Akatyzja

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Re: Akatyzja

Avatar użytkownika
przez In_Chains_Of_DD 03 maja 2013, 22:24
Ja miałem jedyny raz akatyzję kiedy brałem fluanxol - odstawiłem praktycznie od razu i przeszła.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
343
Dołączył(a)
13 lut 2013, 01:41

Akatyzja

Avatar użytkownika
przez disgraziato 24 paź 2014, 08:12
Od dłuższego czasu się zastanawiam co to jest... czy to akatyzja???

-Drżenie ciała wewnątrz
-Nie oprę się spokojnie na krześle ,ciągle siedzę napięty
-bawię się często jak leże np. włoskiem na nodze przy kostce (wiem ,że to śmieszne ale tak mam)
-gdy leżę to ciągle wsłuchuje się w bicie serca
-często po wysiłku drżenie jest większe

Biorę Setaloft i Sulpiryd. Przed setaloftem długo już miałem drżenie można powiedzieć ,że tak zaczęła się moja przygoda z nerwicą...a Sulpiryd biorę miesiąc i nie pomaga ...bez zmian. Prosił bym o pomoc.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
13 maja 2013, 21:24
Lokalizacja
z daleka

Akatyzja

Avatar użytkownika
przez planB 24 paź 2014, 09:26
Usiądź wygodnie w pozycji 'idealnej' unieś głowę do góry ,zamknij oczy i oddychaj całym sobą tak byś aż czuł totalne rozciąganie płuc unosząc podczas wdechu obojczyki maxymalnioe do góry ,ręce mogą być w górę uniesione ,możesz tez stojąc wychylić się do tyłu i do stopnia prawie prostopadłego i rozłożyć ręce ,co w konsekwencji utworzy X lub coś ala T ułamane z główką jak talerz satelitarny ^^

Poza tym najlepsze jest zajmowanie się czymś co się kocha ! ...to potrafi też cudnie uspokajać )
:uklon:

No i wiara :angel: w to co chcemy dla dobra... pomijając wywód na temat istnienia dobra i zła.

Nasze ciało ma niesamowite zdolności adaptacyjne nawet w przypadku tremy.
I Dare, readY
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
24 wrz 2014, 11:20
Lokalizacja
DLN

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Akatyzja

Avatar użytkownika
przez disgraziato 24 paź 2014, 09:34
Tak ale jak ciągle jestem spięty i to drżenie nie pozwala mi się wyluzować chyba ,że w wannie z gorącą wodą a nie wiem co mi jest czy to po prostu przez nerwicę czy to ta akatyzja... bo tutaj wszyscy piszą ,że muszą chodzić nie mogą usiedzieć .. tak źle nie mam bo usiedzieć mogę ale np gdy leże to lubię być zajęty np. ocieram nogą o guziki z poszewki od kołdry .. ale mój główny problem to jest własnie to drżenie które nasila się często bo bieganiu czy np siłce...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
13 maja 2013, 21:24
Lokalizacja
z daleka

Akatyzja

Avatar użytkownika
przez planB 24 paź 2014, 09:59
No prosta reakcja organizmu po wysiłku; który działa świetnie na powywalanie endogennych happy amin;

Rozciągaj się .To pomaga niesamowicie ! ..zresztą ta pozycja o której napisałem ten XTz czapą wycelowaną w space świetnie ci porozciąga brzuch ,klatkę piersiową i bicepsy ..tzn masz to tak robić by to rozciągaaaaaaaaaaanie trwało ;

Wiesz powiem ci coś ....ja kiedyś taki stan jak mam teraz miałem po 'stymulantach od Efki po Mefedron..

Obecnie od dwóch dni mam to bez tego shitu )
To jest miłe jak rytm serca^^
I Dare, readY
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
24 wrz 2014, 11:20
Lokalizacja
DLN

Akatyzja

Avatar użytkownika
przez disgraziato 24 paź 2014, 10:31
Mówisz o dragach ?? możliwe ,że to od tego bo troche tego w życiu przeżarłem ,jak jarałem zioło to pod koniec mojego palenia czyli przez jakieś 2lata (mniej wiecej 6 lat paliłem) te drżenie się nasilało i tak zostało do teraz a nie pale już z 3-4 miechy jakoś tak..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
13 maja 2013, 21:24
Lokalizacja
z daleka

Akatyzja

Avatar użytkownika
przez planB 24 paź 2014, 12:10
No ja wczoraj nie zapaliłem trawki ...po raz pierwszy od kilku mcy.... Trawka ci odbiornik nakierowała na tą 'energię' - wykorzystaj ją bo po to tu jest na tej planecie^^
:angel:

SAT TURN!; weź już nie ściemniaj ,że ci to przeszkadza ;) ...chyba tego właśnie chciałeś :angel:
I Dare, readY
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
24 wrz 2014, 11:20
Lokalizacja
DLN

Akatyzja

Avatar użytkownika
przez disgraziato 24 paź 2014, 16:11
Sory ale nie kminie Cie :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
13 maja 2013, 21:24
Lokalizacja
z daleka

Akatyzja

przez kalikali1 05 lis 2014, 11:51
Wie ktoś czy akatyzja mija lub przechodzi? Jeśli tak to po jakim czasie,2-3tyg? Czy jest ciągle na danym neuroleptyku?
Offline
Posty
421
Dołączył(a)
07 cze 2013, 12:29

Akatyzja

Avatar użytkownika
przez sailorka 05 lis 2014, 12:01
kalikali1, U mnie trochę złagodniała po jakichś 3 tyg., a przeszłą całkiem, jak zmieniłam leki.
Cześć, jestem czubkiem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10540
Dołączył(a)
27 sty 2014, 00:41

Akatyzja

przez beladin 05 lis 2014, 12:21
kalikali1, U mnie pomagało jedynie zmniejszenie dawki.
beladin
Offline

Akatyzja

przez Zbychu 1977 06 sty 2015, 13:16
Dostałem dzis po wczorajszych eksperymentach z neuroleptykiem silnej akatyzji-słowem chodze po ścianach,nie życzę tego nikomu.
Zbychu 1977
Offline

Akatyzja

przez choinka 18 mar 2015, 21:55
Witam wszystkich,
Mam do Was pytanie czy to moze byc akatyzja czy objawy nerwicowe:
Biore chlorprotiksen 15mg * 4/dz
leki w miedzyczasie: ssri,tianeptyne,mianseryne
i od kilku miesiecy mam taki oto stan pomiedzy 14 a 19 godziną:
ogromny niepokój,zdenerwowanie,gdy siedze wszystko mnie wkurza.
Jak fizycznie zapierniczam jest mi troche lepiej.
Czy to moze byc akatyzja? Z tego co słyszałem to akatyzja powinna trwac non stop, czyli bez żadnych faz a`la dobowych.
Dzięki za odpowiedz i życze zdrówka.
Anafranil 150mg , Mirtazapina, 60mg Fluanxol 3mg, Lamotrygina 200mg i nic z tego:(
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
27 gru 2014, 22:25

Akatyzja

Avatar użytkownika
przez refren 18 mar 2015, 22:26
Może to efekt zmian leków, po odstawce snri miałam takie rozchwianie (pobudzenie albo niepokój albo oba przez dwie-trzy godziny dziennie), na ssri na początku brania akatyzję, tianeptyna z kolei rozluźnia mięśnie szkieletowe, więc po jej odstawieniu może być gorzej. Może masz coś koło chad albo border. A co mówi lekarz?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3266
Dołączył(a)
05 sty 2013, 20:12

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do