Skutki uboczne leków.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

przez Clon 11 sie 2006, 22:18
nie urazilem sie, wiem ze to byla glupota, albo jedno albo drugie, przy czym w rozsadnych ilosciach ze wskazaniem na drugie - mniejsze obciazenia i skutki,
od niedawna mieszkam w Wawie wczesniej konsultowalem sie w malym miasteczku i tak to wyszlo, teraz bylem w ProPsyche,
ucze sie tak naprawde tego problemu teraz i chce za jakis czas o nim zapomniec,
to cholerne otepienie sprobuje wyeliminowac wczesniejszym braniem leku - zauwazylem iz zmniejsza sie znaczaco po ok 12/14 godzinach od zazycia
a wiec bede bral o 16 a przed snem wrazie potrzeby Zolpic i trening autogenny...
pzdr
j
życie, najlepsze lekarstwo na życie,
bo czym się różni lek od trucizny?
Dawką!!! ...
Offline
Posty
42
Dołączył(a)
11 sie 2006, 11:14
Lokalizacja
Warszawa

Skutki uboczne (Seroxat, Cloranxen)

przez becia83111 13 sie 2006, 19:23
Czy ktoś z was przyjmował seroxat + cloranxen? jakie na poczatku brania mieliście objawy uboczne? ja biore od kilku dni wraz z reroxatem, niby wszystko jest ok, moge wreszcie spać i jeździć autobusem, ale niestety batdzo sie poce w dzień (bardzo, bardzo), i wszedł mi stradzliwy ból w okolicy szyi aż po lewy bark, czy to może być od tego leku? GG4956759
BECIA
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
07 sie 2006, 16:27
Lokalizacja
Warszawa

przez Aga1 14 sie 2006, 19:09
Cześć , do tego pocenia to trzeba sie przyzwyczajć bo bedzie dość dlugo. Poczatek był przynajmniej dla mnie bardzo nieprzyjemny.Nie brałam jednak nic aby złagodziło objawy. Trzeba to po prostu przeczekać. :roll: :oops:
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Skutki uboczne lekow.

Avatar użytkownika
przez 331ania 27 sty 2007, 20:04
Witam wszystkich.Bardzo malo wchodze tu na to forum jesli chodzi o leki ale mam do Was pytanie:czy po lekach macie zaniki pamieci?spowolniony tok myslenia a czasem bezmyslnosc?co sie dzieje z organizmem?antydepresanty,benzodiazepiny?ja mysle ze polowa mych dolegliwosci zdrowotnych teraz to dzialanie lekow antydepresyjnych.Jak jest u Was?
Ostatnio edytowano 28 sty 2007, 15:10 przez 331ania, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
610
Dołączył(a)
29 lis 2006, 22:38

przez natalia-czerwona 28 sty 2007, 14:23
u mnie leki zmieniły duuużo. szczególnie te pierwsze. miałam źle dobrane leki. za duża dawka, po której jak się okazalo mogłam zesztywnieć i umrzeć. poza tym na zaburzenia osobowosci dostawałam antydepresanty, co jest błędem w sztuce lekarskiej. chodziłam zamulona przez całe dnie, spałam po czasami nawet 18 godzin, jadłam jak szalona. przytyłam 18 kg i pewnie tyłabym dalej, gdyby nie to, że w końcu zmieniłam lekarza. teraz do lekarza jeżdżę ponad 70 km, ale jest warto.
wracając do leków, to po nich nie mogłam chodzić do szkoły, bo musiałam spać. przesypiałam nawet spotkania z chłopakiem. czas barania źle dobranych leków wspominam, jako jeden z najgorszych w moim życiu
"Z popiołu
Wstanę płomiennowłosa
By połknąć mężczyzn jak powietrze."
Posty
36
Dołączył(a)
16 gru 2006, 00:59

Avatar użytkownika
przez 331ania 28 sty 2007, 15:05
ja mam to samo i juz nie bardzo wiem co robic-to juz chyba z 6 leki jakie biore i ciagle ten sam stan-ospalosc w dzien bezsennosc w nocy-ale nie chce juz lekow nasennych bo one sa najgorsze.Ty napisalas ze przytylas ja znow schudlam niemilosiernie po seronilu,poprostu koszmar.A teraz to juz zawroty glowy i brak sensu zycia.Lekarze sa bezradni bo te leki na mnie wcale nie dzialaja.To wszystko dzieje sie juz na przlomie 3 lat wiec mam juz dosc.Lęki troche minely ale chcialabym sie smiac-zyc-a one mi nie daja tej sily:(pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
610
Dołączył(a)
29 lis 2006, 22:38

przez natalia-czerwona 28 sty 2007, 16:12
oj, bezsenność też mam. teraz też funkcjonuję jak zombie, ale i tak jest lepiej. a Twój lekarz nie proponował Ci szpitala? bo ja już dwa razy PRAWIE trafiłam na oddział. w ostatniej chwili się wycofałam i teraz momentami tego żałuję. szczegolnie jak przychodzi pogorszenie.
moja choroba trwa od 11 roku życia, więc wiem co przeżywasz.
a co do siły... ja szukam jej jakoś w sobie. psychoterapia uczy mnie, że leki wszystkiego za mnie nie załatwią, niestety.
"Z popiołu
Wstanę płomiennowłosa
By połknąć mężczyzn jak powietrze."
Posty
36
Dołączył(a)
16 gru 2006, 00:59

Avatar użytkownika
przez 331ania 28 sty 2007, 17:23
bylam w szpitalu juz dwa razy,ale nie pomoglo na dlugo,wciaz sa nawroty,wiec z przerwami testuje te rozne leki od ktorych mam coraz to nowe dolegliwosci.A z ta bezsennoscia to naprawde tragedia:(
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
610
Dołączył(a)
29 lis 2006, 22:38

Suchosc w...

przez Lu1985 23 lut 2007, 19:56
Czesc moja dziewczyna bierze jeden z lekow antydepresyjnych..

Slyszalem ze leki moga powodowac suchosc w pochwie.. i niestety ja to dopadlo:( jest jakas mozliwosc walki z tym ? poza zelami?
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
02 lut 2007, 21:53

przez shadow_no 24 lut 2007, 15:01
Często skutki uboczne mijają po niedługim czasie. Ile już bierze (i jaki) lek?
Jeżeli chodzi o walkę z tym - na razie trzeba po prostu używać lubrykantów. Warto również zacząć ten temat z psychiatrą, który wypisał lek Twojej dziewczynie. Być może przepisze inny.
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

przez Lu1985 25 lut 2007, 00:21
Coaxil jest chyba w 4tyg psychiatre zapyta w przyszlym teg. wtesy ma wizyte
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
02 lut 2007, 21:53

Avatar użytkownika
przez Ania1987 26 lut 2007, 22:37
Te objawy są z ulotki a tak naprawdę ulotek nie powinno się czytać- jakby się chciało w nie wierzyć to byśmy nie brali żadnych leków, ja od dziś będę brała Luxetę i zobaczymy jak będę się czuła
Avatar użytkownika
Offline
Posty
421
Dołączył(a)
30 sty 2007, 14:11

przez Death come near me 08 kwi 2007, 02:40
ja biore Afobam 1mg w nagłych przypadkach, kiedy wiem, ze będzie mi potrzebna pomoc... raz zdarzyło mi sie wziaść 2 tabletki po 1mg.

Działanie leku jest natychmiastowe i bardzo skuteczne
Posty
2
Dołączył(a)
08 kwi 2007, 02:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do