Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Avatar użytkownika
przez suave 28 sie 2007, 14:30
Witaj
jak zawsze wszystko bardzo indywidulanie, tzn - jedni mogą dalej wypić piwo, inni nie (jak ja), ogólnie oczywiście picie niewskazane.
Papierosy? Czasem pojawia się niechęć do palenia, ale to chyba rzadkość.
Dysfunkcja seksualna - zazwyczaj tak, ale przechodzi po odstawieniu leków.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
02 lip 2007, 10:21
Lokalizacja
Szczecin

przez Kokosz 28 sie 2007, 14:39
nie spotkałem się jeszcze z niechęcią do palenia. z dysfunkcją seksualną natomiast niestety tak, ale nie wiem czy z powodu leków :(
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
27 sie 2007, 15:46

Avatar użytkownika
przez suave 28 sie 2007, 14:42
Mi się akurat zdarzyła.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
02 lip 2007, 10:21
Lokalizacja
Szczecin

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez eMPe 28 sie 2007, 14:57
niechęć do palenia to już by była tragedia. papierosy jednak pomagają mi się czasem rozluźnić i od tego wszystkiego na 5 minut odskoczyć.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
28 sie 2007, 12:36

Avatar użytkownika
przez Jovita 28 sie 2007, 15:30
no coz co do palenia ro nie ma ono wplywu na antydepresanty natomiast pic nie wolno-alkoholu!!!

co do lekow to sa rozne ale teraz na rynku sa nowe leki wiec nie powinny one powodowac wiele dzialan ubocznych szczegolnie polecam leki typu SSRI !!! ja biore oropram i zanych skutkow ubocznych nie widze, tak wiec to zalezy od organizmu i od leku!
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Avatar użytkownika
przez Twilight 29 sie 2007, 03:19
Avatar użytkownika
Offline
PersonaNonGrata
Posty
935
Dołączył(a)
19 lip 2007, 01:47
Lokalizacja
Rivendell

Avatar użytkownika
przez Jaśkowa 29 sie 2007, 13:25
mam pytanko wyłażą mi garściami włosy obłęd no i dostałam pryszczy takich bolących jakbym dojrzewała ;) a mam to dawno za sobą ;) poza tym nawet jako nastolatka nie miałam trądziku itp rzeczy. a teraz przetłuszczają mi się koszmarnie włosy wypadają no i te pryszcze mieliście tak od leków macie jakieś pomysły co z tym zrobić??? a może badania powinnam zrobić??
Jest taka cierpień granica za którą uśmiech pogodny się zaczyna
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1157
Dołączył(a)
14 mar 2007, 23:13
Lokalizacja
stolyca&ząbki

Otepienie od leków

Avatar użytkownika
przez From_NewYork 07 wrz 2007, 17:34
Witam chciałem sie spytac czy ktos z was ma takie cos jak otepienie od leków ja biore paxtin i jestem prawie cały dzien otepiony :/nie chce mi sie myslec ani mówic.Piszcie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
04 sty 2007, 16:04

Avatar użytkownika
przez juka 11 wrz 2007, 00:23
dżejem SZACUN!!!!!!!
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Avatar użytkownika
przez Jovita 16 wrz 2007, 21:12
wreszcie ktos kto tez to odczuwa , sluchaj ja tez tak mam biore leki 3 miesiace i tragedia jest z dnia na dzien , spie po 14 godzin a mimo to jestem padnieta i tez nie chce mi sie ani gadac ani sluchac!!
zmienilam psychiatre i leki chyba tez zmienie bo tak byc nie powinno!
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Avatar użytkownika
przez Jovita 08 paź 2007, 12:30
owszem ja tak mam , ale to czesto jak zmieniam leki to na poczatku brania nowego leku trzese sie jak galaretka. bierzesz magnez?

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 12:30 pm ]
moga to byc tez problemy neurologiczne .
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez Magdalena Bednarek 12 paź 2007, 10:58
Miałam ten sam problem i nawet pojechałam do neurologa z tą dolegliwością. U mnie stwierdził on "drżenie samoistne" zalecił magnez 3x1 i Hydroksyzynę w dawce 1/2-1/2-1 (0,25mg) i przeszło. Być może u Ciebie jest to samo. Postaraj się o konsultację neurologiczną bo wiem, że jest to uciążliwa dolegliwość. Pozdrawiam i życzę powodzenia. (acha! na tej hydroksyzynie jestem do dzisiaj od dwóch lat)
majta
Posty
77
Dołączył(a)
25 sty 2007, 22:51

przez Jasnowłosa22 09 lis 2007, 20:03
Ja znoszę calkiem dobrze luxete.Biore ją od miesiaca. Zaczelam od połówki, żeby nie odczuwac tak skutkow ubocznych, po 4 dniach brałam cala. Ze skutkow ubocznych : trochę zaściskałam po nim szczęke i na poczatku mialam taki okres ze zaciskalam miesnie nóg, np. jak siedzialam. To co mi się nie podoba w tym leku to to ze bardzo duzo śpie teraz, czasem jak poloze się o 2 w nocy do spie do 3 po popołudniu;) i zanim wezme kolejna dawke to nie chce mi się z lozka wychodzic. A zalety? Czuje ze mam dzieki temu lekowi, jakas blokade w mozgu, takie jakby otepienie, jestem o wiele mniej nerwowa, nie mam już ataku serca na dźwięk telefonu czy pukanie do drzwi. Wie cna to mi pomogl. Nie mam już natloku mysli w glowie, mam jakby pustke teraz, nie rozmyslam ciagle o czyms. Nie ma gonitwy mysli. W poniedziałek zrobie 1 test czy dziala na lęk przed ludzmi Bo od miesica z domu nie wychodze:) Zamierzam wziasc jeszcze 1 opakowanie, żeby przekonac się czy lek jest skuteczny ba fobie społeczna. Ale w domu dziala, bo jestem coraz bardziej wygdana. Choć i tak mysle ze soraxat jest lepszy.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
29 wrz 2007, 15:00

działania uboczne/niepożądane zażywanych leków

przez vice versa 15 lis 2007, 11:41
Od ponad dwóch miesięcy zazywam zoloft. Niestety dzis zauważyłam u siebie jeden ze skutków ubocznych tj. pokrzywke skórną. Czy jest mozliwe by wystapiła ona po 2 miesiacach brania leku?
Czy komuś zdarzył sie podobny niepożądany objaw?
Offline
Posty
147
Dołączył(a)
23 wrz 2006, 17:56

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Przeskocz do