Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Połączenia leków i interakcje.Wątek zbiorczy.

przez 19 LAT 28 lis 2005, 18:38
BIERZE TO KTOS?
19 LAT
Offline

Lutexa a Bodymax

Avatar użytkownika
przez cicha woda 29 lis 2005, 20:26
Od jutra zaczynam brać Lutexę (z tej

samej grupy leków co Asentra). Czy mogę brać również Bodymax? Lek ten brałam przez ostatni rok, jest bez recepty, zawiera żeń

szeń i witaminy przez co rzadziej się przeziębiałam. Zapomniałam zapytać o to psychiatrę.
...ogólnie mówiąc "life is brutal"
poza tym wszystko doskonale...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
731
Dołączył(a)
12 wrz 2005, 12:37
Lokalizacja
UK

Avatar użytkownika
przez DarkAngel 29 lis 2005, 22:04
Witam!!!
Cicha Wodo, a jezeli ktoś sie pomyli i powie, że

możesz brać te dwa leki ze sobą, a okaże się iż jakiś składnik jednego koliduje ze składnikiem drugiego. Konsekwencje tego

mogą być różne.
Radził bym Ci skontaktowac się z lekarzem, niż szukać odpowiedzi na forum. Bo w razie jakichkolwiek

powikłań narobisz sobie kłopotu i bedziesz mieć pretensje do tego, który Ci tak poradził .
Pozdrawiam!!! :D :D :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1538
Dołączył(a)
24 wrz 2005, 01:59
Lokalizacja
z babcinej kołdry

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

...

Avatar użytkownika
przez KOREK 29 lis 2005, 22:18
Najlepiej bedzie jak zapytasz lekarza,lub nawet farmaceute

w aptece.Wiadomo przeciez,ze na Forum moga pojawic sie rozne opinie ale decydujacy glos ma zawsze lekarz ktory ten lek

przepisal.My tu wyrazamy tylko wlasne opinie,dzielimy sie doswiadczeniami,przemysleniami.Nie jestesmy lekarzami!!!To chyba

jasne.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
470
Dołączył(a)
05 lis 2005, 22:53

polaczenia lekow - co o tym myslicie ?

Avatar użytkownika
przez Montinta 18 gru 2005, 13:02
Wiecie, z moja

terapią lekową było tak: na pierwszej wizycie doktor dała mi 5 sztuk Seroxatu i receptę na Xanax.Nie mialam pojęcia, że ten

drugi kosztuje prawie 40 zl i musialam zorganizowac pieniążki.Zanim je zdobylam bralam tylko Seroxat-pół tabletki rano i pół

wieczorem. .Jak pisałam, nie dość, że nie pomagał na moje lęki, to jeszcze powodował dodatkowe okropne objawy, tym razem

podobne dla kogoś, kogo chwyta właśnie wylew (zaburzenia widzenia, mowy, mrowienie w głowie, drętwienie jakby mózgu). Na

drugiej wizycie powiedziałam o tym lekarzowi. Odpowiedziała, że Seroxat sprawia takie "niespodzianki" przy pierwszych dniach

stosowania i że to normalne. Tłumaczyła mi, że będzie on jednak moim lekiem DOCELOWYM , i aby złagodzić te przykre

dolegliwości jego przyjmowania kazała brać mi jednak dodatkowo Xanax. Teraz mam zażywać 1 tabletkę Seroxatu rano i jedną

Xanaxu na noc. Nastraszyliście mnie, ze Xanax uzależnia. Wprawdzie, jak piszecie działa pozytywnie od pierwszej pigułki, ale

co to za polityka, jeśli po odstawieniu wszystko wróci. Teraz czuję sie naprawdę dużo lepiej. (Xanaxu łyknęłam dopiero 4

sztuki) Co myslicie o takim zestawieniu farmakologicznym, jakie mi "wymyśliła" moja psychiatra?
WIELKIE DZIĘKI KAŻDEMU,

KTO MI ODPISUJE.WASZE WSKAZÓWKI SĄ DLA MNIE BUDUJĄCE I...RATUJĄCE!!!DZIĘKUJĘ

SERECZNIE!!!
Montinta

Temat przenosze do subforum 'Leki' (dop.

Lith)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
13 gru 2005, 13:21
Lokalizacja
Białystok

przez reirei 18 gru 2005, 15:15
Uuuuuu :lol: :lol: sądze, że xanax w połączeniu nawet z

witaminąC da już niezłą bombę :twisted: :twisted: :twisted: A tak na poważnie, nawet jeśli się uzależnisz, nikt nie

powiedział że objawy przy odstawianiu leków będą takie jak masz teraz - na które te leki stosujesz. Mam rację? Częściej jest

tak że np. wyleczysz nerwicę, a dostaniesz depresję :wink: tylko żartowałem...
Kto jest człowiekiem w tym samotnym świecie?
Offline
Posty
891
Dołączył(a)
04 gru 2005, 20:14

przez marlow 18 gru 2005, 18:33
ja brałem xanax przez 30 dni na noc(1mg sr)Fakt,że przez 3

dni po odstawieniu czułem się tragicznie ,Ale po 3 dniach przeszło...
Co Cię nie zabije, to ... zrobi się z tego nerwica ;)
Offline
Posty
232
Dołączył(a)
24 lis 2005, 21:27
Lokalizacja
Warszafka

przez reirei 18 gru 2005, 18:39
ja łykałem jedną tabletkę na dzień, ale robiła mi się z

takiego dnia noc :shock:
Kto jest człowiekiem w tym samotnym świecie?
Offline
Posty
891
Dołączył(a)
04 gru 2005, 20:14

przez Gość 19 gru 2005, 12:15
Ja uważam, że wystarczy samo branie seroxatu, jak lek już się

na dobre zadomowi w organizmie powinny minąć wszelkie objawy i nie ma sensu wspomagać sie jeszcze xanaxem, który jest lekiem

uzalezniającym, a seroxat nie.Wszystko zależy również od indywidualnych predyspozycji.
Gość
Offline

przez ciekawski 05 sty 2006, 20:24
ale powiem wam jedno biore je od wczooraj i (zeby nie zapeszyc) ale totalnie brak objawow czuje sie doskonale przy nich tlyko jestes taki drohe lekko zakrecony<lol>
ciekawski
Offline

przez Chantal 05 sty 2006, 21:40
Niestety, mnie osobiście Asentra nie pomogła...

Brałam około 5 miesięcy.
Ale może to moja sytuacja życiowa jest zbyt skomplikowana, żeby ten lek miał szansę odpowiednio (czyt. zgodnie z moimi oczekiwaniami) zadziałać...
Sama już nie wiem. Ale efektów nie zauważyłam...

Odstawiłam.

Od tygodnia biorę Seroxat. Mam wielką nadzieję, że nabiorę chęci do ŻYCIA!!!
Chantal
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
05 sty 2006, 12:02
Lokalizacja
W-wa

Anafranil i Prozac - nietypowe działania nieporządane

przez reirei 17 sty 2006, 19:14
Co wy na to (chyba we "wproscie" to było, ale nie dam głowy):

Większośc leków przeciwdepresyjnych wywołuje spadek libido, zaburzenia erekcji, opuźnia orgazm. Jakość życia seksualnego nierzadko ulega pogorszeniu. Są jednak wyjątki!!! klomipramina (Anafranil) i fluoksetyna (prozać) są sierodkami przeciwdepresejnymi, które wykazują czasem nietypowe działanie uboczne: wywołujące nieoczekiwany orgazm przy każdym... ziwenięciu (przynajmniej u pięciu procent zażywających). Pewna młoda kobieta przez dłuższy czas przyjmowała lek na depresje. Odpowiadał jej tak bardzo, żę ziewała specjalnie, by przeżywać orgazm. Inny przypadek przedstawia dwudziestoparoletniego mężczyzne, który musiał stale nosić prezerwatywe, gdyż po każdym ziewnięciu miał wytrysk. Wieść o niezwykłym ubocznym działaniu leku rozeszła się w internecie. Jeden z korespodentów pisał o nieobliczalnych skutkach społecznych, jakie mogą sie pojawić, jeśli leków zacznie byc szerokostosowany. Ludzie zaczną gromadie uczęszczać na wykłady uniwersyteckie, na spotkania z politykami, a na przyjąciach szukać towarzystwa najnudniejszych gości. Ale chyba nie wszystkim to wystarczy?
Kto jest człowiekiem w tym samotnym świecie?
Offline
Posty
891
Dołączył(a)
04 gru 2005, 20:14

Avatar użytkownika
przez Olka 17 sty 2006, 20:00
hmmm......ja w pracy ziewam srednio co pół godziny......nic tylko lece po recepte na bioxetin....hehe :lol: :lol: :lol: na sama myśl juz mi sie spac zachciało :lol: :lol: boze jak dobrze ze jezdze do pracy samochodem........jak jabym doszła do domu po tych 16 orgazmach ????!!!! heeh..............samopoczucie jak koń po westerenie.... :lol: :lol:
"...by czuć upadek z wysoka spaść trzeba. Być na dnie by móc sięgnąć nieba......"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
639
Dołączył(a)
23 wrz 2005, 17:49
Lokalizacja
Świdnik

Avatar użytkownika
przez KOREK 17 sty 2006, 22:42
16 razy- :shock:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
470
Dołączył(a)
05 lis 2005, 22:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Przeskocz do