Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Leki a sex.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez siostrawiatru 13 maja 2013, 22:19
lubudubu napisał(a):Jak sie krepujesz przy wszystkich to mozesz mi na pw napisac :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: no ładnie ;) Nie krępuję się ;) Ale po co to komu?
“Ja… ja naprawdę w tej chwili nie bardzo wiem, kim jestem, proszę pana. Mogłabym powiedzieć, kim byłam dziś rano, ale od tego czasu musiałam się już zmienić wiele razy.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3196
Dołączył(a)
03 paź 2012, 14:00
Lokalizacja
Druga strona lustra

Leki a sex.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 13 maja 2013, 22:27
Heh oczywiscie zartowalem. ;) . A po co komu? No coz taka natura ludzka:D a juz na pewno plci meskiej. Takich historii nigdy za wiele;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Leki a sex.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez siostrawiatru 13 maja 2013, 22:29
lubudubu napisał(a):Heh oczywiscie zartowalem. ;) . A po co komu? No coz taka natura ludzka:D a juz na pewno plci meskiej. Takich historii nigdy za wiele;)

Zastanowię się ;) :yeah:
“Ja… ja naprawdę w tej chwili nie bardzo wiem, kim jestem, proszę pana. Mogłabym powiedzieć, kim byłam dziś rano, ale od tego czasu musiałam się już zmienić wiele razy.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3196
Dołączył(a)
03 paź 2012, 14:00
Lokalizacja
Druga strona lustra

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Leki a sex.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 13 maja 2013, 22:31
heh :oops:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Leki a sex.Wątek zbiorczy

przez Dżejmson 14 lip 2013, 22:04
Pozwolę sobie założyć osobny wątek na ten temat - jeżeli administracja stwierdzi inaczej - przeniesie go w odpowiednie miejsce.

Na pewno wieeelu z was biorąc antydepresanty, szczególnie SSRI narzekało na znikome libido i związane z tym skutki. Odnoszę się w tym momencie tylko do męskiej części forum - nie wiem co pod tym względem może działać na kobiety. Poniżej kilka moich rad, jak choć w niewielkim stopniu można walczyć z tym skutkiem ubocznym brania leków.
Jako kulturysta-amator (chociaż kulturysta to za duże słowo - po prostu lubię się tym zajmować), próbowałem wielu suplementów, które miały na celu podniesienie testosteronu czy libido. Na początku chciałem odradzić takie środki, jak tribulus, które rzekomo mają podnieść poziom testosteronu. Niestety - jak wiele suplementów, jest to środek, którego zadaniem jest po prostu wyciąganie z nas facetów pieniędzy. Środek ten nie ma żadnego wpływu na poziom testosteronu, co najwyżej może podnieść libido, z tym się zgodzę, ale dla osób będących na SSRI czy innych antydepresantach, po prostu nie przyniesie to żadnych efektów.
Jedynym suplementem, który był wielokrotnie przebadany pod tym kątem jest cynk. Ten minerał jest niewątpliwie odpowiedzialny za poziom testosteronu w naszym organizmie. Sam takowy stosuję przed snem i po jakiś 2 tygodniach suplementacji, wreszcie rano poczułem się jak mężczyzna (faceci wiedzą co mam na myśli).
Kolejnym elementem odpowiedzialnym w naszej diecie za odpowiedni poziom testosteronu są tłuszcze. Spożywane tłuszcze mają wpływ na wytwarzanie hormonów przez nasze organizmy. Oczywiście zaleca się spożywanie tych "zdrowych" tłuszczy, jak np. oliwek z oliwek, pestki słonecznika itp. Ja osobiście stosuję także suplementy takie jak Omega 3 (kwasy te mają także wpływ na pracę naszego serca, cholesterol i ciśnienie).
Wysiłek fizyczny. Nie mówię tu o jeździe na rowerze, czy bieganiu, a o ćwiczeniach typowo siłowych, które podnoszą poziom testosteronu. Trening z dużymi ciężarami zwiększy produkcję tego hormonu.
Zdrowy sen. W odpowiedniej ilości, 7-8 godzin dziennie, wbrew pozorom ma znaczący wpływ na odpowiedni poziom testosteronu. Wiem, że my "zaburzeniowcy" ze snem mamy bardzo często poważne problemy, jednak warto dbać o jego odpowiednią ilość.
Również z relaksem i odpoczynkiem w naszym przypadku różnie bywa, jednak o ten element naszego dnia również warto zadbać. Polecam ćwiczenia relaksacyjne (np. Jacobsona) - stosowane regularnie pomagają szybciej osiągać stan odprężenia.

Oczywiście stosowanie się do powyższych rad nie gwarantuje zniwelowania skutków ubocznych antydepresantów czy neuroleptyków, jednak chcąc pomóc sobie w naturalny sposób, warto wziąć je pod uwagę.
Dżejmson
Offline

Leki a sex.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Absinthe 14 lip 2013, 22:16
Jeśli to dla kogoś wielki problem,to z tego co słyszałam można zmienić leki-na tianeptynę(nie ma wpływu na libido) czy też dołączyć trittico,ale te z kolei działa w drugą stronę,zawsze można zapytać lekarza
You have to die a few times
before you can really
live.
Von all den Dingen, die ich verloren habe, vermisse ich meinen Verstand am meisten
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1839
Dołączył(a)
09 mar 2012, 21:53

Leki a sex.Wątek zbiorczy

przez Dżejmson 14 lip 2013, 22:18
Czasami ciężko podjąć decyzję o zmianie leku, tym bardziej, gdy trafiło się na odpowiedni. Dodanie mirtazapiny czy trazodonu owszem, może poprawić libido (u mnie trazodon nie pomógł), jednak ja wymieniłem tu o naturalne metody :)
Dżejmson
Offline

Leki a sex.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Absinthe 14 lip 2013, 22:21
Prawda,dlatego Twoje naturalne metody uważam za dobrą rzecz :smile:
You have to die a few times
before you can really
live.
Von all den Dingen, die ich verloren habe, vermisse ich meinen Verstand am meisten
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1839
Dołączył(a)
09 mar 2012, 21:53

Leki a sex.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 14 lip 2013, 22:23
bupropion trazodon
pramipeksol piribedil
metylo feta itp są DOBRE fluwoksamina nie roz libido
sertralina słabo (własne doświadczenie uboków nie mam)
a duże dawki dają dri
snri itp są nieselektywne w dużych dawkach blokują wychwyt dopaminy
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Leki a sex.Wątek zbiorczy

przez CórkaNocy 14 lip 2013, 22:45
oprócz leków tu wymienionych podobno też u mężczyzn pomaga wellbutrin, heh :) jestem kobietą, więc nie powinnam się tu odzywać, ale mi pomógł, w przeciwieństwie do serotoninowców, po których bywały problemy
CórkaNocy
Offline

Leki a sex.Wątek zbiorczy

przez depresyjny 21 lip 2013, 12:19
czesc.A co sadzisz o spadku sily, wytrzymalosci po antydepresantach, w moim przypadku jest to anafranil? Po samym zmniejszeniu dawki zaobserwowalem, ze moge zrobic wiecej pompek. Czy np. jezeli chodzi o wytrzymlosc jest slabo zarowno na mniejszej jak i na wiekszej? A jezeli chodzi o libido to probowal ktos cetamow?, Tutaj jeszcze mozna ugrac cos na intelekcie, przejrzystosci myslenia. Jezeli chodzi o omega 3 to mysle ze mozna jesc garsc orzechow wloskich dziennie. Ciezki , silowy trening troche mi zle wplywa na nerwy, srednio ciezki oczywiscie jak najbardziej. Cynk to pierwszy lepszy z apteki?

-- 21 lip 2013, 12:23 --

wytrzymalosc jest slaba.( bez znaku zapytania). Pisze z telefonu i nie moge edytowac.;)
depresyjny
Offline

Leki a sex.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 21 lip 2013, 12:31
depresyjny bo anafranil to tca i one cholinergiczny wpływ mają
i nie tylko na seks nie ma się ochoty ale na nic
a wpływ na serotoninę też musi po libido dawać
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Leki a sex.Wątek zbiorczy

przez depresyjny 21 lip 2013, 13:21
Tak tylko czy mozna na obecna chwile cos z tym zrobic? Czy poprostu nic nie robic( o to nie trudno) i czekac na leki dzialajace na glutaminian ?
depresyjny
Offline

Leki a sex.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 21 lip 2013, 13:27
Tak tylko czy mozna na obecna chwile cos z tym zrobic? Czy poprostu nic nie robic( o to nie trudno) i czekac na leki dzialajace na glutaminian ?


Depresyjny , a z czym dokladniej masz problem , z brakiem chęci na te sprawy , nie staje Ci , czy co jeszcze , bo temat jest szeroki. I na to są lekarstwa , po których dobrze się dzieje. Z drugiej strony musisz mieć partnerke , bo jesli jej nie masz to po co Ci wysokie libido , w ogóle libido?,,,żeby się męczyć tylko?
Ostatnio edytowano 21 lip 2013, 13:28 przez Kalebx3, łącznie edytowano 1 raz
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9013
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do