proszę pomóżcie mi

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Re: proszę pomóżcie mi

przez cytrynka84 06 lis 2010, 20:02
Shadowmere,jesli moge spytac jak dlugo bralas Ketrel?Przytylas po nim?albo mialas jakies inne skutki uboczne? Bardzo mi zalezy na odpowiedzi,prosze
Mam brac ketrel narazie25 za 2 tyg,chyba 50,strasznie boje sie utyc :(
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Re: proszę pomóżcie mi

przez kasia000 06 lis 2010, 20:23
a moze zwiekszyć ten seroxat który biore 5 lat w róznych dawkach ostatnio-tylko 10mg..moze to za mało?
jak myslicie? :why:

[Dodane po edycji:]

boje sie zmieniać leki-ale mam doła szok!!!
uparłam sie że chce juz odstawić SRRI!
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: proszę pomóżcie mi

przez Shadowmere 06 lis 2010, 20:41
cytrynka84, ja choruję na jadlowstręt atypowy-więc nie tyję ostatnio..malutka dawka,nic nie powinno sie dziac ;)
Shadowmere
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: proszę pomóżcie mi

przez cytrynka84 06 lis 2010, 21:36
Shadowmere, dzieki za info :) Wyslalam Tobie pw,bo pisalam juz o tym na forum,nie chce sie powtarzac.Odpisz jesli chcesz i mozesz.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Re: proszę pomóżcie mi

Avatar użytkownika
przez Anna R. 08 lis 2010, 12:17
Kasiu, pisałam ci już- spróbuj dać sobie pomoc. Na razie musisz przetrwać do terminu wizyty, a póki co albo Selofen, o którym wspomniałaś, albo mały jednonocny eksperyment. Wez przed snem 45-60 mg Lerivonu i 75 mg Trittico CR (ale bez Chlorprothixenu). Takie połączenie przepisał mi lekarz psychiatra, wiec jest dozwolone, a spalam na nim idealnie. Jeśli i ty będziesz dobrze sypiać, to nie musisz zmieniać Lerivonu na inny antydepresant.
Wiem, ze sam trazodon cie pobudzał, ale w zestawie z mianseryną działa nieco inaczej. Nie martw się tyle ;)

Powodzenia
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: proszę pomóżcie mi

przez kasia000 08 lis 2010, 12:36
dokładnie ja muszę sposób myslenia zmienic;;;
Wiecie co wzięłam raz 60 mg lerivonu,a wczesniej przeczyałam artykuł,że mianseryna w duzych dawkach moze powodowac zaburzenia snu w zwiazku z uwalnianiem noradrenaliny,że lepiej stosowac dawki 10-20 max 30 mg-ale to dotyczy chyba początku leczenia???poczatku terapi?mam nadzieje ,że tak..ale ja już długo biore wiec moze trzeba podnieść?

Wiecie co nastąpiło u mnie po 60mg?
nocne powtarzanie sobie--nie zasniesz noradrenalina noradrenalina noradrenalina i tak do rana-wiem ,że to smieszne ale podświadomość ,że wiezięłam 60mg mi nie dała spać..poprostu.
Co za głupek ze mnie idiota!!!juz nie mam siły do siebie naprawde!
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: proszę pomóżcie mi

przez kaleka07 10 lis 2010, 00:59
Bezsenność powodują często nasilone myśli. Ja teraz biorę Xanax jako lek rozkurczowy i po nim śpię jak dziecko po kąpieli. Niestety on ponoć uzaleznia. Szukaj przyczyny stresu, ja trzeba nazwać, głośno to sobie powiedzieć i wywali z siebie.
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
07 lis 2010, 01:08

Re: proszę pomóżcie mi

Avatar użytkownika
przez Anna R. 10 lis 2010, 10:23
Mam takie same doswiadczenia z Xanaxem/Afobamem, nie uzależniłam się, ale brałam tylko 0,5 mg i tolerancja nie rosła. Niestety lekarz zmienił na Lorazepam. Ten nie działa już tak dobrze, potrzeba 2 mg, po za tym zbyt mocno uspakaja i przytępia. Po Afobamie bylam na drugi dzień jak skowronek, a teraz potrzebuje dwu kaw, aby stanąć na nogi. W najbliższym czasie będę powoli schodzić z dawki i przestawiać się na neuroleptyk, tylko mój nieszczęsny niemiecki neurolog nie wie jeszcze na jaki :roll:

Ostatnio miał pomysł, żeby 4 mg Fluanxolu brać na raz w jednej dawce przed snem, to objawy uboczne mnie wyłącza na cala noc. Dodam, ze biore 1 mg w celu aktywizacji po nieudanej akcji z Valdoxanem, a przeciwpsychotyczne działanie jest mi potrzebne jak umarłemu kadzidło.

I w ten sposób muszę szukać nowego lekarza :evil:
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: proszę pomóżcie mi

przez 19_latek 10 lis 2010, 12:11
Anna R.,
Jakie mialas objawy uboczne po 4mg fluanxolu? Mnie on strasznie zamulał, bralem 3mg i baaaardzo chcialo mi sie spac w ciagu dnia.
19_latek
Offline

Re: proszę pomóżcie mi

Avatar użytkownika
przez Anna R. 10 lis 2010, 21:56
Jeszcze taką desperatką nie jestem, żeby sobie zapodać 4 mg Fluanxolu dziennie, niezależnie od tego, co mówi lekarz. Moja obecna dawka to 1 mg i zamierzam przy niej pozostać. 3 mg tez mnie czasem muliły. Brałam już więcej, dawkowanie przepisane przez psychiatrę, i miałam wrażenie, ze znajduję się w pędzącym aucie w tunelu z którego nie ma wyjścia. Bardzo niefajne uczucie.

To naprawdę dobry lek pod warunkiem, ze nie bierze się go zbyt dużo. Moim zdaniem maksymalna dawka, jeśli nie ma się zaburzeń schizo i potrzebuje po prostu dopaminy to 1, 5 mg. Więcej je się na własne ryzyko. Mnie osobiście dyskinezy późne nie są po drodze.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: proszę pomóżcie mi

przez kasia000 12 lis 2010, 16:02
lekarz ogólny przepisał mi sedam 3 mg żebym dotrwała do wizytu psychiaty ale ja sie oczywiście boję wziążć :(

[Dodane po edycji:]

a seroxatu nie zwieksze za chiny!
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: proszę pomóżcie mi

Avatar użytkownika
przez Anna R. 14 lis 2010, 20:41
Kasiu, Afobam lepszy, ale Sedam to tez benzo, wiec możesz brać w sytuacjach awaryjnych spokojnie.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: proszę pomóżcie mi

przez luciana 18 lis 2010, 19:58
ESTAZOLAM ale nikt go nie chce przepisywać bo szybko uzależnia bo to benzo. Lepiej hydroksyzine w syropie duży łyk godzine przed snem. Nie obudzisz się zaspana bardzo. A wgóle to zmęcz się fizycznie w ciągu dnia np pobiegaj tylko nie przed snem bo będzie ci za gorąco i też nie zaśniesz
Offline
Posty
123
Dołączył(a)
19 paź 2009, 10:22

Re: proszę pomóżcie mi

przez LonLuvois 20 gru 2010, 19:54
Antyhistaminy jak: hydroksyzyna, mirtazapina, prometazyna. Chodzi mi oczywiście o doraźne stosowanie(nasenne).
Offline
Posty
136
Dołączył(a)
20 gru 2010, 17:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Przeskocz do