Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

przez alu 12 sty 2016, 21:04
ryska, tu możesz sprawdzić interakcje http://bil.aptek.pl/servlet/interakcje/int_start i wg tego zestawienia występują interakcje "istotne" (ale nie wiem na ile istotne z punktu widzenia realnego wpływu na organizm). Co polecić - nie wiem, aviomarin wydaje się być idealny na zawroty głowy połączone z nudnościami.
alu
Offline

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez ryska 12 sty 2016, 22:08
alu, dzięki za link. W szczegółach wypisali: "Nasilenie działania parasympatykolitycznego i depresyjnego na OUN". No to niedobrze.

Tylko co w takim razie zamiast aviomarinu?
agorafobia, choroba sieroca, DDD, DDRR, mieszane zaburzenia lękowe, nerwica lękowa, nerwica natręctw, osobowość anankastyczna, osobowość unikająca, osobowość zależna, socjofobia, zaburzenia adaptacyjne, zaburzenia depresyjne... cdn. ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
371
Dołączył(a)
19 lis 2014, 09:34
Lokalizacja
Warszawa

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Adriana83 14 sty 2016, 13:28
Kochani. mam pytanie właśnie dotyczące leków.
Biore od tygodnia Mobemid (moklobemid). Pytanie moje czy mozna go połączyc z Apapem ? (fatalnie sie czuje .Chora jestem ) :bezradny:
Kiedy serce jest przepełnione, oczy zachodzą łzami :!: :!:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
01 wrz 2015, 14:29
Lokalizacja
Śląsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

przez AloneInTheDark2 16 sty 2016, 16:46
Witam, mam pytanie. Czy orientuje sie ktos mozna polaczyc wenlafaksyne(konkretnie pod nazwa prefaxine) z biopropolem?? Czytalem ze wenly nie mozna laczyc z lekami z grupy iMAO bo moze sie skonczyc zespolem serotoninowym. Jednak nigdzie nie znalazlem informacji do jakiej grupy zalicza sie biopropol.Musze nasilic sobie dzialanie dopaminy tym czyms bo wenla wychwytuje slabo albo w ogole, a nie chce ryzykowac. Prosze o odp kogos zorientowanego.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
14 wrz 2015, 15:35

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

przez TylerDurden23 17 sty 2016, 17:53
Biore combo lekow: Anafranil, Mianseria i Pernazyna. Czy bedzie zachodzic jakas interakcja z prohormonem P-mag ?
Na sprobowanie zapodalem sobie Epi i skonczylo sie to atakiem paniki ;/ ale to bylo jakies rok temu. Od tamtej pory tylko na kreatynie lecialem.
Za odpowiedź z góry dziękuję :)
TylerDurden23
Offline

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez spiety99 21 sty 2016, 23:12
Witam. Jest tu ktoś kto ćwiczy na siłowni i bierze leki ssri ? mieliście jakieś interakcje z suplementami przed treningowymi np ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
267
Dołączył(a)
05 wrz 2015, 00:36

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Carry51 31 sty 2016, 23:58
Mam pytanko.. Czy ktoś z Was brał może jednocześnie asertin i coaxil? :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
31 sty 2016, 23:53

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Ewgf 13 mar 2016, 10:44
spiety99, ja cwicze i nie mialem zadnych interakcji, ale tak swoja drogą to większość supli jest gówno warta... Uwierz mi, 7 lat na siłowni z przerwami mam.
Bo i tak wszyscy umrzecie, toteż czym się przejmujecie?
Turbolaxa 600mg
Owyksztyrytymytyrinanol 5mg
Hipermegazajebiścina 100mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
469
Dołączył(a)
14 lut 2015, 21:56
Lokalizacja
Rybnik

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

przez JA969 14 mar 2016, 20:41
przez rok brałam pernazyne 200mg przed snem, miałam poł roku przerwy po tym czasie byłam na badaniach krwi i lekarka mi sie zapytała czy była brana pernazyna wiec chyba wyszło to w krwi (brałam ja na bezsennosc) ale wrociałam do pernazyny ze wzgledu na to ze nie mogłam znowu usnac i tak znowu brałam ja 1,5 miesiaca(200mg przed snem i juz nie działa ) i chciałam przestac na rzecz L-tryptofan 500mg na lepsze samopoczucie i oczywiscie dobry sen . czy moge spokojnie zarzyc to zaraz po braniu pernazyny? czy mi nie zaszkodzi? i czy mozliwe jakies interakcje?
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
14 mar 2016, 20:32

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

przez JA969 14 mar 2016, 21:49
biore dodatkowo tabletki antykoncepcyjne rigevidon
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
14 mar 2016, 20:32

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez lucy1979 14 mar 2016, 21:53
Pernazyna to lek na schizofrenie a Ty na sen dostajesz? Jak mozna powiazac pytanie o branie pernazyny z badaniem krwi i sobie wymalowac ze w krwi wyszlo, ze pernazyne bierzesz? Nie ma takich badań, znaczy są, ale to juz wyzsza matemtyka. Nikt tego nie robi w przychodniach i po co w ogole.
Hardcore w duszy w bani Meksyk
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1739
Dołączył(a)
06 mar 2014, 21:32
Lokalizacja
warszawa

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

przez JA969 15 mar 2016, 00:05
dla sprecyzowania były to badanie krwi w szpitalu gdy wyladowałam po ostrym zatruciu ktore twało ponad tydzien wymioty i biegunka .
na sen dostałam najpierw hydroksyzyne potem promolan ktore działały tylko przez pierwsze pare dni a potem pernazyne ktora działa długo az przestała .lekarka (pierwszego kontaku) powiedziała ze moge odsatwic bez problemu zapomniłam zapytac o L-tryptofan 500mg( juz zakupiałam niedługo dojdzie ) PODSAWOWE PYTANIE : czy moge brac go( L-tryptofan 500mg) po pernazynie i tabletkach antykoncepcyjnych rigevidon ktore tez odstawiałam 4 dni temu jezeli nie to ile odczekac .
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
14 mar 2016, 20:32

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Molko 19 mar 2016, 22:36
Witajcie!

Dawno mnie tu nie było . Od pewnego czasu czytam Was znowu i szykowałąm się żeby napisać.

Czy może mi ktoś teraz jak najszybciej powiedzieć czy na lęk napadowy (atak paniki , uderzenia gorąca , zimna , pobudzenie nerwowe) mogę wziąć Pramolan lub Xanax SC jesli od mca codziennie biore Stilnox (zolpiden) ? Muszę iść jutro do pracy i musze być w stanie dac radę a od wczoraj mam taki atak że nie mam chwili spokoju ...
“Be yourself, don't take anyone's shit, and never let them take you alive.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
141
Dołączył(a)
08 mar 2009, 22:42
Lokalizacja
Gdynia-Delmenhorst

Jestem nowy, dostałem takie leki Velaxin 75mg oraz Spamilan

przez Pytanko 08 kwi 2016, 23:23
Witam,

Opisze w kilku słowach, mam zaburzenia depresyjne z przeważającymi objawami zespołu lekowego ogólnego i napadowego.

Velaxin 75mg ER oraz spamilan.

Lekarz proponował rowniez Rispoled oraz neurol.

Z tego ostatniego zrezygnowałem ponieważ to Xanax. Mam go obecnie w domu pod postacią afobam 0,25 15sztuk i mi starczy.

Rispoled rowniez zrezygnowałem bo uznałem, ze to za duzo juz jak dwa dał wczesniej te co wymieniłem.

Zacznę od tego, ze nie zna, Weloksinu czy ktos moze opisać mniej wiecej profil jego działania oraz czy sie go bierze z rana czy wieczorem. Mam takie o przedłużonym działaniu.

Rowniez spamilan jego działanie oraz profil.

Czy to dobre połączenie leków ma taki zespół depresyjno lękowy?

Zaznaczę, ze rowniez biorę hydroksyzyne, ale jej profil działania znam doskonale.

Z naturalnych produktów polecam Lupuline oraz kozłek lekarski - :)


Dzieki za odpowiedzi opisujące jak działają leki Velaxin 75mg oraz Spamilan.

Pozdro
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
08 kwi 2016, 23:15

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do