Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

przez oliwia 17 lut 2007, 12:22
No wlasnie,biore dopiero 4dzien i jest fatalnie,jestem taka slaba,ze ledwo chodze,mam dreszcze,raz mi ciepla,raz zimno,poca mi sie dlonie i jest mi niedobrze,boli mnie glowa i mam zawroty glowy,mdli mnie,nie mam apetytu,nic mi sie nie chce,najlepiej przesedzialabym caly dzien..Boje sie,ze to nie minie,ze zaslabne..niewiem co robic,przeczekac czy zrezygnowac?Czy wasze poczatki tez byly az takie fatalne?
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
08 lut 2007, 21:41

przez Magdalena Bednarek 17 lut 2007, 18:04
Tak Oliwio ja jak już Ci pisałam na początku brania STIMULOTONU czułam się bardzo podobnie ale jeśli do poniedziałaku lub wtorku nie przejdzie Ci proponuję konsultację u lekarza-zawsze warto zapytać gdy Nas coś niepokoi. Ale myślę że będzie dobrze-trzymam kciuki!

[ Dodano: Sob Lut 17, 2007 5:04 pm ]
A czy brałaś kiedyś STIMULOTON?
Posty
77
Dołączył(a)
25 sty 2007, 22:51

przez oliwia 17 lut 2007, 22:12
Nie,nie bralam nigdy leku stimuloton,teraz jestem na dziennym odziale leczenia nerwic wiec codziennie mam kontakt z lekarzem,mowilam o tym,ze mam takie objawy,ze zle sie czuje,ale lekarka powiedziala ,ze to normalne,ze trzeba przemeczyc sie te pierwsze dwa tygodnie,apotem niby bedzie lepiej,bo lek powinien zaczac dzialac..no wiec zaciskam zeby i czekam..
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
08 lut 2007, 21:41

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Magdalena Bednarek 17 lut 2007, 22:27
no widzisz! duże brawa dla Ciebie!!! teraz przynajmniej możesz być spokojniejsza bo wiesz że to minie.Mnie natomiast nie miał kto udzielić takich informacj...dlatego tym bardziej gratuluję. Zobaczymy jak będziesz się czuła dalej jestem z Tobą i w każdej chwili pisz jak będziesz chciała. Pa! pozdrawiam
majta
Posty
77
Dołączył(a)
25 sty 2007, 22:51

przez jenis 10 mar 2007, 01:11
ja też brałam ten lek, nie za bardzo działał , ale raczej bezpieczny nie widzę przeciwskazań
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
06 mar 2007, 15:38
Lokalizacja
olsztyn

Avatar użytkownika
przez GRACJA 18 mar 2007, 00:15
Witaj Lieft. No nie wiem czy tak na własną rękę można eksperymentować. Ja poprostu zmeniłabym lekarza. Może inny lekarz inaczej spojrzy na tą sprawę. Ja na zmniejszenie napięcia mięśniowego przyjmowałam amitryptylinę zapidaną przez neurologa. Ale tu musi się wypowiedzieć jednak lekarz. Każdy człowiek jest inny.W rozluźnieniu napięć i odpręzeniu dużą ulgę daje relaksacja, trening autogenny, autohipnoza.
Pozdrawiam
"Budząc się rano, pomyśl jaki to wspaniały skarb żyć, oddychać i móc się radować."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
462
Dołączył(a)
03 mar 2007, 04:21

Avatar użytkownika
przez GRACJA 18 mar 2007, 00:50
Jeśli jest to dobry lekarz to porozmawiaj z nim . A może wizyta u neurologa?
"Budząc się rano, pomyśl jaki to wspaniały skarb żyć, oddychać i móc się radować."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
462
Dołączył(a)
03 mar 2007, 04:21

przez Aga1 18 mar 2007, 15:08
Czesc , ja bialam bole glowy.Bardzo silne.Lekarz ogolne twierdzil ze to zmiany w kregoslupie i moje niskie cisnienie.Jak zaczelam brac seroxat to co prawda nie od razu a le bole glowy ustapily calkowicie. Teraz mija rok leczenia seroxatem i jest super.Lek juz koncze.Niedlugo odstawiam go calkowicie.Na poczatku mialam brac seroxat i hydroxyzyne.Balam sie ze po hydroksyzynie bede bardziej spiaca i jej nie bralam.Po ok.2 tygodniach objawy uboczne zniknely.Leki tez sie zmniejszaly ale nie tak od razu.Dopiero po ok 3 miesiacach sama zdecydowalam sie pojechac autotobusem.Udalo sie i tak powoli brnelam do przodu.Az teraz wreszcie koniec. Pozdrawiam i trzymam kciuki
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

Avatar użytkownika
przez MarionetaDeTrapo 27 mar 2007, 09:54
Ten Pramolan to jest jakies placebo. Biore juz go tydzien, po 150 mg/dzien czyli jak to okreslili w ulotce "w stanach srednich", i poza dziwnym smakiem w ustach nic sie nie dzieje. Nawet po nim nie jestem senny, nie mowiac juz o jakiejs redukcji czegokolwiek innego. Poczekam do przekroczenia tych ustawowych 14 dni brania, a potem chyba sie przerzuce na cos mocniejszego.

Cena 20 tabletek Pramolanu to 8,67.
Posty
24
Dołączył(a)
11 lut 2007, 10:12

Roxetin i Elenium

przez oliwia 28 mar 2007, 20:58
Chcialabym zapytac o rade osoby biorace ten lek...ja biore lek roxetin w dawce 10 mg. rano i 10 mg. popoludniu,do tego elenium 5mg.rano i wieczorem.Biore te leki juz 5 tygodni i nie ma wogole poprawy,moze poza tym,ze nie wybudzam sie juz w nocy i lepiej zasypiam,ale w dzien przezywam nadal koszmar i caly czas ledwo funkcjonuje,a zrenice mam caly czas powiekszone i kompletnie nic mi sie nie chce tylko spac..niewiem co robic..czy dalej lykac ten lek jak kaze mi moja pani psychiatra i czekac na rezultaty czy zmienic lekarza..Martwie sie,bo poprawa miala byc o wiele szybciej(podobno),a tymczasem nie ma rezultatow,wprost przeciwnie,dni sa dla mnie meczarnia i ciagle jest mi slabo..prosze doradzcie mi cos,bo niewiem co robic..
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
08 lut 2007, 21:41

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do