Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Redukcja libido

Avatar użytkownika
przez bliksa 30 maja 2011, 20:23
zgadzam sie, libido spadlo do zera :?
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

Redukcja libido

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 30 maja 2011, 21:12
TLPD też. Albo stary dobry brom.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Redukcja libido

Avatar użytkownika
przez bliksa 30 maja 2011, 21:14
brom to chyba żołnierzom dają , zeby im nie ten tego :mrgreen:
Są takie chwile, w których człowiek przytuliłby się nawet do jeża.
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1827
Dołączył(a)
26 kwi 2009, 16:19
Lokalizacja
F 41.2

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Redukcja libido

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 30 maja 2011, 21:18
bliksa, Tak:) Więc chyba nie szkodzi:)
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Redukcja libido

przez mariusz19 30 maja 2011, 23:14
Najlepsza jest Reńka Grabowska.
mariusz19
Offline

Redukcja libido

Avatar użytkownika
przez Pasman 31 maja 2011, 00:19
Dziękuję za szybki odzew. wziąłem seronil+depakine i zobaczę jak to zadziała.
Wszystkie wymienione tutaj porady moga byc nieprawidłowe. Stosujesz na własne ryzyko !
Avatar użytkownika
Offline
Posty
762
Dołączył(a)
18 sty 2010, 05:32
Lokalizacja
Łódź

Redukcja libido

Avatar użytkownika
przez *Monika* 31 maja 2011, 00:31
Pasman, Ty to masz niezły arsenał leków.
Masz chyba wszystko?!

:roll:
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Redukcja libido

przez miko84 31 maja 2011, 09:49
Libido a nadmierne libido to jest różnica.
miko84
Offline

Redukcja libido

przez miko84 31 maja 2011, 14:48
A jak ktoś nie potrafi i np ciągnie go do zdrady stricte przez wybujałe libido? Pozatym nie zawsze jest możliwe przełożyć to na inny rodzaj energii ze względu na brak możliwości/czasu itp. Chyba lepiej ocalić związek chemią niż zwalać później winę na wysokie libido (kochanie to tylko seks, to nie tak jak myślisz, ta jasne...). Wysokie libido to czasami nie jest normalny stan, tylko patologia. Czasami niedobory serotoniny (spowodowane np długim i silnym stresem) powodują upregulacje dopaminy i wzrost libido. Dlatego tak często po zażyciu SSRI to libido spada (co dla osób ze zbyt dużym jest plusem).

Moim zdaniem zamiast kastracji pedofilów i zboczeńców powinno się im podawać przymusowo leki z grupy SSRI. Chociaż z drugiej strony to mogłoby im podnieść nastrój, a to już nie fair, bo powinni przecierpieć swoje jeśli już dopuścili się przestępstwa. Ale osoby które mają problem powinny być kierowane przez lekarza psychiatrę i właśnie leki z grup serotoninowych mogą im pomóc.
miko84
Offline

Brak wzwodu przez leki- co dalej?

przez lucasso 31 maja 2011, 17:58
mariusz19 a tak z ciekawosci zapytam viagre masz od lekarza? Chodzi mi o to co powiedzial by lekarz na takie dlugotrwale stosowanie wiagry?
Czy moze wyrabia sie tolerancja itp...
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
05 lis 2010, 00:33

Redukcja libido

przez mariusz19 31 maja 2011, 20:05
Miko84,,jest koncepcja chemicznej kastracji a nie obcięcie jaj.
Pasman,Ty idź do doktora.

Pozdrawiam.
mariusz19
Offline

Brak wzwodu przez leki- co dalej?

przez mariusz19 31 maja 2011, 20:23
Syldenafil/m.in.viagra /jest lekiem bezpiecznym.Nie podaje się tylko osobom z niedociśnieniem lub chorobami serca.Generyk viagry-vizarsin firmy krka kosztuje +- 12 zł za tabletkę.Jeżeli masz duże potrzeby albo Twoja partnerka/partner/,to koszty są tutaj dosyć istotne.Czasami wystarczy połówka/tabletki są podzielne/
Co do lekarzy ,to mogę powiedzieć o swoim-przepisuje mi ile chcę.Co do tolerancji to u mnie takowa nie powstała ale też nie mam bardzo wybujałych potrzeb.Radzę spróbować.

pozdrawiam.
mariusz19
Offline

Redukcja libido

przez kuzyn 31 maja 2011, 20:25
rzeczywiście SSRI

a jak chcesz po mału wygaszac libido to alrazolam (afobam, zomiren, xanax), ogólnie benzodiazepiny
mirtazapino ojczyzno moja

gdzie Ty jesteś?
Offline
Posty
198
Dołączył(a)
26 lip 2009, 18:14

Brak wzwodu przez leki- co dalej?

Avatar użytkownika
przez Badziak 31 maja 2011, 21:34
Niby 12zł, a jeszcze trzeba doliczyć lekarza. Mnie seksuolog kosztował 150zł.
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do