SSRI-temat ogólny

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

SSRI-temat ogólny

przez lunatic 08 cze 2014, 23:49
Labradorek,
tak, jakaś reakcja alergiczna ale dość złożona, bo poza wysypką sporo innych objawów, niby najlepszy lek u mnie ale przez długi czas zafundowała mi piekło bo miałem setki badań i nikt nie mógł dojść co mi jest
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Labradorek 08 cze 2014, 23:51
Davin, wstyd sie przyznac ale nie mam pojęcia
Avatar użytkownika
Offline
Posty
710
Dołączył(a)
23 sty 2014, 21:34

SSRI-temat ogólny

przez lunatic 08 cze 2014, 23:51
stabilizator nastroju
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Labradorek 08 cze 2014, 23:51
lunatic, w atkim razie czym sie leczysz obecnie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
710
Dołączył(a)
23 sty 2014, 21:34

SSRI-temat ogólny

przez lunatic 08 cze 2014, 23:53
Labradorek,
ooo od sertraliny brałem z 10 rodzajów leków,większość to totalna porażka, obecnie dość nietypowe połączenie, a dokładnie tianeptyna+amisulpiryd i chyba najlepsze dzialanie od czasów sertraliny na tym mixie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

SSRI-temat ogólny

przez Davin 08 cze 2014, 23:53
lunatic, esci i stabilizator? Jak dla mnie raczej go to nie "podniesie".
Davin
Offline

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Labradorek 08 cze 2014, 23:53
lunatic, tak, ma mnie uspokoic po dniu na esci i dawce energii. Tylko ze Elicea nie pobudza mnie za bardzo ( jak mi wyjasniliscie to juz wiem dlaczego ) a biorąc do tego na noc Neurotop rano moje cisnienie jeste mega niskie

-- 08 cze 2014, 22:55 --

no i ''podnosze sie'' kawami tylko
Avatar użytkownika
Offline
Posty
710
Dołączył(a)
23 sty 2014, 21:34

SSRI-temat ogólny

przez lunatic 08 cze 2014, 23:55
no wlasnie, stabilizator dodaje sie po to zeby nie bylo za duzego pobudzenia po antydepresancie, ale najpierw ono musi byc zeby byl jakis sens jego dodania, chyba ze masz zdiagnozowaną chorobę dwubiegunową
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

SSRI-temat ogólny

przez Davin 08 cze 2014, 23:56
lunatic napisał(a):stabilizator nastroju


Jesteś pewny?
Davin
Offline

SSRI-temat ogólny

przez lunatic 08 cze 2014, 23:57
Davin,
tak, to jest karbamazepina, lek przeciwpadaczkowy i stosowany tez jako stabilizator
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Labradorek 08 cze 2014, 23:58
Davin napisał(a):
lunatic napisał(a):stabilizator nastroju


Jesteś pewny?

tak to stabilizator nastroju, jak mówiła lekarka. No własnei tylko u mnie nie ma pobudzenia w ciagu dnia stad te moje cisnienie niskie, sennosc, i brak energii
Avatar użytkownika
Offline
Posty
710
Dołączył(a)
23 sty 2014, 21:34

SSRI-temat ogólny

przez Davin 08 cze 2014, 23:59
lunatic, z tego co widze to masakra. Ale mix dla mnie śmieszny.
Davin
Offline

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Labradorek 08 cze 2014, 23:59
Mam zdiagnozwowana depresje ''mocną''
Avatar użytkownika
Offline
Posty
710
Dołączył(a)
23 sty 2014, 21:34

SSRI-temat ogólny

przez lunatic 09 cze 2014, 00:01
ja bym sprobował bez tego stabilizatora
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do