Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Leki a sex.Wątek zbiorczy

przez 19_latek 11 lut 2012, 16:33
Odkad biore Paroxetyne zauwazylem ze moje libido spadło, nie przeszkadza mi to zbytnio ale ostatnio mialem ciekawe przezycie.
Konczyly mi sie tabletki parogenu i przez kilka dni bralem polowe dawki a pozniej przez 3 dni bylem bez tego leku. Skutków ubocznych bylo mnóstwo, ledwo chodziłem ale nie o tym jest ten temat.
Zauwazylem wtedy ze mialem ogromną ochotę na seks, moglem to robic 3 razy dziennie i dalej mialem ochote. Teraz gdy znowu biore paro tak jak bralem juz nie mam czegos takiego a chcialbym miec to caly czas.

Czy jedynym sposobem bedzie odstawienie calkowicie parogenu (oczywiscie w normalnych dawkach a nie 20mg na dzień bo to "samobójstwo")?

Może znacie jakies suplementy/zioła itp które moga pomoc w poprawie libido ?
19_latek
Offline

Leki a sex.Wątek zbiorczy

przez malwina77 12 lut 2012, 08:11
Mnie przychodzi do glowy mirtazapina, flupentiksol lub reboksetyna. Moze pojdz do lekarza i opowiedz mu o swoich problemych.
Na pewno ci cos odpowiedniego znajdzie.
Syndrom Hallervordena-Spatza

Wenlafaksyna 75 mg
Mianseryna 60 mg
Lamotrygina 200 mg
Hydrochlorothiazid 25 mg
Offline
Posty
273
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 22:11

Leki a sex.Wątek zbiorczy

przez nextMatii 12 lut 2012, 09:14
Idz z tym do lekarza kazdy inaczej
reaguje na leki...dobierze cos odpowiednio do Ciebie....
nextMatii
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Leki a sex.Wątek zbiorczy

przez Sabaidee 12 lut 2012, 09:21
mialem ogromną ochotę na seks, moglem to robic 3 razy dziennie

tylko?
Sabaidee
Offline

erekcja a seronil

przez lukas85 12 lut 2012, 21:34
Brałem od 3 lat w 20mg. właśnie mija 2 tyg od odstawienia i mam zawroty głowy ale mój problem pozostał. Dodam że mam dziewczynę i muszę się wymigiwać od tego:(( .
claudu_su, dzięki za słowa pocieszenia ale u kobiet jest to inaczej gdyż kobieta może udawać przed partnerem że jest wszystko w porządku. niestety u faceta ten myk nie przejdzie. :roll:
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
09 lis 2011, 11:15

Leki a seks

Avatar użytkownika
przez stracony 13 lut 2012, 16:26
Może połączyć wszystkie wątki "seksualne" w 1 zbiorczy ?

Moje "doświadczenie ":

Fluoksetyna (seronil) - 5 miesięcy stosowania, erekcja w normie natomiast utrudniona ejakulacja
Wenlafaksyna (Venlectine) - 3 tygodnie stosowania, erekcja słabsza, bez możliwości ejakulacji.

Niestety takie działanie wenli bardzo źle na mnie wpływa psychicznie, dodatkowo mam nieprzyjemne uczucie w podbrzuszu, taki lekki głuchy ból, którego źródłem mogą być jądra ( same w sobie nie bolą). Dodatkowo prawdopodobnie zaczynają pobolewać mnie nerki.

Chyba muszę zmienić lek i mam w związku z tym pytanie które antydepresanty nie powodują dysfunkcji seksualnych ?
kiedyś dystymia, niedawno nerwica z silną depresją a teraz oby "tylko" dystymia
Avatar użytkownika
Offline
Posty
369
Dołączył(a)
21 cze 2010, 22:05

Leki a seks

Avatar użytkownika
przez carlosbueno 13 lut 2012, 16:49
Mi psychiatra powiedział że wszystkie powodują. Beznadziejny ten świat bez leków mam taką depresję, nieśmiałość że nie jestem w stanie lub nie chcę nikogo poznać a po lekach dysfunkcje i osłabienie libido.
Avatar użytkownika
Offline
Największy Forumowy Maruda
Posty
17037
Dołączył(a)
02 lip 2011, 16:27
Lokalizacja
Kaszebe

Leki a seks

przez malwina77 13 lut 2012, 16:59
Teoretycznie to chyba Wellbutrin, Lerivon, Mirzaten, Aurorix i Coaxil nie maja wplywu na sfere seksualna.
Syndrom Hallervordena-Spatza

Wenlafaksyna 75 mg
Mianseryna 60 mg
Lamotrygina 200 mg
Hydrochlorothiazid 25 mg
Offline
Posty
273
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 22:11

Leki a seks

przez intel 13 lut 2012, 17:27
Bardzo rzeczowy ,wyczerpujący i konkretny artykuł na ten temat

http://www2.sum.edu.pl/wydawnictwa/wiad ... ucia_K.pdf

polecam
intel
Offline

Leki a seks

przez blackbird 13 lut 2012, 20:58
dobry temat :D , artkul artykulem (niepowiem interesujacy) ale piszcie ludzie o wlasnych doswiadczeniach w sferze ibido na lekach jakich bierzecie. Zarowno kobiety jak i faceci.
U mnie :
citaopram - libido poozone do 0 , nawet sie nie chce myslec
setralina - to samo, zero ochoty
duloxetyna (SNRI) dopiero biore 2 tyg wiec trudno powiedziec ae na razie bez zmian, czyli ochota rowna 0

podobno wasnie duloksetyna jest pod tym wzgedem lepsza od wenli ale poki co musze poczekac zeby sie przekonac
acha, jestem kobieta wiec nie wypowiem sie w kwestii erekcji , o orgazm ciezko bylo na kazdym z lekow ale nie niewykonalne
Offline
Posty
140
Dołączył(a)
14 sty 2012, 17:14

Leki a seks

Avatar użytkownika
przez stracony 13 lut 2012, 21:08
Po przejrzeniu artykułu postanowiłem poprosić lekarza o zmianę leku na moklar. W dziale o moklobemidach jest niezbyt wiele odpowiedzi ale mslę, że pomoże mi na moją depresję bez skutków ubocznych. Zresztą polopiryna u mnie działała to czemu nie antydepresant ;)
kiedyś dystymia, niedawno nerwica z silną depresją a teraz oby "tylko" dystymia
Avatar użytkownika
Offline
Posty
369
Dołączył(a)
21 cze 2010, 22:05

Leki a seks

przez blackbird 13 lut 2012, 21:24
zatracony, mnie sie tez ten moklar spodobal, ale.... wrazenie z postow o nim takie ze chyba nie dziala zbyt mocno, :( ja sie wlasnie przesiadlam z citalopramu ktory przespal dzialac wiec musze miec cos silniejszego a nie wiem czy ten mokobemid zapanuje nad moja nerwica i depresja. Z doswiadczenia wiem ze jak mnie nerwy telepia to i z seksu nici :( chocby i na poczatku ochota byla...
Offline
Posty
140
Dołączył(a)
14 sty 2012, 17:14

erekcja a seronil

Avatar użytkownika
przez claudu_su 14 lut 2012, 17:33
o, nie, naprawdę sądzisz, że można udawać? Chyba tylko na początku znajomości :-) Poza tym stężenie każdego leku w organizmie kiedyś w końcu maleje. Pij dużo wody źródlanej, ponoć picie wody oczyszcza organizm. Zobaczysz, z dnia na dzień będzie lepiej, dwa tygodnie to jeszcze ciut za mało, cierpliwości i szczerości :-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
49
Dołączył(a)
02 paź 2010, 18:27
Lokalizacja
Kraków

Leki a seks

przez KrzysioPysio 15 lut 2012, 00:41
iMAO, a konretnie Moklar u mnie nie dawało, żadnych skutków uborznych w tej sferze.
Citalopram to i owszem. Ale lekarz ostrzegał. Mnie akurat na tym nie zależało, a zależało na zaleczeniu choróbska więc pozostałem przy tym leku.

Zapomniałem dodać, że o seksie nie było mowy z oczywistych względów ;)
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
14 lut 2012, 21:38

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do