Leki a sex.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Leki a sex.Wątek zbiorczy.

przez Sertralina 29 gru 2006, 20:45
Witam,
Od 7 miesiecy biore asentre w dosc wysokiej dawce. Znosze ja dosc dobrze ale mam wrazenie, ze zmniejszyla sie moja wrazliwosc seksualna. Potrzebuje duzo wiecej czsu, zeby osiagnac orgazm i jestem jakby mniej wrazliwa na dotyk. I apetyt seksualny tez sredni.. Nie ziem czy jest to zwiazane z tym lekiem. Czy ktos ma podobne doswiadczenia i jak temu zaradzic???!!! :(

[ Dodano: Pią Gru 29, 2006 7:45 pm ]
:(
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
29 gru 2006, 19:20

Avatar użytkownika
przez czarnykot 05 sty 2007, 11:35
Zdecydowanie tak. Leki które Wymieniłaś wpływają na obniżenie wrażliwości seksualnej. Miałem to samo przez dłuższy czas ale jak zmieniłem Zoloft i asentre na setaloft wróciłem do normy / :oops: co to jest norma u 44 latka 2x tydz?/
Pozdrawiam
Przepraszam jestem dysortografem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
67
Dołączył(a)
26 gru 2006, 20:38
Lokalizacja
Wrocław

lek na "apotencje":)

Avatar użytkownika
przez silesiaster 12 lut 2007, 16:51
Witam

Który Waszym zdaniem lek wpływa negatywnie na libido - który z psychotropów pozwolił Wam zapomnieć o seksie i pobocznych sprawach i roztrzasaniem negatywnych myśli w nerwicy natręctw?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
193
Dołączył(a)
09 gru 2006, 20:18

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

leki obniżające libido/leki a seks

Avatar użytkownika
przez silesiaster 19 cze 2007, 10:33
Witam

Czy zna z Was ktoś leki ewentualnie poboczne leków(witaminki etc.), które obniżają libido i likwidują lub w znacznym stopniu zmniejszają popęd seksualny? Ciągle czuje się rozproszony jeśli chodzi o tą sferę i ciężko mi się na czymkolwiek innym skupić. Ponoć w tego typu sprawach pomocny jest brom?

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
193
Dołączył(a)
09 gru 2006, 20:18

przez MaRiAnEk 19 cze 2007, 13:01
...
Ostatnio edytowano 30 wrz 2007, 13:30 przez MaRiAnEk, łącznie edytowano 1 raz
Offline
konto zablokowane
Posty
738
Dołączył(a)
04 kwi 2007, 22:36

przez Cmx 19 cze 2007, 13:23
ssri
Cmx
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
19 mar 2007, 13:31

Avatar użytkownika
przez silesiaster 19 cze 2007, 15:29
zasadniczo po ssri nie widziałem zmiany
Avatar użytkownika
Offline
Posty
193
Dołączył(a)
09 gru 2006, 20:18

przez atrucha 20 cze 2007, 00:20
W grupie antydepresantów lub przeciwlękowych łatwiej doszukać się takich,które nie obniżają popędu :lol: Ale Tobie chyba chodzi o jakikolwiek lek na obniżenie.. :?
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

przez Nevada 21 cze 2007, 01:40
leki zawiejające brom >> DXM, występuje w Acodinie.
nie pomagam na pw.
nie pomagam w ogóle.
Offline
Posty
266
Dołączył(a)
02 paź 2006, 00:57
Lokalizacja
Horyzont Zdarzeń

przez Cmx 22 cze 2007, 16:58
oo co ja mialem przejscia z dexo :twisted:
Cmx
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
19 mar 2007, 13:31

przez weronika 05 lip 2007, 15:04
mój popęd seksualny zanikł prawie całkowicie po takim neuroleptyku zolafren ale to cięŻki lek bo na schizofrenie lekooporna i bardzo drogi jest refundowany tylko właśnie na schizofrenie a byłeś u seksuologa?
Offline
Posty
254
Dołączył(a)
11 kwi 2006, 16:43

Avatar użytkownika
przez kasztan 05 lip 2007, 19:26
Lexapro i ogólnie większość ssri... ale po co likwidować to prochami...??
http://siemianswir.blog.onet.pl/
zapłodnij mnie szczęściem jak wiatr swym podmuchem zapładnia kwiaty...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
75
Dołączył(a)
26 mar 2007, 15:11

Avatar użytkownika
przez gusia 05 lip 2007, 22:42
Rzeczywiście Lexapro ,zgodzę się ...ale nie wszystkie SSRI..
Myślę że to indywidualne odczucia każdego organizmu ;) (ale napisałam) :]
Płyń mój bluesie,płyń...
Avatar użytkownika
Offline
niebieski kwiat i kolce
Posty
2236
Dołączył(a)
23 cze 2006, 18:41
Lokalizacja
Sosnowiec

Avatar użytkownika
przez suave 06 lip 2007, 09:00
Trudno powiedzieć, bo dużo osób skarży się na obniżenie popędu po antydepresantach, ale z drugiej strony to baaardzo indywidulna sprawa. Efectin nie jest z grupy SSRI, działa też na pobudzenie ogólne, więc może wywołać odwrotne reakcje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
02 lip 2007, 10:21
Lokalizacja
Szczecin

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do