Leki nasenne.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

coś na sen żeby nie niszczyło libido- chłop 30lat

przez bad brain 26 cze 2011, 00:47
Odstawiłem wellbutrin drugi dzień ale zapakowałem sobie afobam na wszelki wypadek żeby lepiej znieść brak leku, zobaczymy co będzie za parę dni.
Moklobemid powiadasz.. brałem kiedyś seroxat i było fatalnie to chyba podobny lek.

Trochę dziwne to że piszesz trittico jest takie nieciekawe na libido , w necie jest dużo info że to niektórym pomaga: http://server.activeweb.pl/wwwfiles/sta ... alnosc.pdf
Słyszeliście o leczeniu trazodon + yohimbina?
Nie pisałem dużo o sobie ale niestety wygląda to tak że od 8 lat jest naprawdę fatalnie a sprawę pogarsza fakt że genetycznie miałem wysokie libido (przed depresją i kłopotami w sferze seksualnej).
Gdzieś podświadomie oczekuję od siebie silnych odczuć seksualnych a ich w ogóle nie ma.
Sport nie pomaga ani praca , związki zakończyłem bo z tą przypadłością to były jakieś nieporozumienia.
Trochę się obawiam że problem może leżeć nie w depresji tylko jakimś wtórnym problemie fizjologii powstawania bodźców seksualnych który powstał podczas zaniku libido w czasie problemów depresyjnych..
Tzn. chodzi mi o to że na dziś dzień deprecha mnie gryzie tyko z powodu utraty libido bo tak naprawdę to ja się trzymam na nogach zupełnie nieźle a zaburzenia lękowo nerwicowe miałem od dziecka a przecież mimo nich byłem aktywny seksualnie.
Szczerze mówiąc to ja już dawno chyba "zwariowałem" od tego zaniku pożądania..
Facet jak się zepsuje to naprawdę nie jest ciekawie a te leki tylko pogorszają sprawę
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
23 cze 2011, 00:07

coś na sen żeby nie niszczyło libido- chłop 30lat

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 26 cze 2011, 00:54
bad brain, Na każdego leki działają inaczej, to ,że Valdez ma złe doświadczenie z trittico wcale nie znaczy ,że u Ciebie będzie tak samo. Sam widzisz ,że wielu ludzi go pod tym względem chwali.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

coś na sen żeby nie niszczyło libido- chłop 30lat

przez bad brain 26 cze 2011, 01:53
No to prawda sam to wiem po sobie.
Za parę dni spróbuję namówić doktorka na trittico i zobaczymy..
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
23 cze 2011, 00:07

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

coś na sen żeby nie niszczyło libido- chłop 30lat

Avatar użytkownika
przez ExxonValdez 26 cze 2011, 22:36
Bad brain ja napisałem ze trittico nie jest złe na libido czy erekcje , tylko na orgazm, bardzo osłabia tą największa przyjemność z seksu jaką ewolucja zaplanowała dla nas jako nagrode za próbe przekazania genów. :D Zresztą weźmiesz sam i sie przekonasz bo inaczej to niedarady
"Szaleństwem jest zachowywać się w ten sam sposób i oczekiwać innego rezultatu"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
52
Dołączył(a)
29 sie 2010, 20:49

coś na sen żeby nie niszczyło libido- chłop 30lat

przez bad brain 28 cze 2011, 22:15
Ok. mam triticco 150 mg i łyknąłem pół tabletki przed snem + pól tabletki lerivonu 30 mg ( na wszelki wypadek żebym spał).
Wellbutrin próbowałem odstawić żeby zobaczyć co sam lerivon zdziała ale po trzech dniach było tak fatalnie że wróciłem z powrotem.

-- 28 cze 2011, 23:08 --

A a tak przy okazji jaka jest różnica między lerivonem a triticco?
Chodzi mi o chemiczne oddziaływanie.
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
23 cze 2011, 00:07

coś na sen żeby nie niszczyło libido- chłop 30lat

przez Nel 29 cze 2011, 14:56
Chciałam wam zakomunikowac ze po 3 tyg brania sertagenu przestał on na mnie działać... :(
Nie stabilizuje mnie juz wcale, znowu mam gigantyczne doły i maleńkie górki
i znowu mam orgazmy... i nie wiem czy sie cieszyc czy plakać
bo pewnie trzeba zwiększyc dawkę... :(
biore 1x 50
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

coś na sen żeby nie niszczyło libido- chłop 30lat

przez Michuj 30 cze 2011, 20:56
Czyli masz huśtawki tzw. rapid cycling. W ulotce fluoksetyny jest napisane, że lek może powodować coś takiego, przed stabilizacją. Podobnie jest w przypadku sertraliny. Musisz przeczekać.
Michuj
Offline

coś na sen żeby nie niszczyło libido- chłop 30lat

przez Nel 30 cze 2011, 22:08
Michuj, znaczy jaka stabilizacją? Orgazmy mi akurat nie pzreszkadzaja :oops: eee znowu pijana jestem....
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

coś na sen żeby nie niszczyło libido- chłop 30lat

przez Michuj 30 cze 2011, 22:08
:pirate:
Michuj
Offline

coś na sen żeby nie niszczyło libido- chłop 30lat

przez Nel 30 cze 2011, 22:11
Michuj, no co...mi tu piratujesz ;) w doopie mam stabilizację che byc wieeeeelka :( i genialna
...Wracam w siebie i znajduję świat!
Znowu raczej w przeczuciu i niejasnym pożądaniu niż w rzeczywistym kształcie i żywej sile...

Johann Wolfgang von Goethe
Nel
Offline
Posty
6089
Dołączył(a)
20 cze 2011, 16:44

coś na sen żeby nie niszczyło libido- chłop 30lat

przez bad brain 02 lip 2011, 13:04
Po trzech dniach brania 1/3 tabletki triticco odczuwam lekki niepokój , źle śpię i ogólnie mnie "nosi" dostałem trochę dziwnej energii ale z tymi objawami nie czuję się na razie najlepiej.
Nie wiecie czy to przejdzie, czy może źle reaguje na ten lek?
Trochę podobnie miałem po seroxacie ale wtedy mi przeszło po tygodniu.
Wczoraj dołożyłem jeszcze lerivon żeby się wyspać, ciekawe czy triticco z lerivonem to była by dobra mieszanka..
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
23 cze 2011, 00:07

coś na sen żeby nie niszczyło libido- chłop 30lat

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 02 lip 2011, 16:41
bad brain, Myślę ,że przejdzie, ja miałam takie głupie napady śmiechu, ale nie naturalne , tylko taką wymuszoną głupawkę i po paru dniach minęło,
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

coś na sen żeby nie niszczyło libido- chłop 30lat

przez Michuj 02 lip 2011, 16:41
wiola173, wyglądasz jakby Ci to pozostało :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Michuj
Offline

coś na sen żeby nie niszczyło libido- chłop 30lat

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 02 lip 2011, 17:01
Michuj, To już drugie ostrzeżenie :twisted:
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 7 gości

Przeskocz do