Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Re: Natrectwa - jaki lek nie polozy libido ?

Avatar użytkownika
przez El Chupacabra 01 lis 2010, 22:56
rober6666,

Moze to kwestia dawki ?

Ja tez slyszalem, ze Zoloft jest w miare ok w sprawach seksu. Nie moge ani potwierdzic, ani zaprzeczyc, bo od poczatku zareagowalem na ten lek bardzo zle i nie byly mi w glowie dupy.

wola człowieka jest jego niebem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1052
Dołączył(a)
22 sty 2009, 14:40
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Natrectwa - jaki lek nie polozy libido ?

przez rober6666 01 lis 2010, 23:49
Ja brałem 50 mg i wystarczyło , aby nastał efekt wyżej opisany. A naprawdę nigdy nie mialem z potencją problemów najmniejszych.....Jestem "aktywny" średnio 20-25 razy w miesiącu.
Znam kumpla , któremu Libido i możliwości nie siadły w ogóle po SSRI więc nie nalezy generalizować
ja piszę tylko o swoim przypadku.....
Z innych leków reboksetyna (edronax) spowodowała masakrę w tej materii.....Juz po pierwszej tabletce.
Ochota była, a jakże, lecz "mały" bym całkowicie mały, zimny i kompletnie nie poddający sie jakimkolwiek zabiegom :D :D Wstyd jak cholera.Podejżewam , że mój 6 letni synek ma większego,hehehehe
nawet odlać sie było ciężko, bo był taki budyniowaty,że lał gdzie chciał :D
Mianseryna w tej gestii OK.
Robert
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Re: Natrectwa - jaki lek nie polozy libido ?

przez Zenonek 02 lis 2010, 10:23
rober6666,

Ja zazywam 50 Zoloftu i w tej materii jest idealnie :), kiedys bralem miesiac Paroksetyne i tez bylo OK, a nawet lepiej hahah.

Szkoda tylko, ze na to co powinien Zoloft srednio pomaga ^^
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Natrectwa - jaki lek nie polozy libido ?

przez rober6666 02 lis 2010, 10:28
Zenonek napisał(a):rober6666,

Ja zazywam 50 Zoloftu i w tej materii jest idealnie :), kiedys bralem miesiac Paroksetyne i tez bylo OK, a nawet lepiej hahah.

Szkoda tylko, ze na to co powinien Zoloft srednio pomaga ^^


Ha
ja więc mówiłem to kwestia indywidualna.
Mój kolega brał fluoksetyne ponad rok i tez nie narzekał.
Może to jest tak , że jak lek jest trafiony, to idealnie wypełnia właśnie tą powodującą zaburzenia lukę w neuroprzekaźnikach i nic poza tym, więc nie ma wtedy mowy o skutkach ubocznych ??
Wszystkim zainteresowanym polecam ten wklejony przez mnie artykuł powyżej. Moim zdaniem bardzo fachowy
Robert
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Re: Natrectwa - jaki lek nie polozy libido ?

przez Zenonek 02 lis 2010, 10:35
rober6666,

Ale tez czesto jest cos takiego, ze jak lek pomaga na problemy mozgowe ^^ to kladzie libido, a jak nie kladzie malego to nie dziala tez na psyche ^^.

Przynajmniej u mnie tak jest :).

Ale z moim zaburzeniem potrzebuje 150-200 mg Sertry, ale /cenzura/ narazie jakos walcze na trzezwo.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Natrectwa - jaki lek nie polozy libido ?

przez rober6666 02 lis 2010, 10:45
Ja bym nie zaakceptował NIGDY leku, ktory mimo tego, że by pomagał na CHAD kładłby moje libido, chuć i potencję. Odczuwanie tych potrzeb i możliwośc ich realizacji jest dla mnie waznym elementem zdrowia i dobrego samopoczucia.
Ja na "szczęście" :( jednak nie mam takich rozterek . I tak żadne leki mogące położyc libido nie działają ,a choroba na szczęścioe nie zakłóciła u mnie tej intymnej sfery życia.
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Re: leki obniżające libido/leki a seks

przez berna 11 lis 2010, 19:35
witam, od ponad miesiaca biore zoloft i niestety calkowity brak orgazmu :( . Ochota owszem jest brak jednak ostatecznego spelnienia. Zastanawiam sie czy mozna by bylo zrobic planowana jednodniowa przerwe w braniu leku ? Nie wiem co robic, wizyta dopiero za dwa tygodnie, a ja wariuje. Zoloft jest lekiem, ktory nie wywolal u mnie zadnych skutkow ubocznych, oprocz tego jednego"lozkowego" :why:
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
11 lis 2010, 18:58

Re: leki obniżające libido/leki a seks

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 11 lis 2010, 19:42
berna,

Myślę ,że jednodniowa przerwa nie zrobi Ci dużej krzywdy. Ludzie czasem robią np przed planowaną imprezą alkoholową itp. Ale jeśli chcesz ją zrobić po to ,żeby przeżyć udany sex, to myślę ,że to nie się niestety nie sprawdzi. Lekiem jesteś nasycona i jeden dzień przerwy w zażywaniu nie zniweluje skutków jego działania.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: leki obniżające libido/leki a seks

przez berna 11 lis 2010, 19:45
dzieki za odpowiedz, tak tez myslalam, ale jak z tym dalej zyc :(
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
11 lis 2010, 18:58

Re: leki obniżające libido/leki a seks

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 11 lis 2010, 19:47
Pogadaj z lekarzem, może Ci dołożyć coś co zadziała w tym temacie. U mnie taki efekt daje trittico.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: leki obniżające libido/leki a seks

przez berna 11 lis 2010, 19:51
porozmawiam, dzieki serdeczne
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
11 lis 2010, 18:58

Xanax a zaburzenia cyklu plus zmniejszone libido

przez marciatka 14 lis 2010, 23:28
Pytanie w szczególności do kobiet, czy po xanaxie może się coś rozregulować? Jakiś przedwczesny pms, opóźnienie/przyspieszenie okresu?

Czy chęć na seks jakoś widocznie się zmniejsza?


Biorę najmniejsze możliwe dawki, od niedawna, ale czuję, że mój organizm był przyzwyczajony do swojej dawki adrenalinki i od kiedy nieco się uspokoiłam, coś trochę zaczyna się zmieniać. Nie wiem, czy to po prostu skutki uboczne, moja wyobraźnia czy po prostu moje ciało musi przyćpać adrenaliny :bezradny:
Offline
Posty
194
Dołączył(a)
13 sie 2010, 18:37

Re: Xanax a zaburzenia cyklu plus zmniejszone libido

Avatar użytkownika
przez linka 14 lis 2010, 23:32
Nie obwiniałabym o to xanaxu.... prędzej to stres jest przyczyną tych problemów, ewentualnie coś nie halo z hormonami. Miałaś je badane? Tarczycę itd? Bo to też wpływa na nasz stan psychiczny.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Xanax a zaburzenia cyklu plus zmniejszone libido

przez marciatka 14 lis 2010, 23:38
linka, u mnie zawsze większym problemem był brak stresu niż stres. Zawsze w jakiś sposób "odchorowuję" nagłą utratę stresu. Widocznie stan poddenerwowania stał się przez wiele lat stanem normalnym.

Nie miałam badanych hormonów, ale pewnie niebawem ktoś mnie na badanie wyśle ;) Lek został przepisany na pierwszej wizycie u psychiatry, po rozmowie.
Offline
Posty
194
Dołączył(a)
13 sie 2010, 18:37

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do