SSRI-temat ogólny

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez tiktalk 08 lis 2013, 21:05
pierwsze pytanie czy masz lęki jak tak to sama stymulacja dopaminą albo/i noradrenaliną wyjdzie ci bokiem :] można spróbować ssri plus np. wellbutrin albo ssri+wellbutrin +mianseryna (próbowałem krótko) wtedy masz coś na lęki coś na fobie społeczną i coś na sen - ryzyko takiego zestawu za dużo noradrenaliny bo miansa powoduje jej wzrost a wellbutrin jest inhibitorem w rezultacie możesz mieć jak ja mega nerwówkę zgrzytanie zębów itd
tianeptyna 4x12,5 / wiadro supli ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
403
Dołączył(a)
05 mar 2013, 00:08
Lokalizacja
ślaski

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 08 lis 2013, 21:15
No mam...lęk/trzesawki/amotywacja/anhednoia. Caly wor shitu...;/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Uciekinier 08 lis 2013, 21:23
lubudubu napisał(a):człowiek trzeźwo nie jest w stanie myśleć i zdaje sobie sprawę dopiero po fakci

Strasznie nierealne to wszystko potrafi być. Patrzę przez okno i nie wiem czy to się dzieje na prawdę. Być może to takie załamanie tym, że to wszystko od lat się nie zmienia, a dawno powinno..

lubudubu napisał(a):Juz Ci pisalem jakie sa leki aktywizujace...wellbutrin powinines dostac od psychiatry i reboksetyne oraz i moklobemid...metylo jednak chyba nie da rady ale lekarze sa rozni i niektorzy sa w stanie przepisac to pacjentowi ktorego znaja....

Tak, wiem dzięki, będę szukał w tym kierunku. Z psychiatrą niestety 'nie czujemy' się chyba za bardzo, dlatego póki co przestałem chodzić. I przez to może być problem z lekami.

tiktalk napisał(a):można spróbować ssri plus np. wellbutrin albo ssri+wellbutrin +mianseryna (próbowałem krótko) wtedy masz coś na lęki coś na fobie społeczną i coś na sen

Zestaw marzeń.
Trudno to zrozumieć
Lecz nic nie daje siły by żyć
Jakaś misterna część
W konstrukcji zdarzeń
Pękła
Avatar użytkownika
Offline
Posty
548
Dołączył(a)
07 maja 2009, 16:05
Lokalizacja
wszędzie źle

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez tiktalk 08 lis 2013, 21:50
Zestaw marzeń.
no :) niestety razem ze soba tak nie działa :/
tianeptyna 4x12,5 / wiadro supli ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
403
Dołączył(a)
05 mar 2013, 00:08
Lokalizacja
ślaski

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Dziwne 08 lis 2013, 22:58
Czytam ostatnie strony i jest przetaczana tutaj sprawa trwałego działania i powrót do pierwotnej biochemii mózgu ja się z tym nie zgodzę.
Brałem sulpiryd tylko jakiś miesiąc i zadziałał u mnie w sferach psychotycznych, które występowały u mnie od nie pamiętnych czasów. Nie biorę go już dobre 1,5 roku i te psychotyczne zachowania nie wróciły.
Powodowało to u mnie ciągłe kłótnie o nic, wymądrzanie się na każdy temat itd. To jest powierzchowna część mojego stanu ale nie chce mi się tego opisywać.
Inne leki też jakoś lekko to prostowały. Gorzej jest jednak z chęcią do życia to dalej kuleje :-|
Avatar użytkownika
Offline
Posty
167
Dołączył(a)
14 cze 2011, 23:08

SSRI-temat ogólny

przez milady 08 lis 2013, 23:45
Zaczęłam zażywać Paroxinor. Dzisiaj wzięłam drugą dawkę (biorę póki co po pół tabletki) i jedyne zmiany jakie póki co odnotowałam, to bóle głowy o średnim natężeniu. Ciekawe, że brak innej silniejszej reakcji (w sensie - gorszego samopoczucia).
Offline
Posty
380
Dołączył(a)
03 wrz 2012, 12:31
Lokalizacja
_______

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez tiktalk 09 lis 2013, 00:36
milady, pierwszy ssri?
tianeptyna 4x12,5 / wiadro supli ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
403
Dołączył(a)
05 mar 2013, 00:08
Lokalizacja
ślaski

SSRI-temat ogólny

przez milady 09 lis 2013, 02:31
Tak. W ogóle to pierwszy w moim życiu lek na łepetynę.
Offline
Posty
380
Dołączył(a)
03 wrz 2012, 12:31
Lokalizacja
_______

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez tiktalk 09 lis 2013, 02:45
może być gorzej za pare dni ale możesz to przejść płynnie chociaż rzadko się zdarza, jest też coś takiego jak honeymoon dobre albo bardzo dobre samop[oczucie na początku brania leku a później zjazd, na wenlafaksynie miałem dwa pierwsze dni w lekkiej euforii a póżniej mega lęki 2 tygodnie
tianeptyna 4x12,5 / wiadro supli ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
403
Dołączył(a)
05 mar 2013, 00:08
Lokalizacja
ślaski

SSRI-temat ogólny

przez milady 09 lis 2013, 12:48
Moje samopoczucie na razie jest na tym samym poziomie co wcześniej. Ni gorzej, ni lepiej. No nic, zobaczymy jak to będzie..
Offline
Posty
380
Dołączył(a)
03 wrz 2012, 12:31
Lokalizacja
_______

SSRI-temat ogólny

przez Edik 22 lis 2013, 18:33
Mam takie pytanie ...
biore Fluo znaczy bralam przerwalam bo wlosy sypaly sie jak diabli !
problem w tym ,ze miala mnie ta Fluo pobudzic do zycia zmotywowac i dodac energii
a jedyne co biorac ja czulam to- obojetnosc :roll:
Czy istnieje jakis lek ktory daje poweru ,dodaje ochoty na dzialanie na motywacje ??
No i co b.wazne po ktorym wlosy sie nie sypia jak ze starej peruczki ? !

pozdrawiam
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 lis 2013, 12:20

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 22 lis 2013, 18:38
wellbutrin/metylophenidat/reboksetyna/moklobemid/ mirtazapina.. Chyba byloby na tyle..reszta raczej bedzie nasilala obojetnosc.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

SSRI-temat ogólny

przez Edik 22 lis 2013, 18:42
aaa i jeszcze jedno ....tyje sie po tych wymienionych ??

dziekuje za odpowiedz :smile:
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 lis 2013, 12:20

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Vizir 22 lis 2013, 18:46
Edik napisał(a):Mam takie pytanie ...
biore Fluo znaczy bralam przerwalam bo wlosy sypaly sie jak diabli !
problem w tym ,ze miala mnie ta Fluo pobudzic do zycia zmotywowac i dodac energii
a jedyne co biorac ja czulam to- obojetnosc :roll:
Czy istnieje jakis lek ktory daje poweru ,dodaje ochoty na dzialanie na motywacje ??
No i co b.wazne po ktorym wlosy sie nie sypia jak ze starej peruczki ? !

pozdrawiam

Możesz spróbować sertraline. Ona obok fluo powinna być chyba najbardziej aktywizującym SSRI z całej dostępnej ich puli, jeżeli ona nie będzie Ci dawała napędu to chyba znak że należało by się przesiąść z SSRI lub coś dołączyć - w zależności na co chorujesz ;)
Ja powiem , że na sertralinie mam teraz bardzo suchą skórę np. na twarzy, tak bardzo że muszę się po kąpieli smaorać kremem do twarzy bo mam na czole , nosie, policzaka takie naskórek wyschnięty że wyglądam jakby na mnie zaschło niezmyte mydło. Poza tym wypadają mi zauważyłem częściej rzęsy i co chwile wpada mi jakaś do oka :D . Nie wiem może szybciej rosną.
EDIT:
Tyje to się głownie od neurolepytków (sam nie testowałem nic oprócz małych dawek chlorprotixenu, perazyny), które zaburzają przemiany metaboliczne cukrów i tłuszczy, nawet jak biorący je trzymają wagę w miejscu to da się poznać takich ludzi - z reguły biała, przetłuszczona skóra, wyrośniety bandzioch, wiekszy udział tłuszczu niż mięśni w całości masy ciała, a nogi i ręce chude, twarz spuchnięta od wody jak na sterydach, ale większość na dawkach przeciwpsycho. to wygląda jak potwory , żeby uwierzyć wystarczy się przejść na jakiś oddział zamknięty i przez szybę poogladać.
Po SSRI ludzie z reguły nie zmieniają wagi lub chudna (fluoksetyna , sertralina), jednak przy wieloletnim leczeniu też się statystycznie tyje. Wyjątkiem jest tu paroksetyna po której można przytyć od razu .
Ostatnio edytowano 22 lis 2013, 18:56 przez Vizir, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
332
Dołączył(a)
20 lis 2013, 12:37

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: freda i 11 gości

Przeskocz do