Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych

Avatar użytkownika
przez _asia_ 09 mar 2011, 19:26
ver napisał(a):zamknijcie ten głupi temat raz na zawsze.


no w sumie dalsza dyskusja faktycznie nie ma sensu, i tak siebie nawzajem nie przekonamy do swoich racji, bo i po co, nie ma takiej potrzeby, każdy niech robi to, co uważa za słuszne i niech się leczy jak chce, byle by mu to naprawdę pomogło. :D
"Nie wolno zgadzać się na pełzanie, gdy czujemy potrzebę latania"

"Gdy zamykają się jedne drzwi do szczęścia, otwierają się inne, ale my patrzymy na pierwsze drzwi tak długo, że nie widzimy tych drugich"


Helen Keller
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2857
Dołączył(a)
02 gru 2010, 19:21

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych

przez Michuj 09 mar 2011, 19:29
Lili-ana, zejdź ze mnie z łaski swojej, bo to zaczyna być nudne. Bo zaczne pyskować. :!:
Michuj
Offline

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych

przez Michuj 09 mar 2011, 19:32
Panna_Modliszka, moja dzielna Pani moderator zawsze mnie obroni :*** :D
Michuj
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych

przez Lili-ana 09 mar 2011, 22:04
Adamo napisał(a):Sztuczny, czuć ten chemiczny posmak (przynajmniej u mnie), w tym sensie.

o to mi chodziło, a jeśli ktoś tego tak nie odczuwa, że na lekach jest się sztucznym, to mi go żal po prostu...
Ja tak się czułam, a na paroksetynie to odczucie sztuczności było najgorsze!
Lili-ana
Offline

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych

przez Michuj 09 mar 2011, 22:18
To, że Ty odczuwasz, nie znaczy, że ja też muszę. :roll:
Michuj
Offline

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych

przez margarita200 09 mar 2011, 22:39
Niewiem co to może byc od pewnego czasu mam drgawki przy zasypianiu,wczesniej miałam takie pojedyncze i sporadyczne ale kiedy juz spałam jakies szarpniecie a teraz gdy juz czuje ze robi sie fajnie i prawie zasypiam i buch .biore seronil 15 mg o d kilku tyg,ale bez leków tez mi sie to zdarzało ale sporadycznie i podczas głebokiego snu,teraz po seronilu codziennie podczas zasypiania
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
23 gru 2010, 00:57

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych

przez Lili-ana 09 mar 2011, 22:50
margarita200 napisał(a):Niewiem co to może byc od pewnego czasu mam drgawki przy zasypianiu,wczesniej miałam takie pojedyncze i sporadyczne ale kiedy juz spałam jakies szarpniecie a teraz gdy juz czuje ze robi sie fajnie i prawie zasypiam i buch .biore seronil 15 mg o d kilku tyg,ale bez leków tez mi sie to zdarzało ale sporadycznie i podczas głebokiego snu,teraz po seronilu codziennie podczas zasypiania

to chyba nie jest odpowiedni topic do tego, ale ja też miałam coś takiego jak zmniejszałam dawkę, czy potem jak schodziłam z paroksetyny. Nigdy wczesniej nie miałam czegoś takiego, strasznie nieprzyjemne odczucie.
Lili-ana
Offline

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych

Avatar użytkownika
przez linka 09 mar 2011, 22:50
Lili-ana, Żal ci ludzi którzy nie mają skutków ubocznych ? Żal ci ludzi którzy mają prawidłowo dobrane leki.....no faktycznie, ile ty masz współczucia w sobie 8)
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych

przez Lili-ana 09 mar 2011, 23:00
Nie, żal mi tych, którzy biorąc leki nie mają świadomości, ze tak naprawde sobie szkodzą.
Dobrane leki? co to w ogóle ma znaczyć? na mnie dobrze działała i sertralina i paroksetyna, a najlepiej trittico, nie miałam poważniejszych skutków ubocznych ale i tak czułam się źle, ze śwadomością że to gów.. łykam i tyle! Chcę być prawdziwa, a nie mieć zafałszowane poczucie własnej tożsamości, bo tak jest właśnie na lekach.
Jak możecie się z tym nie zgodzić?!
Lili-ana
Offline

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych

Avatar użytkownika
przez linka 09 mar 2011, 23:02
Normalnie, bo ja i na lekach i bez nich jestem taka sama, nie zatracam żadnej swojej tożsamości...... i po tym jak mi pomogły i je ostawiłam, nie widzę w sobie żadnej zmiany, jest dobrze i tyle.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych

przez Lili-ana 09 mar 2011, 23:06
Ja na lekach miałam spłyconą emocjonalność i słaby kontakt ze swoim najgłębszym jestestwem(co przeszkadzało w terapii), a paroksetyna zabierała mi to najbardziej, zabrała mi też libido i do tej pory, po 3 miesiacach od odstawienia mam z tym problem.
Lili-ana
Offline

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych

przez paradoksy 09 mar 2011, 23:07
Lili-ana, to że TY tak miałaś, nie znaczy, że całe 22000 pozostałych użytkowników też tak ma lub będzie miało.
nie masz monopolu na jedyną słuszną prawdę, wobraź sobie.
:roll:
paradoksy
Offline

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych

przez Lili-ana 09 mar 2011, 23:08
No, w sumie wyobrażam sobie :P
Lili-ana
Offline

Odradzam branie wszelkich leków p/depresyjnych

Avatar użytkownika
przez linka 09 mar 2011, 23:10
WTF is najgłębsze jestestwo ??
Ty odstawiłaś leki 3 miesiące temu? :lol: to się tak nie zarzekaj że ich więcej nie weźmiesz.....
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do