Jak znacie odpowiedż na moje pytanie to pomóżcie;)

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

przez loozer21 07 lut 2011, 20:10
Witam mam 20 lat i obecnie jestem studentem II roku.Dobra i teraz przechodzę do rzeczy.A więc tak już od dawna miałem problemy z niską samooceną,lękami ale nic sobie z tego nie robiłem aż kiedyś zgadałem się z moim kolegą że on ma podobne problemy i poczęstował mnie swoimi lekami a był to fluanxol.Poczułem się wtedy dobrze nie przejmowałem się jak mijałem ludzi na chodniku którzy się śmiali(bo kiedyś myślałem że ze mnie).No i udałem się do psychiatry i po rozmowie przepisał mi owe leki.Spoko trochę mi pomogły ale to nie było to o co mi chodziło.Następnie po kilkunastu opakowaniach lekach poszedłem żeby mi je zmienił bo bałem się że się od nich uzależnię no i przepisał mu promazin.Ok też mi trochę pomogły i już prawie się wyleczyłem z tych lęków choć nie do końca bo np idziemy z kolegami ja skręcam do domu mówię nara oni odpowiadają ale potem mam"schizy" że mnie obgadują.Dobra ale teraz przechodząc do rzeczy.Po tych dwóch lekach czyli fluanxolu i promazinie jestem taki trochę "przyjebany"(za przeproszeniem).Ja jestem inteligentny(nie chcę byś nie skromny;)) i w ogóle wydaje mi się że mądry ale po tych lekach jestem otępiały raczej jak coś mówię teraz to bardziej na odczepkę nie chce mi się myśleć i w ogóle strasznie mało mówię.Są takie leki oczywiście na receptę którę pozwolą mi być bardziej rozmownym żebym miał "gadkę" i żebym korzystał w 100% z mojego intelektu podczas rozmów i w ogóle myśleniu.

-- 07 lut 2011, 19:39 --

Pomoże ktoś?

przez Paranoja 07 lut 2011, 20:58
a oprócz brania leków to na terapie chodziłeś? Bo tutaj leki to Ci za wiele nie pomogą a terapia
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
ExModerator

przez loozer21 07 lut 2011, 21:17