Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez magnolia84 04 gru 2013, 23:52
evka, przepraszam, jest odwrotnie. Poza tym escitalopram działa tylko na serotoninę, natomiast sertralina na serotoninę, a w wyższych dawkach również na dopaminę. Wśród SSRI transporter serotoniny najsilniej hamuje paroksetyna, później citalopram, fluwoksamina i sertralina, a na końcu fluoksetyna. Największą selektywność hamowania transportera serotoniny w odniesieniu do transportera noradrenaliny wykazuje citalopram, następnie sertralina, później fluwoksamina i paroksetyna, na końcu fluoksetyna.
magnolia84
Offline

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Depakiniarz 04 gru 2013, 23:53
Sorry za offtop.
Pierwszy raz widze ten temat i tak jakos przeczytalem go jako " Leki a sex zbiorczy"
Koniec offtopu :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1503
Dołączył(a)
30 lis 2013, 23:04
Lokalizacja
Trójmiasto

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez magnolia84 04 gru 2013, 23:54
:mrgreen:
magnolia84
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez evka 05 gru 2013, 23:47
magnolia84 napisał(a):evka, przepraszam, jest odwrotnie. Poza tym escitalopram działa tylko na serotoninę, natomiast sertralina na serotoninę, a w wyższych dawkach również na dopaminę. Wśród SSRI transporter serotoniny najsilniej hamuje paroksetyna, później citalopram, fluwoksamina i sertralina, a na końcu fluoksetyna. Największą selektywność hamowania transportera serotoniny w odniesieniu do transportera noradrenaliny wykazuje citalopram, następnie sertralina, później fluwoksamina i paroksetyna, na końcu fluoksetyna.



;)
To co powoduje że teraz wogóle nie mam ochoty a po escilatopramie jeszcze coś miałam ? I co idzie z tym zrobic?

Leku zmienic nie wiem kurcze bo po escilatopramie tyłam i tyłam - nie chcę go już z tego względu brac teraz na sertalinie jest lepiej z wagą trochę ( nie przybieram aż tyle) ale znowu z sexem lipa totalna :(

-- 05 gru 2013, 22:51 --

Reiben napisał(a):Dobhha, zrobimy pornola na jednym ujęciu, zgarniemy wszystkie Porno Oscary!
Ale na pewno dożyję do końca 3 miesiąca na tym cyklu? ;p




:yeah: :D :D :D
Sertralin 50 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
27 lut 2013, 21:07

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez magnolia84 06 gru 2013, 00:15
Trochę inne działanie leków. Co idzie z tym zrobić? hmm nie wiem czy jakieś suplementy na to okazałyby się pomocne ale kiedy brałam anty-baby zmieniliśmy "taktykę" z partnerem w taki sposób, żeby obudzić moje libido i często się udawało :mrgreen:
magnolia84
Offline

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez evka 07 gru 2013, 21:58
magnolia84 napisał(a):Trochę inne działanie leków. Co idzie z tym zrobić? hmm nie wiem czy jakieś suplementy na to okazałyby się pomocne ale kiedy brałam anty-baby zmieniliśmy "taktykę" z partnerem w taki sposób, żeby obudzić moje libido i często się udawało :mrgreen:



Ja jestem teraz sama ale ostatnio poznałam kogoś i spotykaliśmy się 2 mies, po seksie byłam załamana bo zawsze był on dla mnie relaksem i chwilą zapomnienia wszystkich problemów.

Może lepiej teraz się nie będę martwic ale jak będę miała partnera tylko boję się że te leki to zmieniają na zawsze ? .... :(
Sertralin 50 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
27 lut 2013, 21:07

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Candy14 07 gru 2013, 23:19
Depakiniarz, :lol: glodnemu chleb na mysli
Nie musze byc najlepsza ze wszystkich. Wystarczy, że będę trochę lepszą sobą, niż byłam wczoraj.

Kazdy współczuje słabym.. na zazdrość trzeba zapracować ;)
Avatar użytkownika
Offline
Vice Miss Najładniejszych Nóg na forum
Posty
20464
Dołączył(a)
09 kwi 2012, 22:26

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez aptasia 12 gru 2013, 15:25
SRRI u mnie...

libido... nawet większe niż wcześniej co chyba związane jest z ustąpieniem niektórych objawów depresji..
orgazm... to dość długa, wyboista (nie koniecznie przyjemna) droga która nie jest zwieńczona ani satysfakcją ani ulgą ze zdobytego szczytu.

no cóż, coś za coś.
"balansuję wciąż pomiędzy pragnieniami zupełnej samotności, by czytać i pracować, a tak wielką potrzebą ludzkich gestów i słów."
Sylvia Plath
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1036
Dołączył(a)
05 gru 2013, 17:51
Lokalizacja
Warszawa

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez boogyman 18 gru 2013, 11:47
Witam.
Od tygodnia biorę Trazodon w dawce już 150mg/wieczorem.
Mam problemy z nerwicą, lękami, obniżony nastrój. Wcześniej przyjmowałem Effectin, Seroxat, Lexapro. I przyznam że po kilku tygodniach te leki działały na mój nastrój dosyć dobrze. Niestety problemem był spadek libido, problemy z osiągnięciem orgazmu, erekcją itp.
Nie wiem czy się przyblokowałe czy co, ale nawet po ich odstawieniue mam problemy z tym tematem:/
Czytając fora myślałem że Triitico 150mg pomoże mi w tym temacie. Wiele osób pisze że na te problemy pomaga (nawet seksuolog STarowicz;P ) .
Przyjmuję tydzień i jak na razie hmmmm. pierwsze dni zauważyłem jakby większą nocną/poranną erekcję, wcześnie praktycznie jej nie było, ale w stosunkach po staremu.
Mam pytanie do mężczyzn. Czy ktoś z Was po tym leku zauważył znaczącą poprawę w sprawach seksualnych i po jakim czasie , przy jakiej dawce?
Po jakim czasie lek zaczął na Was działać poprawiając nastrój?

Z góry dzięki
Obecnie nic
Offline
Posty
203
Dołączył(a)
05 lis 2013, 21:17

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez evka 19 gru 2013, 22:59
dream* napisał(a):SRRI u mnie...

libido... nawet większe niż wcześniej co chyba związane jest z ustąpieniem niektórych objawów depresji..
orgazm... to dość długa, wyboista (nie koniecznie przyjemna) droga która nie jest zwieńczona ani satysfakcją ani ulgą ze zdobytego szczytu.

no cóż, coś za coś.



a co bierzesz i ile?
Ja jak brałąm escilatopram to libido było dobre i orgazmy były, zaczełam brac sertralinę najpierw pół tabletki to na tej połowce 25 mg sex był super jednak jak na sertralinę 25 mg to za mało i muszę brac minimum 50 nawet 50 może i za mało jest ale ja nie chcę brac wiecej.. Myśli o sexie nie ma wogóle orgazmu nie ma.. :(
Kurcze może to minie po czasie ? Brałam escilatopram to też jest ssri a jakoś orgazmy i ochotę miałam..
Myślę też nad jedną rzeczą - otóż przytyłam te ponad 20 kg i patrząc na siebie nie czuję się atrakcyjna, jakoś wstydzę się itp - może to też jest przyczyna
Sertralin 50 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
27 lut 2013, 21:07

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez aptasia 19 gru 2013, 23:39
evka, kiedy to pisałam brałam sertralinę 50mg. teraz biorę 100. 2 mies się leczę.
Na sertralinie pewnie łatwiej schudniesz :))
"balansuję wciąż pomiędzy pragnieniami zupełnej samotności, by czytać i pracować, a tak wielką potrzebą ludzkich gestów i słów."
Sylvia Plath
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1036
Dołączył(a)
05 gru 2013, 17:51
Lokalizacja
Warszawa

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez evka 19 gru 2013, 23:42
dream* napisał(a):evka, kiedy to pisałam brałam sertralinę 50mg. teraz biorę 100. 2 mies się leczę.
Na sertralinie pewnie łatwiej schudniesz :))



mam nadzieję że schudnę ale teraz święta.. ;) a tam w nosym roku się postaram ;)
No ja tak miałam na dawce 25 jak zaczełam brac to sex był super pożniej zwiększyłam dawkę i jest lipa .. :(
Sertralin 50 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
27 lut 2013, 21:07

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez Reiben 20 gru 2013, 01:06
To co z tym pornolem Dark Passenger, wyzwanie przyjąłem a leków jakoś nie dostałem :lol:
Reiben
Offline

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez aptasia 20 gru 2013, 23:32
evka napisał(a):
dream* napisał(a):evka, kiedy to pisałam brałam sertralinę 50mg. teraz biorę 100. 2 mies się leczę.
Na sertralinie pewnie łatwiej schudniesz :))



mam nadzieję że schudnę ale teraz święta.. ;) a tam w nosym roku się postaram ;)
No ja tak miałam na dawce 25 jak zaczełam brac to sex był super pożniej zwiększyłam dawkę i jest lipa .. :(


u mnie na niższych dawkach było lepiej :)
"balansuję wciąż pomiędzy pragnieniami zupełnej samotności, by czytać i pracować, a tak wielką potrzebą ludzkich gestów i słów."
Sylvia Plath
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1036
Dołączył(a)
05 gru 2013, 17:51
Lokalizacja
Warszawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do