Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

relanium vs xanax

Avatar użytkownika
przez makao11 26 sty 2012, 18:28
Spooky napisał(a):Dasz radę spać bez relanium czy xanaxu?

Watpie,bylo tak ,ze lezałam przez 3 h w łozku ,a zasypiałam nad ranem,albo dopiero o 10 jak juz padałam.
Zdarzyło mmi sie zasnac od razu ,ale wtedy byłam chora miałam 38* ,wiec wiadomo ;)

W ogole przed sen musze wziac 2 tabl 5 mg relanium ,inaczej nie zasne.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
23 lis 2011, 01:10

Groźna interakcja amisulprydu (słabych neuroleptyków) z SSRI

przez lexaper 31 sty 2012, 18:05
malwina77, no właśnie :( , mam swiadomosc tego,ze leki leczą tylko objawy które nam mocno doskwierają a nie przyczyne..
od lutego znowu wybieram sie na terapie , zresztą od samego początku czyli juz 8 lat temu psychiatra twierdził,ze żadne leki tylko terapia i po 8 latach brania leków(od benzo po antypsychotyki ) muszę przyznac,ze jestem w tym samym miejscu.. mam nadzieje,ze terapia da rezultat..

-- 31 sty 2012, 18:18 --

jeszcze tak ogólnie odnośnie farmakoterapii dwa słowa od mojej terapeutki
http://dziendobry.tvn.pl/video/chora-cz ... ,4486.html
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 mar 2011, 22:40
Lokalizacja
mazowieckie

Połączenia leków.

Avatar użytkownika
przez misiek_1 01 lut 2012, 08:55
brał ktoś taki zestaw-anafranil 75SR-1tabl.rano i pół wieczorem z promazine -mam przepisane 3xdziennie po 100mg. jak się po tym czuliście?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
19 paź 2011, 08:19

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Groźna interakcja amisulprydu (słabych neuroleptyków) z SSRI

przez malwina77 01 lut 2012, 10:31
Terapia nie zda u mnie rezultatu, bo stany depresyjne sa spowodowane moja choroba, ktora jest nieuleczalna. Przychodzila do mnie psycholog z programu unijnego dla osob niepelnosprawnych i sama przyznala, ze nie jest w stanie mi pomoc. Pozostaja tylko leki, a negatywny wplyw neuroleptykow na moj mozg mam brzydko mowiac w d...
Syndrom Hallervordena-Spatza

Wenlafaksyna 75 mg
Mianseryna 60 mg
Lamotrygina 200 mg
Hydrochlorothiazid 25 mg
Offline
Posty
273
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 22:11

Groźna interakcja amisulprydu (słabych neuroleptyków) z SSRI

przez lexaper 01 lut 2012, 12:26
malwina77, bardzo mi przykro,ze chorujesz na cos nieuleczalnego.. naprawdę :( , ale czy ta Pani psycholog z programu unijnego miała do konca racje?? proszę,jezeli masz taką możliwość poszukaj moze jakiegos terapeute który ma renomę oczywiscie mysle o prywatnym terapeucie.. wiem,ze to kosztuje (sam juz wydałem fortune na to całe leczenie farmako-terapeutyczne ) ale ona moza podcieła Ci skrzydła tylko , co?
ja np nie choruje na nic poza tymi stanami lękowymi nerwicowo-depresyjnymi juz 8 lat.. tak jak pisałem wczesniej w lutym zaczynam terapie u Dr Fersten , jezeli chcesz moge sie jej zapytac w Twojej sprawie , nie chce tutaj wyciagac z Ciebie Twoich prywatnych spraw ale musiałbym wiedziec na co chorujesz , ciekawe co ona na to by powiedziała.. jaka ironia losu , nie dosc ,ze sam sie mecze juz 8 lat i konca nie widac to jeszcze próbuje pomoc innym a sam sobie nie potrafie.. ojjj :( a czy urodziłaś sie z depresją ??? czy pojawiła sie dokładnie w momencie kiedy zachorowałas na tą chorobę ???
nie gniewaj sie,ze tak sie pytam ale chciałbym pomoc , jezeli nie chcesz nie musisz mi nic na ten temat odpisywac - zrozumiem(przeciez ja nie jestem lekarzem)

pozdrawiam
Dawid
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 mar 2011, 22:40
Lokalizacja
mazowieckie

Groźna interakcja amisulprydu (słabych neuroleptyków) z SSRI

przez malwina77 01 lut 2012, 13:58
Nie musi ci byc przykro, mimo to dzieki. Nikt nie podcial mi skrzydel, ale ja nie chodze, wiec musialabym zamawiac wizyte domowa. Poza tym zyje z renty i na prywatnych terapeutow zwyczajnie mnie nie stac. Terapia moim zdaniem to zawracanie glowy i splukiwanie sie z pieniedzy.

Nikt nie rodzi sie z depresja, ale wiedzac ze niewiele ci zycia pozostalo nabawilbys sie jej jak nic.

A na co choruje widac w moim podpisie ;)
Syndrom Hallervordena-Spatza

Wenlafaksyna 75 mg
Mianseryna 60 mg
Lamotrygina 200 mg
Hydrochlorothiazid 25 mg
Offline
Posty
273
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 22:11

Połączenia leków.

przez karo0la 09 lut 2012, 14:45
hej,bral ktos z was moze Citalopram 20mg + Diazepam 3x po 2mg dziennie ?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
09 lut 2012, 14:39

Połączenia leków.

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 09 lut 2012, 14:47
Brał.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Potrzebuje pomocy

przez helenajanina 15 lut 2012, 22:17
Witam Od jakiegosc czasu biore citabax 40 w połaczeniu z doxepinem jednak widze ze jest coraz gorzej .Wczasie ostrej fazy lęku doraznie alprox ale jest coraz gorzej lęk jest tak silny ze nie moge sobie z nim poradzic co robic moze to zle dobrane leki ? cierpie od 5 lat na depresje lękową Czy moge wziac na noc jeszcze na spanie hydroxyzinum?
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
15 lut 2012, 21:56

Potrzebuje pomocy

Avatar użytkownika
przez *Monika* 16 lut 2012, 01:40
helenajanina, Witaj!
A nie konsultowałaś tego z psychiatrą?
Leki działają inaczej na każdego pacjenta.
Przez te 5 lat stosowałaś tylko farmakoterapię?
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Potrzebuje pomocy

Avatar użytkownika
przez tahela 16 lut 2012, 01:50
helenajanina,
hydro mozesz spokojnie brac bo to słaby lek co dwóch poprzednich to mogą rzeczywiście być źle dobrane skoro zadnego skutku nie ma , bo jakiś powinien być , moze nie obłedny,ale coś powinno pomóc , popros lekarza oz miane leków a hydro też uspokaja wiec nie zaszkodzi , do mocniejszych leków to różnie jak nie działają to trzeba zmieniac i szukać i jakie leki brałaś prez te pięć lat, zadne nie działały?
Kto utraci raz będzie zawsze czekać
Zatrzymujesz czas i zaglądasz w przepaść
Zostaje smutek i tylko smutek
Ostry jak nagły serca głód
Wiatr co zwala z nóg
Smutek i ty
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10995
Dołączył(a)
09 sty 2011, 23:22

Potrzebuje pomocy

przez miko84 16 lut 2012, 10:05
helenajanina co znaczy od jakiegoś czasu, ile konkretnie bierzesz citabax? To lek który może początkowo nasilać lęk a jego działanie przeciwlękowe czasami pojawia się dopiero po 4-8 tygodniach. Jaką dawkę doxepinu bierzesz? Bierzesz go na noc czy rano?
miko84
Offline

Potrzebuje pomocy

przez helenajanina 16 lut 2012, 21:40
Witam i dziekuje za zainteresowanie.Otóż niestety mieszkam w takiej,, miescinie zabitej dechami'' że nie miałam szans na terapie.Lecze sie jak juz pisalam od 5 lat.Kiedys bralam anafranil ,byl to lek dopasowany super bo juz po dwoch tygodniach od pierwszej dawki czulam sie super (poza sexem ale jakies koszty trzeba poniesc) Bylo super 5 lat ale od mniej wiecej pól roku czulam ze zaczyna byc coraz gorzej ,lęki powrociły.Zmieniono mi lek na citabax 40 ktory biore raz dziennie rano i doxepin 10 rano ,10 w poludnie i 25 na noc.Biore juz te leki trzeci miesiąc wiec juz chyba powinny pomoc. Podczas takiej fazy lęku rosnie mi cisnienie ale nie moge go zbic lekami bo strach jest mocniejszy.Od miesiaca w koncu pojawila sie u nas poradnia wiec chodze na terapie ale to wszystko malo.Pytalam o ta hydroxyzine bo wyczytalam ze niektore z tych lekow nie moge z czyms tam (nie znam sie ) łączyc .Nie chce odleciec .To tyle celem wyjasnienia ,hela
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
15 lut 2012, 21:56

Potrzebuje pomocy

przez maciejb 16 lut 2012, 21:48
helenajanina przepraszam że piszę w Twoim temacie ale mam pytanie.

Dziś byłem na 1 wizycie u psychiatry. Przypisał mi właśnie Citabax. Wziąłem już pierwszą dawkę (pół tabletki) i czuje się jakiś wewnętrznie roztrzęsiony. Na dodatek czuje się jakbym sobie z 3 piwka walnął. Czy to jest normalne na początku brania tego leku?
Stwierdzono mi zaburzenie depresyjno-lękowe. Często mam kołatanie serca. Aczkolwiek po zażyciu tego leku serca bije mi spokojnie.
Ale jak ma być taki otępiały to już sam nie wiem co lepsze...
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
29 lut 2008, 19:35

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do