Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez _Jack_ 12 kwi 2012, 12:55
Jak jest u was moi drodzy forumowicze z waszą sprawnością psychofizyczną i intelektem po lekach antydepresyjnych. Mnie psychotropy strasznie otępiają i ogłupiają. Z jednej strony Lekarz mi mówi ,że ma pacjentów którzy jeżdżą samochodem i pracują intelektualnie pod wpływem tych leków i ,że wszystko na nich można robić. Ja brałem już kilka leków po 3 miesiące każdy i żadnych efektów tylko otępienie.Jak ich nie biorę 1,5 miesiąca to ledwo podnoszę się z łóżka o losie drogi i jak tu żyć na tym świecie.Tak źle i tak nie dobrze.I jeszcze pytanie czy te leki niszczą mózg.Mogę być kaleką umysłowym po np. 10 latach brania tych leków?
F33 Zaburzenia Depresyjne Nawracające
10 mg Escitalopram
https://www.youtube.com/watch?v=IMZFvs-qy44
Avatar użytkownika
Offline
Posty
652
Dołączył(a)
05 cze 2011, 18:22
Lokalizacja
okolice WWA

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 12 kwi 2012, 13:15
_Jack_, Samochodem jeżdżę, czasami zdarza mi się jeszcze myśleć :mrgreen: , aczkolwiek moja sprawność intelektualna i pamięć na pewno bardzo ucierpiały. (jestem na lekach prawie 20 lat)
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy

przez Zenonek 12 kwi 2012, 13:39
_Jack_, Są to kwestie bardzo osobnicze...znam osobę, które non stop jest na potęznym zestawie leków (antydepresant +neuroleptyk + stabilizator ) od kilkunastu lat...i ma się bardzo dobrze.

Odpowiednio dobrane leki nie powinny otępiać. W każdym razie jazda samochodem nie powinna stanowić żadnego problemu.

Mówisz, że jak nie bierzesz leków to nie możesz się z łóżka zebrać..moze potrzebujesz troche noradrenaliny ?

Próbowałeś Fluoksetyne lub Imipramine ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez _Jack_ 12 kwi 2012, 15:40
*Wiola* napisał(a):_Jack_, Samochodem jeżdżę, czasami zdarza mi się jeszcze myśleć :mrgreen: , aczkolwiek moja sprawność intelektualna i pamięć na pewno bardzo ucierpiały. (jestem na lekach prawie 20 lat)


Piszesz ironicznie czy na poważnie?Pracujesz w ogóle zawodowo pod wpływem tych leków, chodzi mi o prace stricte umysłową? To bardzo ważne dla mnie.

Zenonek napisał(a):_Jack_, Są to kwestie bardzo osobnicze...znam osobę, które non stop jest na potęznym zestawie leków (antydepresant +neuroleptyk + stabilizator ) od kilkunastu lat...i ma się bardzo dobrze.

Odpowiednio dobrane leki nie powinny otępiać. W każdym razie jazda samochodem nie powinna stanowić żadnego problemu.

Mówisz, że jak nie bierzesz leków to nie możesz się z łóżka zebrać..moze potrzebujesz troche noradrenaliny ?

Próbowałeś Fluoksetyne lub Imipramine ?


Nie próbowałem.Tylko Velafax,Aurorix,Anafranil i Trittico piździcho po którym miałem straszne myśli samobójcze.Teraz stosuje bioenergoterapie.Coś tam daje, ale tylko trochę spokoju, więc to za mało. Pamiętam jak zacząłem się leczyć Velafaxem 4 lata temu to efekt był piorunujący przez rok miałem euforie potem odstawiłem i znowu nawrót, potem znowu powrót i znowu lepiej przez 3 lata w międzyczasie odstawiałem i zawsze wracała depresja.Aż w końcu wylądowałem w szpitalu i zrezygnowałem z pracy po odstawieniu.Teraz nie mogę dobrać leku.Depresja się pogłębiła.Mam impotencje zaburzone synapsy. Jak biorę lek to okropnie otępia(aktualnie 2 miesiące bez leków). Tak się właśnie zastanawiam czy warto rzucić te leki w cholere i dać sobie z nimi spokój, bo po co truć organizm i niszczyć mózg? Sam już nie wiem co mam robić. U mnie rodzina traktuje te leki jakbym brał jakąś amfetamine i się uzależnił, lekarz mówi ,że mam być jak cukrzyk który bierze insulinę, ja mam brać leki antydepresyjne.I weź tu bądź człowieku mądry?
F33 Zaburzenia Depresyjne Nawracające
10 mg Escitalopram
https://www.youtube.com/watch?v=IMZFvs-qy44
Avatar użytkownika
Offline
Posty
652
Dołączył(a)
05 cze 2011, 18:22
Lokalizacja
okolice WWA

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 12 kwi 2012, 15:49
_Jack_, Poważnie: już na lekach zrobiłam prawko, zaliczyłam kilka kursów, pracowałam. Tak jak napisałam: sprawność intelektualną mam na pewno niższą niż kiedyś, ale kaleką umysłowym nie jestem.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez _Jack_ 12 kwi 2012, 15:53
*Wiola* napisał(a):_Jack_, Poważnie: już na lekach zrobiłam prawko, zaliczyłam kilka kursów, pracowałam. Tak jak napisałam: sprawność intelektualną mam na pewno niższą niż kiedyś, ale kaleką umysłowym nie jestem.


Uważasz ,że to kwestia leków czy ogólnie kwestia wieku(przepraszam ,że nie jestem gentelmanem) i czy lekarz mówił CI coś w tej kwestii i pracujesz dalej?
F33 Zaburzenia Depresyjne Nawracające
10 mg Escitalopram
https://www.youtube.com/watch?v=IMZFvs-qy44
Avatar użytkownika
Offline
Posty
652
Dołączył(a)
05 cze 2011, 18:22
Lokalizacja
okolice WWA

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 12 kwi 2012, 15:56
_Jack_, Uważam ,że to kwestia leków. Ostatnio podczas rozmowy na ten temat lekarka zasugerowała mi jednak ,że może to być również wina samej nerwicy.Teraz nie pracuję, ale bardziej w podjęciu pracy przeszkadzają mi objawy somatyczne np zmęczenie czy lęki niż sprawność intelektualna.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez _Jack_ 12 kwi 2012, 16:05
*Wiola* napisał(a):_Jack_, Uważam ,że to kwestia leków. Ostatnio podczas rozmowy na ten temat lekarka zasugerowała mi jednak ,że może to być również wina samej nerwicy.Teraz nie pracuję, ale bardziej w podjęciu pracy przeszkadzają mi objawy somatyczne np zmęczenie czy lęki niż sprawność intelektualna.


No to jest to raczej kwestia nerwicy.Masz CHad czy Dystymie? Ja mam Dystymie
F33 Zaburzenia Depresyjne Nawracające
10 mg Escitalopram
https://www.youtube.com/watch?v=IMZFvs-qy44
Avatar użytkownika
Offline
Posty
652
Dołączył(a)
05 cze 2011, 18:22
Lokalizacja
okolice WWA

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 12 kwi 2012, 16:08
_Jack_, Nerwicę lękową .
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy

przez Maciej farmaceuta 12 kwi 2012, 23:21
Ja biorę leki od 14 lat,teraz wenlafaxynę 150 i fluanxol 1 mg,dzięki temu żyję,studiuję,mogę myśleć o czymś innym niż o sznurze...
Posty
359
Dołączył(a)
22 sty 2012, 03:15

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Michuj 13 kwi 2012, 10:28
Maciej farmaceuta, a jak długo wenlę bierzesz?
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez carmen1988 13 kwi 2012, 10:31
Czy ktoś odnotował brak apetytu po lekach?
nerwica wegetatywna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3473
Dołączył(a)
07 lut 2011, 20:50
Lokalizacja
Poznań

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez Michuj 13 kwi 2012, 10:32
NIestety u mnie przeważnie odwrtonie było :(
Avatar użytkownika
Offline
Loża szyderców
Posty
7562
Dołączył(a)
13 sty 2012, 16:39

Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy

Avatar użytkownika
przez carmen1988 13 kwi 2012, 10:36
Michuj, u mnie to jest pierwszy lek, który w ogóle działa na łaknienie.
nerwica wegetatywna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3473
Dołączył(a)
07 lut 2011, 20:50
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do