Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

przez nnn 08 lut 2011, 22:23
a wiesz co ci powiem że mi ten efekt "przygłupienia" po SSRI się bardzo podoba i chciałbym takim pozostać do końca życia.

Kiedyś byłem taki jak ty za bardzo przejmowałem się tym co o mnie ktoś pomyśli, jak na mnie spojrzy, że śmieje się na ulicy....a teraz po SSRI mnie to nic nie obchodzi, stałem się bardziej otwarty na ludzi. Ja dopiero teraz poznaje życie bo wcześniej to byłem taki zamknięty w sobie - bez kontaktu ze światem zewnętrznym.

To "przygłupienie" po SSRI dotyczy chyba głównie pamięci - szybko zapominam wszystko to co mnie kiedyś dołowało i idę dalej do przodu... i mi się to podoba.
nnn
Offline

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

przez loozer21 08 lut 2011, 22:29
No mi tak średnio się podoba mówiąc szczerze tzn spoko bo mnie to wszystko wali co dookoła się dzieje ale nie potrafię korzystać w 100% z mojego intelektu.Korzystam może max z 30% np.koledzy rozmawiają na jakiś temat ja znam się na tym o wiele lepiej ale przytakuje im itp no nie wiem jak to opisać.No i chodzi o to że strasznie mało rozmowny jestem nie wiem dlaczego;/
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
07 lut 2011, 19:33

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

przez nnn 08 lut 2011, 22:33
no to może i dobrze że jesteś mało rozmowny . Nie przejmuj się tym - te leki po prostu lepiej dostosują cię do otoczenia...Jestem pewny że żadna psychoterapia nie da takich efektów terapeutycznych jakie osiąga człowiek podczas brania SSRI. Gorzej gdy te SSRI przestaną działać albo próbujemy je odstawić.

-- 08 lut 2011, 22:35 --

wszystko też zależy jakie bierzemy SSRI. Nie wiem czy coś to da ale możesz spróbować zmienić swoje SSRI na inne.
nnn
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

przez loozer21 08 lut 2011, 22:36
Ale ja właśnie nie lubie siebie jak jestem mało mówny i nie daje z siebie wszystko bo jestem ambitny i nie akceptuje siebie jako takiego przymeulenca i dlatego chce dac z siebie wszystko ale te leki nie pozwalają mi tego zrobic i dlatego mysle powaznie o tym prozacu
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
07 lut 2011, 19:33

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

przez nnn 08 lut 2011, 22:39
ludzi na SSRI można da się rozpoznać ... kiedyś nawet założyłem wątek na ten temat:
http://www.nerwica.com/po-czym-poznajecie-t22353-42.html

-- 08 lut 2011, 22:40 --

no właśnie to zmień sobie lek...do wyboru masz dużo leków. W Polsce nie ma Prozacu ale jest jego odpowiednik Bioxetin...
nnn
Offline

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

przez qwe 09 lut 2011, 01:46
ma pytanie - czy citabax tez nalezy do tej grupy? i czy on w terapii długofalowej mnie otępi?
pozdr,
qwe
qwe
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
04 lut 2011, 09:44
Lokalizacja
Łódź

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

Avatar użytkownika
przez Anna R. 09 lut 2011, 11:50
Do której grupy? Neuroleptyków czy SSRI?

Citabax, który jest antydepresantem, nie powinien działać otepiająco przy dłuższym stosowaniu
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

przez nnn 09 lut 2011, 18:32
nie wydaję mi się aby te leki jakoś strasznie otępiały. po prostu szybciej się zapomina pewne rzeczy no i wzrasta hipomania.
nnn
Offline

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

Avatar użytkownika
przez Anna R. 09 lut 2011, 18:40
Hipomania to niepożądany skutek uboczny brania antydepresantów, a nie oczekiwany efekt leczenia.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

przez Zenonek 09 lut 2011, 20:53
loozer21,

SSRI , czyli np Bioxetin nie otepia, a nawet czesto poprawia jarzenie.

Ty w ogole nie porownoj Promazyny do lekow z grupy SSRI. Dodatkowo brales pewnie duza dawke tej Promazyny.

SSRI to delikatne leki, zazwyczaj bardzo dobrze tolerowane i czesto skuteczne.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

przez loozer21 27 lut 2011, 20:47
Zeszło mi sie i jeszcze nie byłem u psychiatry po leki.Ale miałem czas bardziej siebie poznać troche poczytałem forum i teraz moze troche lepiej wiem na czym stoje i na czym polega mój problem.Chodzi właśnie że brak mi energii,przymulam i mam strasznie słaby nastrój.Jeszcze ze 2 miesiące temu nawet jak brałem promazyne to poprostu lubiałem siebie,lubiałem swój głos moze mało mowilem ale lubiłem słyszeć swój glos bo mi sie podobał a teraz tego nie ma.Najlepszym przykladem jest tego ze wlasnie jeszcze 2 miesiące temu jak zapaliłem trawke z kolegami to miałem ubaw po pachy,brechta no i wogole fajnie było choć wtedy miałem większe problemy wtedy niz teraz a teraz jak zapale od czasu do czasu to własnie zamulam,zamykam sie w sobie i kminie cos w bani swojej.Ja wiem ze wlasnie marihuana poteguje nastroje i wiem ze gdybym mial dobry nastrój to po marihuanie cyz po alkoholu dobrze bym sie bawił.Wiem że nie jesteście psychiatrami ani wielkimi specjalistami ale co wy na to żebym lekko zasugerował lekarzowi aby przepisał mi:paroksetyne +anagranil.Prosze o odpowiedz.Z góry dzięki i pozdr;)
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
07 lut 2011, 19:33

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

przez Zenonek 27 lut 2011, 20:51
loozer21,

Bardzo mocny zestaw. Lepiej sproboj ta Fluoksetyne na poczatek.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

przez loozer21 27 lut 2011, 20:54
Heheh no i ma być mocny;d Ale jak oceniasz pomógł by mi bo ta promazyna to mnie dobija niby spoko wyjebka na wszystko ale nie odczuwam wogole uczuc zadnych;/Pisze ,rozmawiam z fajną dziewczyna na ktorej mi zalezy jeszcze pare tygodni temu czułem emocje jak z nią rozmawiałem a teraz niz wrecz męcze się jak z nią gadam;/
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
07 lut 2011, 19:33

Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

przez Zenonek 27 lut 2011, 20:59
loozer21,

Naprawde musisz isc do psychiatry dobrego jakiegos i pogadac szczerze. Lekarz jest od tego.

Ja moge napisac tyle, ze Fluo moze dodac energii, rozjasnic umysl i poprawic nastroj.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do