Skutki wysypki

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Skutki wysypki

przez brokenwing 13 wrz 2010, 10:11
Witam ,mam do was pytanie . W tamtym roku na skutek (nerwówki) dostałem wysypki ,dermatolodzy sobie z nią nie poradzili.
Do dziś odczuwam skutki,w postaci trudno gojących się strupków .
Znalazłem coś takiego.
http://www.scholl.com.pl/index.php/site ... 14,30.html

czy ktos tego używał ,działa?
brokenwing
Offline

Re: Skutki wysypki

Avatar użytkownika
przez soulfly89 13 wrz 2010, 10:23
Chodzi Ci o "żel na brodawki i kurzajki" Scholla? Bo jakoś się nie łapię o co chodzi w tym linku.

Ja bardzo często dostaję wysypki na tle nerwowym, ale nigdy nie miałam po niej żadnych strupów. Po prostu jak się uspokajam znika po 1-2 dniach. Trochę już o tym czytałam i dziwi mnie to co piszesz, bo taka wysypka jaką ja mam - fachowo to się pokrzywka idiopatyczna nazywa - nie zostawia strupów. Czy Ty się drapałeś? Może źle Cię zdiagnozowali?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
775
Dołączył(a)
06 lut 2010, 02:23

Re: Skutki wysypki

Avatar użytkownika
przez MOCca 13 wrz 2010, 11:32
Na pokrzywkę na tle nerwowym dobra jest hydroksyzyna. :lol: brokenwing, jak to lekarze nie pomogli idź do innego dalej... :P
idxcie na całosc nie łapiąc yonka, pusycyajcie latawce na łące i dmuchajcie motzlki...

"Wyobraź sobie prawa i obowiązki, przywiązania i potrzeby, wspomnienia i wdzięczność, zespól to wszystko pod jednym imieniem i imieniem tym będzie Ojczyzna". V.v.G.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1550
Dołączył(a)
09 lip 2008, 23:45
Lokalizacja
Łódź

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Skutki wysypki

przez brokenwing 13 wrz 2010, 20:41
soulfly89, od razu jak mi wyskoczy to pazury w to pcham i rany robię
brokenwing
Offline

Re: Skutki wysypki

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 13 wrz 2010, 21:07
brokenwing, ale dlaczego, bo cię swędzi czy coś?
Proponuję tylko to dezynfekować - octenisept przebija wszystko, ropieje ci to?
Mama pielęgniarka, może pomożemy ;)
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7318
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Re: Skutki wysypki

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 13 wrz 2010, 21:17
Ja miewam nerwową wysypkę na szyi i dekolcie, ale ona znika bardzo szybko , zaraz jak minie zdenerwowanie. Więc Twoja wygląda z deczka podejrzanie.
Na wysypki alergiczne i swędzące u mnie najlepiej skutkuje maść cutivate, nie jest droga, niestety na receptę , ale jak dobrze zagadasz w aptece może Ci sprzedadzą. Natomiast z ziołowych ostatnio bardzo polecam wyciąg z oczaru wirginijskiego - ok 19 zł i też świetnie goi i łagodzi podrażnienia i swędzenie , nawet po ukąszeniach przez komary itp.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Skutki wysypki

Avatar użytkownika
przez chojrakowa 13 wrz 2010, 21:23
Jeśli chodzi o łagodzenie nawet alantan jest okay - bez recepty.
Ludzie koty chodzą własnymi ścieżkami

NIE KAŻDA NOC PRZYNOSI ULGĘ POWIEKOM

Everything is boring and everyone is a fucking liar
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7318
Dołączył(a)
19 lip 2010, 18:36
Lokalizacja
kraina deszczowców

Re: Skutki wysypki

przez Balbina^^ 13 wrz 2010, 21:26
Też miewam wysypki od nerwów (na dekolcie i ramionach) ale ona sama schodzi zaraz jak się uspokajam. Wygląda to jak taka pokrzywka.
Wysypka, która powoduje strupy jest już podejrzana. Na Twoim miejscu zasięgnęłabym porady dermatologa bo to może być jakaś wirusówka.
Balbina^^
Offline

Re: Skutki wysypki

Avatar użytkownika
przez soulfly89 13 wrz 2010, 23:33
MOCca napisał(a):Na pokrzywkę na tle nerwowym dobra jest hydroksyzyna. :lol:


Gdyby mi pomagała hydroksyzyna byłabym szczęśliwa. Ani hydro ani jej odpowiedniki, żadne z leków przeciwhistaminowych mi nie pomagają. Tylko i wyłącznie sterydy i to w zastrzykach albo w bardzo dużych dawkach. Oczywiście ich unikam, bo ile można się faszerować. Mój organizm reaguje zbyt silnie, wysypka jest wzmocniona przez alergię - co ciekawe jak jestem szczęśliwa i wyluzowana to objawów alergii też nie widać....

Brokenwing Jeśli sam to rozdrapujesz, to żadna maść Ci nie pomoże. Musisz pozwolić swojej skórze się zregenerować, zagoić.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
775
Dołączył(a)
06 lut 2010, 02:23

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do