego, że nie mogę się nawet nad tym stanem zastanowić), ale fizycznie... brr
Leviron miał być głównie nasenny-po wzięciu tabletki faktycznie odpływam, niestety już zaczęłam się budzić w nocy i nad ranem.

dżejem napisał(a):Ja kiedyś dostałam antybiotyk, gdzie lista skutków ubocznych była tak długa, że zajmowała 70% ulotki. A zakończona była zapisem, że "zanotowano przypadki zgonów".

To jak Duomox, który też jest antybiotykiem, przepisywanym głównie na zapalenie dróg oddechowych, lecz przy okazji można się wyleczyć też z kiły, rzeżączki, cholery i dżumy :mrgreen: . Listę skutków ubocznych ma też imponującą...
Goplaneczka
Offline

depresja dwubiegunowa..czy to dobre połaczenie leków?

przez Frozi25 05 sie 2007, 18:10
mam 25 lat...stwierdzono u mnie depresje dwubiegunowa...moje problemy zaczely gdy miałem 19 lat..tak sadze...leki nigdy nie brałem regularnie...miałem juz mobemid, seronil, afobam(na lęki) najdłużej brałem anafranil (poł roku)
Ostatnio mój psychitra przepisał mi Cilon(ssri) oraz Lamitrin...czy wedlug was jest to dobre skojarzenie leków?
Mam pytanie do tych co biora Lamitrin..jakie dawki przy zaburzeniach afektywnych-dwubiegunowych sa wystarczajace?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
04 sie 2007, 13:13

Avatar użytkownika
przez Stormboy 05 sie 2007, 23:17
Lerivon był cool ;D przytyłem 10 kg hehe ale po 4 miesiącach musiałem odstawić bo coś mi bruzdził ;-/ [szumy w uszach, bóle głowy].
Co do Efectinu to jeśli Ci sie niezbyt podoba to niech Ci lekarz zmieni na Velafax, to to samo (tylko nie ma przedłużonego działania) ale ma bardziej lajtowe skutki uboczne i jest niezły.
SŁYSZAŁEM że ludzie w cięższych przypadkach wolą brać właśnie Efectin bo wolniej się uwalnia i zagłusza ich na dłużej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
15 wrz 2006, 16:30

przez Goplaneczka 07 sie 2007, 17:15
To ja jeszcze raz:
większość efektów ubocznych minęła. Za to od wczoraj moje ciśnienie krwi buja się w okolicach 96 na 77. Mam siły jedynie się kanapować... Brać dalej? Bo lekarza obejrzę za tydzień dopiero najwcześniej.
Goplaneczka
Offline

przez 1507 05 wrz 2007, 12:44
zapytaj swojego lekarza lub idź na konsultację do drugiego
1507
Offline

Avatar użytkownika
przez juka 11 wrz 2007, 00:47
bez obaw ..jest to czeste poloczenie ...tzn bierze sie lek p/depr plus wyciszacz na noc..
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Avatar użytkownika
przez juka 11 wrz 2007, 00:50
Powinnas sie skonsultowac z Twoim lekarzem koniecznie ...rozszerzone zrenicy sa czesto dowodem zbyt duzych dawek lekow ewentualnie ich toksyczn dzialaniem...powinno juz po 5 tyg dzialalc lepiej tzn juz po 4 tyg powinna byc znaczna poprawa
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Avatar użytkownika
przez juka 11 wrz 2007, 00:55
hmm bardzo czesto bywa tak ze leki sa lepiej lub gorzej oczyszczane i stad ta sama subst moze na nas lepiej dzialac niz inny odpowiednik nie zawsze drozszy!!mozesz poradic sie lekarza czy moze nie sprobowac z innej polki np sertraliny(asentra)na niektorych to swietnie dziala ale dopiero po ok miesiacu sa jakies efekty:)pozdr
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Avatar użytkownika
przez juka 11 wrz 2007, 00:56
mozna ale clonazepam bardzo uzaleznia !!!!!
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Avatar użytkownika
przez juka 11 wrz 2007, 00:57
nie powinno laczyc sie tych lekow ...albo jedno albo drugie ...juz lepij zwiekszyc dawke fluoks z 20 na 40 mgdziennie
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do