SSRI-temat ogólny

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Re: SSRI a wzrok ... ?

przez paradoksy 01 cze 2010, 19:53
Nie uważam, żeby portal "Sfora" był wiarygodnym źródłem, więc tyle komentarza ode mnie :lol:
paradoksy
Offline

Re: SSRI a wzrok ... ?

przez pete_27 01 cze 2010, 21:08
paradoksy napisał(a):Nie uważam, żeby portal "Sfora" był wiarygodnym źródłem, więc tyle komentarza ode mnie :lol:


Wpisz nazwę instytutu z dopiskiem ssri w googlach? Dostaniesz deczko więcej źródeł.
pete_27
Offline

Re: SSRI a wzrok ... ?

przez pete_27 01 cze 2010, 21:26
Mi się wydaje, że to właśnie SSRI coś pokopały z moim wzrokiem,co pisałem już w wątku o afobazolu. No, ale pewności nigdy nie będzie, choć artykuł trochę wnosi do mojej sprawy. Zresztą, jakie już teraz to ma znaczenie:)
pete_27
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: SSRI a wzrok ... ?

przez Magdaa 01 cze 2010, 21:32
Śmiertelniczka napisał(a):To by było nieciekawe... Zawsze miałam bardzo dobry wzrok i wolałabym, aby tak zostało.

Magdaa, tak przy okazji... To Ty napisałaś ten komentarz: "To super, bo akurat SSRI jem na nerwicę lękową :/ Ech..."? Jest bardzo w Twoim stylu. ;)


Hah komentuję coś na tych debilnych serwisach raz na chiński rok, i nawet wtedy mnie wyszpiegują :lol: 8)
Aż tak mam styl rozpoznawalny? :lol: Ogólnie nawet nie czytam tych komentarzy, bo wiadomo jaki mają poziom...

No super, super... Już mam wzrok do dupy...
Magdaa
Offline

Re: SSRI a wzrok ... ?

przez zdesper 01 cze 2010, 21:56
Skoro u mnie przez ssri wystąpil kurczowy kręcz karku to mysle ze wzrok tym bardziej moze sie popsuc;)
zdesper
Offline

Re: SSRI a wzrok ... ?

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 01 cze 2010, 22:04
Mi się niedawno schrzanił w jednym oku i to dość nagle, nie wiem czy to przez leki , a może już starość:(
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: SSRI a wzrok ... ?

przez pete_27 01 cze 2010, 22:18
zdesper napisał(a):Skoro u mnie przez ssri wystąpil kurczowy kręcz karku to mysle ze wzrok tym bardziej moze sie popsuc;)


Twoje problemy zaczęły się po paroksetynie? Witam w klubie:D
pete_27
Offline

Re: SSRI a wzrok ... ?

przez zdesper 01 cze 2010, 22:44
Taa.Co gorsza jest to jedyny lek ktory na mnie dziala.Inne wywoluja jakies psychodeliczne stany.Innymi slowy jestem w przyslowiowej dupie;p
zdesper
Offline

Re: SSRI a wzrok ... ?

przez zdesper 01 cze 2010, 22:49
U mnie po 1.5 roku brania paro...Zdaje sobie sprawe jaka ruine w ogranizmie robia leki z grupy ssri(jak i wszystkie antydepresanty) no ale jakos trzeba zyc.Ja poki co mialem ostrzykiwana szyje toksyna botulinowa i czekam na efekty..
zdesper
Offline

Re: SSRI a wzrok ... ?

przez fobia 02 cze 2010, 00:17
"jadłam" ssri za pierwszym razem przez 15 miesięcy a za drugim razem 20 miesięcy - wzrok bez zmian jak miałam -0,25 tak mam dalej, więc się nie bójcie bo nie ma czego.
Offline
Posty
2243
Dołączył(a)
12 wrz 2008, 01:39

Re: SSRI a wzrok ... ?

Avatar użytkownika
przez aree1987 02 cze 2010, 07:43
A ja mam angine :evil: ale to raczej nie przez wenlafaksyne. Wzrok w sumie to raczej w porządku..
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: SSRI a wzrok ... ?

przez Shadowmere 02 cze 2010, 09:01
A ja od trzech lat jem ssri i najgorszym efektem ubocznym jest ból dupy.Dodatkowo wyrosl mi muchomor na czole,nie wiem co teraz,myślicie,że to po lekach?Lekarze zalamują ręce,a ja od zawsze podejrzewalam,że te ohydne leki wprowadzą mnie w ruinę.Muchomor jest duży ,czerwony i sterczy mi z czoła.
.....Branie lekóww przeciwdepresyjnych nie chroni przed zapadaniem na zwykle choroby,starzeniem się,ba-nawet zapadaniem na raka czy SM.Jeśli ktoś zachoruje na Sm po odstawieniu ssri czy w trakcie jego brania,czy może zwalic wszystko na koncern farmaceutyczny?Nawet gdy znajduje się w grupie ryzyka (ma 24 do 35 lat,mieszka w strefie klimatu umiarkowanego z malą ilością swiatla slonecznego)?
Chorujemy.Są miliony chorób.
Niektorzy biorą przewlekle leki,co może mieć wplyw na ściany żołądka, caly uklad pokarmowy,wątrobę-branie każdych leków(za wyjątkiem łągodnej suplementacji i leków probiotycznych) ma na to wplyw!)...
" Czym się różnią leki od trucizny?Dawką."
Warto o tym pamiętać....
Shadowmere
Offline

Re: SSRI a wzrok ... ?

Avatar użytkownika
przez aree1987 02 cze 2010, 09:24
Shadowmere, skąd u Ciebie taki optymizm? :twisted: Czyżby lexapro nieśmiało daje o sobie znać? ;)
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: SSRI a wzrok ... ?

przez Shadowmere 02 cze 2010, 09:34
aree1987, lexapro daje o sobie znać jedynie w postaci niesamowitych,dziwacznych,realistycznych snów.To znacznie lepsze niż horrory :twisted:
Ponadto chyba zaczęłąm się godzic z tym,że na mnie te proszki nie dzialają na zasadzie "tabletek szczęśćia".Ten lek przynajmniej nie ma skutków ubocznych,więc mogę go brać...przynajmniej dopóki nie skonczy mi się opakowanie.A nuż zadziala?
Shadowmere
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Przeskocz do