Antybiotyki a leki psychotropowe.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Antybiotyki a leki psychotropowe.

przez grown-up19 19 kwi 2006, 22:08
biorę lek (Velafax) już ponad miesiąc, w dawce 75 mg dziennie. zachorowałem teraz, mam wysoką gorączkę i powinienem brać jakiś antybiotyk. czy ktoś z was podczas terapii farmakologicznej zażywał jakieś antybiotyki?? moja p. doktor psychiatra twierdzi, że powinienem odstawić mój lek na czas brania antybiotyku, jednak sama dodała, że to może się odbić na moim samopoczuciu. proszę doradźcie mi co mam zrobić??
Obrazek

przez darunia 20 kwi 2006, 08:24
wiesz ja nie jestem lekarzem więc nie znam sie. Ale jakiś czas temu też miałam gorączke i byłam przeziębiona i brałam antybiotyk a biore antydepresant lerivon.

przez towdy 28 kwi 2006, 18:13
no właśnie... też by mi się przydała jakaś rada. ja biorę rexetin. dzisiaj byłem u lekarza i przepisał mi antybiotyki. złapałem jakieś grypsko. czy może wystąpić jakieś oddziaływanie między tymi lekami a rexetinem???
Marzenie jedno mam- osiągnąć błogi stan...

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez aga26 02 maja 2006, 21:08
nie biore tych lekow co wy ale nie dziwie sie ze sie boicie na poczatku brania psychotropow tez sie balam teraz juz nie tak . Ja biore bioxetin i czesto choruje na gorne drogi oddechowe wiec musze czesto brac antybiotyki i tabl . przeciwbolowe nic mi sie wtedy nie dzieje jest ok tylko mowcie lekarzowi ktory wam antybiotyk przepisuje ze bierzecie leki psychotropowe :shock:

przez limba 10 maja 2006, 21:37