Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Flora3 21 gru 2014, 22:19
czy kodeina spożyta w nieco większych ilościach może mieć działanie uspokajające/rozluźniające ?
"Ogólnie mówiąc - life is brutal
Poza tym wszystko doskonale... "

absenor
sertralina
xanax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1290
Dołączył(a)
21 wrz 2014, 16:20

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

przez Bukowski 21 gru 2014, 22:51
No pewnie......ale kodeina to jak narkotyk, zresztą jest pochodną morfiny, wchodzi w skład opium. Szybko i bardzo silnie uzależnia psychicznie.
Bukowski
Offline

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

przez Przegrany123 21 gru 2014, 22:52
Flora3 napisał(a):czy kodeina spożyta w nieco większych ilościach może mieć działanie uspokajające/rozluźniające ?


Nie może tylko takie ma :lol:
Choroba Afektywna Dwubiegunowa
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
01 gru 2014, 20:13

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Flora3 21 gru 2014, 22:59
szukam alternatywy dla uspokajaczy a ponieważ jedyne co mam w domu to kodeina to pytam czy może mieć takie działanie.

nie planuje się nią faszerować ale jeśli mam się zwijać w męczarniach do 4 rano tak jak wczoraj to wolę zaryzykować..
"Ogólnie mówiąc - life is brutal
Poza tym wszystko doskonale... "

absenor
sertralina
xanax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1290
Dołączył(a)
21 wrz 2014, 16:20

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Arasha 21 gru 2014, 23:36
Flora3, jakie uspokajacze masz na myśli ? Co Ci się wczoraj w nocy działo ?
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Flora3 22 gru 2014, 12:42
Miałam na myśli alprazolam. Nie wiem co mi się działo, wykręcało mnie do rana, bałam się panicznie sama nie wiem czego, nie mogłam ogarnąć myśli, zwidy(pewnie ze zmęczenia), zimne poty itd. , ale tej nocy było ok.

-- 09 sty 2015, 01:35 --

Czy ktoś po przyjmowaniu leków (w moim przypadku takie jak w opisie) odczuwał ból w okolicy zatok, płata czołowego( tam gdzie zaczynają się brwi po środkowej części twarzy)? Coś okropnego, nie dość że ciągle czuje tępy ból, jakby gniecenie, uwieranie to do tego dzieje mi się coś ze wzrokiem, widzę rozmazany obraz (mniej więcej jak po spożyciu znacznej ilości alkoholu) patrzenie sprawia mi ból . Miał ktoś podobnie????
"Ogólnie mówiąc - life is brutal
Poza tym wszystko doskonale... "

absenor
sertralina
xanax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1290
Dołączył(a)
21 wrz 2014, 16:20

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez TheMan 16 sty 2015, 12:24
Witam

Ostatnio wziąłem dużą ilość leków na raz 2 opakowania sertagenu 100mg, opakowanie tritico, opakowanie gripexu, polopiryny, 10 saszetek jakiegos leku przeciwbolowego, opakowanie relanium, z 6 ketonali, i jeszcze jakies opakowanie leku przeciwbolowego. Po kilku dniach na ciele wysypka jakas sie pojawila moze ktos mial cos takiego ? I podpowie jak to leczyc co to moze byc. Na calym ciele wystepuje strasznie duzo takich kropek rozowych. Mysle ze to przez te leki wszystkie. Mam jakies kremy w tubkach itp. Allertec na alergie biore te leki od kilku dni. Chce po prostu zapytać czy ktoś coś takiego miał po przedawkowaniu lekow, lub jako skutek uboczny przyjmowania leku-ów.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
52
Dołączył(a)
24 sty 2013, 19:30
Lokalizacja
Podlaskie

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

przez AlexCCC2 06 lut 2015, 22:29
czy po odstawieniu leków mogę odczuwać jakieś skutki uboczne leków tzn.neuroleptyków wymienionych w ulotce leku?
Offline
Posty
182
Dołączył(a)
05 sty 2015, 23:31

Mdłości,nudności-sulpiryd,trittico

przez johny777 09 lut 2015, 00:17
Witam,
Moja żona od dłuższego czasu walczy z lękiem. Od paru miesięcy bierze sulpiryd(dawka 300) oraz trittico(dawka 150). Po tych lekach czuła się w miarę OK, żadnych komplikacji. Ale od tygodnia zaczęły się mdłości, które towarzyszą jej przez cały dzień, a rano jak wstaje to wymiotuje. Strasznie się ona tym denerwuje. Czy może to być spowodowane nietolerancją organizmu na któryś z tych leków?.
Pozdrawiam
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
09 lut 2015, 00:04

Mdłości,nudności-sulpiryd,trittico

przez depresja24h 09 lut 2015, 22:03
Hej, jestem kobietą,a to ma tu znaczenie:) i brałam oba te leki

Trittico jest lekiem wyciszającym, nasennym, lekko antydepresyjnym, ale raczej nie wywołuje takich skutków ubocznych.

Myślę, że winowajcą jest Sulpiryd. Sulpiryd jest lekiem przeciwpsychotycznym ( do leczenia schizofrenii) i w dawce do 300 mg wykazuje także działanie antydepresyjne. Jednakże jest to lek neuroleptyczny starej generacji wywołujący sporo skutków ubocznych.

Najważniejszym jakby skutkiem ubocznym dla kobiet jest wysoki wzrost prolaktyny (na ulotce hiperprolaktynemia) , a poziom prolaktyny wzrasta w trakcie ciąży i karmienia piersią. Poziom prolaktyny można zbadać w labolatorium analitycznym, a takim domowym testem jest ściśnięcie sutka jak poleci mleczko to pewnie poziom prolaktyny jest wysoki. Kolejnym objawem jest też zanik miesiączki. Można wyedukować, że Twoja żona wymiotuje, gdyż jej organizm zachowuje się tak jakby była w ciąży. Sulpiryd to ciężki kaliber, nie znam historii leczenia Twojej żony, ale może warto byłoby spróbować czegoś łagodniejszego np. spamilan (substancja czynna: buspiron). To typowy lek przeciwlękowy. Zapytajacie lekarza, pozdrawiam!
Offline
Posty
402
Dołączył(a)
22 maja 2014, 22:24

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

przez johny777 18 lut 2015, 19:40
dziękuję za odpowiedź, Z wypowiedzi Pani zrozumiałam,że oba te leki były stosowane przez Panią. Muszę porozmawiać z lekarzem, czy powinnam mieć zmienione leki na coś innego. Stosuję sulpiryd od pół roku i wcześniej nie dawał objawów wymiotnych, choć uczucie mdłości było cały czas.Natomiast trittico przepisane mam na problemy ze spaniem. i się sprawdza (od tygodnia mam zwiększoną dawkę na 250 , podzieloną) Co Pani myśli o zmianie sylpirydu na coś, co będzie dobrym antydepresantem? Jakie leki by Pani poleciła przy depresji???
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
09 lut 2015, 00:04

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez Arasha 18 lut 2015, 23:54
TheMan napisał(a):Witam

Ostatnio wziąłem dużą ilość leków na raz 2 opakowania sertagenu 100mg, opakowanie tritico, opakowanie gripexu, polopiryny, 10 saszetek jakiegos leku przeciwbolowego, opakowanie relanium, z 6 ketonali, i jeszcze jakies opakowanie leku przeciwbolowego. Po kilku dniach na ciele wysypka jakas sie pojawila moze ktos mial cos takiego ? I podpowie jak to leczyc co to moze byc. Na calym ciele wystepuje strasznie duzo takich kropek rozowych. Mysle ze to przez te leki wszystkie. Mam jakies kremy w tubkach itp. Allertec na alergie biore te leki od kilku dni. Chce po prostu zapytać czy ktoś coś takiego miał po przedawkowaniu lekow, lub jako skutek uboczny przyjmowania leku-ów.

A to tak na poważnie, czy może jakaś prowokacja :shock: ? Chyba, że naraz jest u Ciebie pojęciem względnym, znaczy się rozciągniętym w czasie :?
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez TheMan 29 mar 2015, 19:07
Poważnie. Naraz czyli w ciągu 15 minut łyknąłem te leki. Chciałem się zatruć ale nie udało mi się.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
52
Dołączył(a)
24 sty 2013, 19:30
Lokalizacja
Podlaskie

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez take 12 kwi 2015, 13:11
Ostatnio biorę 10 mg Parogenu na dobę (mniej, niż wskazuje psychiatra). Mimo niewielkiej dawki wpływ leku zdaje się być nie taki mały. Przedwczoraj położyłem się ok. 20 (nie usnąłem od razu, tylko leżałem przez może ok. 2 godziny (i to z przerwami)), wstałem na dobre chyba ok. 9.25. Czyli ok. 13 godzin przeleżałem. Wczoraj położyłem się po 20, a dziś wstałem chyba ok. 8.20. Przez Paroksetynę jestem pewnie bardziej senny. Nie powiedziałbym, że w takim stanie wolno mi prowadzić samochód (nawet nie próbowałem robić prawa jazdy). Mimo tego uważam, że po leku jestem spokojniejszy.
F21, F42.2, F84.5
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2191
Dołączył(a)
21 lut 2015, 16:02

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do