Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez jaktobylo 02 mar 2015, 23:45
Ewgf napisał(a):Te normy na testosteron i tak są ponoć pozaniżane bo np kilkadziesiąt lat temu nasi dziadkowie mieli go więcej w tym samym wieku.
Całkiem możliwe, że to prawda, w końcu w dzisiejszym środowisku jest podobno duże skażenie ksenoestrogenami, które mogą wpływać na płodność, poziom testosteronu i prostatę oczywiście negatywnie. Niektórzy podejrzewają też ksenoestrogenowe skażenie za przyczynę zwiększenia metroseksualizmu czy nawet homoseksualizmu poprzez wpływ na rozwój płodu.
Libido u mnie jest ok ale i tak było kiedyś o wiele lepiej. Pewnie przez tą prolaktynę.
Myślisz że samą b6, cynkiem i czymś tam jeszcze np. dietą zbiję tą prolaktyne chociaż do górnej granicy? Że obejdzie się bez jakiś bromokryptyn czy innych kabergolin?
Nie mam pojęcia, nigdy zbijaniem prolaktyny się nie zajmowałem, leków żadnych nie brałem, ale najprawdopodobniej będę musiał, w związku z czym chciałbym się zabezpieczyć, no i tak: taki najbardziej znany mi sposób to b6, a niedawno dowiedziałem się, że również cynk i to najlepiej w połączeniu z b6. Tylko no właśnie, przydałyby mi się jakieś badania potwierdzające skuteczność takiego zestawu w zbijaniu tak wysokiej prolki :d

-- 03 mar 2015, 00:15 --

I jeszcze jedno, deka i testosteron to dwa inne światy jeśli chodzi o libido i potencję, testosteron może w tym tylko pomóc, a dekanian nandrolonu nie dość, że hamuje wydzielanie endogennego testosteronu to jeszcze sam nie potrafi go zastąpić, jest chyba głównie anabolikiem w przeciwieństwie do testosteronu, który jest też w dużej mierze androgenem.

-- 03 mar 2015, 00:37 --

Hitman, tobie mógłby przydać się ten steryd, impotencja gwarantowana, ale chyba byś musiał liczyć się z dożywotnimi iniekcjami. Więc jeśli nie to, to może psychochirurgia, chirurgiczne uszkodzenie obszaru mózgu odpowiadającego za popęd, gdzieś kiedyś czytałem o przypadku nimfomanki, która miała taki popęd, że było to ponoć problemem dla jej partnerów:p wykryli w jej mózgu chyba guza czy cuś przy części mózgu odpowiadającej za popęd, zoperowali i kobieta jak każda inna:p
Niby f20..., wg psychiatry to wciąż jeszcze nic pewnego, na moje pytanie czy może być to schizofrenia prosta, powiedział, że możliwe :/
Offline
Posty
392
Dołączył(a)
18 maja 2013, 16:26

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez zima 03 mar 2015, 23:33
celownik,
A. Jak. to jest dokładnie z tym popędem seksualnym(libido),(potencja),czy te leki z czasem powodują zanik tego wszystkiego coraz większy czy to bywa różnie?

chciałabym,naprawdę.
Obrazek
specjalista ds. fobii społecznej, depresji i nerwicy.
propagator asertinu i trittico.
setralin [high speed resource] 200mg - 100 mg - 0 mg
trazodon [so good to back home] 75mg/ 0 mg
benzo one day dancer
live yourself.
watch, see your chances, live now.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2606
Dołączył(a)
17 mar 2013, 18:30

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez celownik 04 mar 2015, 22:01
Nie przejmuj się jaki ja jestem zboczeniec tylko bym wąchał pot kobiet ich stòpki wąchał,lizał całował je po stòpkach,dupci,cipeczce. Jak byś chciała to możemy sie umówić co ty nato tym bardziej,że jak byłem młodszy to się tak zabawiałem z kuzyneczką ładną i innymi dziewczynami więc mam doświadczenie wiesz tak,że kobiety mi rozkazują np. lizać ich cipkę,stòpki itd.
Każdy dzień coś znaczy.
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
15 lut 2015, 08:09

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez harvard 14 mar 2015, 22:33
@celownik
Też chętnie bym się umówił z kobietą z lubelskiego, która ma chęć sprawdzić jak to jest po lekach a jak nie wyjdzie nie będzie się smucić, że nie wyszło, zwyczajnie leki! Taki nasz los - ot co. Zawsze można się potulić, całować i nic się nie nie dzieje.
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
23 sty 2015, 21:35

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez MNO 15 mar 2015, 02:17
Witam. Mam pewien problem. Od dwóch dni stosuje lek przepisany przez psychiatrę o nazwie Anafranil w dawkach 25mg rano i 25mg wieczorem. Moje pytanie jest następujące. Ostatnio kochałem się z dziewczyną i miałem problem z wytryskiem. Czy podczas stosowania tego leku jest to normalne? Czy jest to jeden ze skutków ubocznych i czy to minie? Lekarz mnie nic nie powiadomił, że może wystąpić taka ewentualność. Z góry dziękuję za odpowiedzi
MNO
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
15 mar 2015, 02:04

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Michał.z.Łodzi 15 mar 2015, 02:19
W działaniach niepożądanych ma "zaburzenia seksualne" więc może to jest to ? ;)


Swoją drogą współczuję. Coś co nazywane jest lekiem może powodować takie skutki uboczne:
Uczucie suchości w jamie ustnej, potliwość, zaparcia, zaburzenia oddawania moczu, zaburzenia akomodacji. Objawy psychiczne: często senność, przemijające uczucie zmęczenia, niepokój, wzmożone łaknienie; rzadko zaburzenia świadomości z dezorientacją i halucynacjami (zwłaszcza u osób starszych i chorych z zespołem parkinsonowskim), stany lękowe, pobudzenie, zaburzenia snu, koszmary nocne, podniesienie nastroju, zaburzenia pamięci i koncentracji, nadmierne ziewanie. Objawy neurologiczne: często zawroty głowy, drżenie, ból głowy; rzadko zaburzenia świadomości, stany majaczeniowe, osłabienie siły mięśniowej, wzmożenie napięcia mięśniowego, drgawki, wzrost temperatury ciała. Układ sercowo-naczyniowy: nagły spadek ciśnienia krwi przy zmianie pozycji z leżącej na stojącą, przyspieszenie akcji serca, zaburzenia rytmu serca, wzrost ciśnienia tętniczego krwi. Układ pokarmowy: często nudności, rzadko wymioty, bóle brzucha, zaburzenia smaku, biegunka, brak łaknienia. Skóra: rzadko reakcje alergiczne, nadwrażliwość na światło, świąd, obrzęki. Zaburzenia hormonalne: często przyrost masy ciała, zaburzenia libido i obniżenie potencji; rzadko mlekotok, przerost gruczołów piersiowych u mężczyzn. Zmiany w układzie krwiotwórczym. Występowanie po zastosowaniu leku takich działań niepożądanych jak np. zaburzenia widzenia, uczucie senności, stwarza niebezpieczeństwo związane z prowadzeniem pojazdów oraz obsługą maszyn.

Swego czasu lekarz dermatolog dał mi maść na lekkie zmiany naskórne. Zestaw leków od niego kosztował mnie ponad 100zł i już po pierwszym użyciu miałem większość z "czasami spotykanych skutków ubocznych". Po tym jak przeczytałem, że w tych rzadziej spotykanych skutkach ubocznych jest w stanie ten, przypomnę, lek doprowadzić do nowotworu, to po prostu przestałem go używać. I teraz przed zakupem leku, a najlepiej jeszcze w gabinecie u lekarza na komórce sprawdzam skutki uboczne leku i jak widzę podobne cuda to mówię lekarzowi, żeby przypisał mi lek który nie powoduje 20 innych chorób. Polecam, bo w większości przypadków lekarze znajdują zdecydowanie fajniejsze wersje leków.
Ostatnio edytowano 15 mar 2015, 02:26 przez Michał.z.Łodzi, łącznie edytowano 1 raz
Posty
41
Dołączył(a)
15 mar 2015, 01:04

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez MNO 15 mar 2015, 02:24
No niby ma. Ale czy to jest tylko chwilowe działanie niepożądane, czy tak będzie przez cały okres stosowania leku? Czy może minie po jakimś czasie?
MNO
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
15 mar 2015, 02:04

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Michał.z.Łodzi 15 mar 2015, 02:27
Piszą tylko, że zwykle te działania niepożądane nie wymagają interwencji lekarza i mogą ustąpić w trakcie leczenia.
Posty
41
Dołączył(a)
15 mar 2015, 01:04

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez MNO 15 mar 2015, 02:29
Ok. Dzięki wielkie za szybką odpowiedź. Mam nadzieję, że ustąpią. Pozdrawiam
MNO
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
15 mar 2015, 02:04

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Michał.z.Łodzi 15 mar 2015, 02:42
Powodzenia :)
Posty
41
Dołączył(a)
15 mar 2015, 01:04

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 15 mar 2015, 21:02
zauważyłem ,że wrogiem męskiej erekcji członka , zwanego penisem jest Mydocalm ( brany systematycznie ) , oraz ten lek na opryszczkę Heviran ( czy jakoś tak podobnie ).
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9026
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez Kot_ 16 mar 2015, 02:05
MNO, nie chcę Cie smucić, ale to ustąpi dopiero po odstawieniu leku. To że lekarze nie informują o takich skutkach ubocznych jest standardem.
Kot_
Offline

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez jaktobylo 19 mar 2015, 15:30
Mam pytanie, jaki lek albo jaki zestaw leków użyć aby zadziałać na fobię społeczną, nie psując funkcji seksualnych tylko jeszcze je poprawiając? Mam wg moich odczuć fobię społeczną(czy może po prostu nieśmialość, od bardzo dawna), do tego od kilku lat coś w rodzaju lekkiej deprechy/nerwicy i wiążącą się z nimi anhedonie, libido jest słabe, ale jest, większy problem jest z "dojściem", a gdy już dojdzie do orgazmu zwykle nie różni się on zbytnio przyjemnością od tej zaznawanej podczas załatwiania się. Mógłby ktoś pomóc? Myślałem o takich lekach: mirta/miansa, do tego może bupropion czy trazodon. A może lepiej będzie, gdy po prostu użyję alkoholu i viagry?:P
Niby f20..., wg psychiatry to wciąż jeszcze nic pewnego, na moje pytanie czy może być to schizofrenia prosta, powiedział, że możliwe :/
Offline
Posty
392
Dołączył(a)
18 maja 2013, 16:26

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez magnolia84 19 mar 2015, 15:59
jaktobylo, alkohol i viagra? głupie i ryzykowne. Zresztą po alko też czasem trudno "dojść". Zważywszy na Twoje zaburzenia myślę, że trazodon albo bupropion, przy czym ten drugi raczej skuteczniejszy
magnolia84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do