SSRI-temat ogólny

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

ssri a trójp., a uczciwość psychiatrów

przez miko84 15 cze 2011, 12:22
A czemu bierzesz sertralinę? Miałeś być na samym anafranilu.
miko84
Offline

ssri a trójp., a uczciwość psychiatrów

przez Michuj 15 cze 2011, 12:44
Sam Anafranil troszkę zamula jednak. Mała dawka sertraliny działa pobudzająco.
Michuj
Offline

SSRI a siła fizyczna

przez adam_2323 15 lip 2011, 19:06
witam,
mam pytanie, w jaki sposob mix (esci 10mg + fluanxol 1mg + clonazepamum 1,5mg) brany prawie rok, wplywa na wydajnosc silowa, bo wplywa u mnie na pewno? wysilek tlenowy w moim przypadku nie stanowi najmniejszego problemu (100km rowerem), natomiast po dlugiej przerwie wrocilem rowniez do cwiczen silowych. jako, iz moj staz na silce wynosi dobre kilka lat z przerwami, znam swoj organizm i nie mam zadnej watpliwosci, ze beztlenowy wysilek u mnie lezy.. po prostu czuje brak - zgaduje.. ATP, glukozy, etc. ? testosteron, prolaktyna? o co chodzi?!!

jakies pomysly poza SAA :P ?
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
07 cze 2011, 17:37

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SSRI a siła fizyczna

Avatar użytkownika
przez Pasman 16 lip 2011, 21:50
Też to zauważyłem. Ale jak to działa to ci nie powiem.
Wszystkie wymienione tutaj porady moga byc nieprawidłowe. Stosujesz na własne ryzyko !
Avatar użytkownika
Offline
Posty
762
Dołączył(a)
18 sty 2010, 05:32
Lokalizacja
Łódź

SSRI a siła fizyczna

przez lexaper 17 lip 2011, 13:06
Witam

mam pytanie do Ciebie adam_2323 - jezeli oczywiscie moge zapytac: co masz zdiagnozowane ? jakie masz objawy?

pytam gdyz z escitalopramem mam stycznosc juz od ok 4 lat , ale samo esci nie daje rady u mnie , gdy tylko go odstawiam to max po ok 3tyg do miesiaca wszystko wraca(lęki,ścisk w gardle,gniecenie w klatce piersiowej,poczucie,ze ludzie sie na mnie patrzą,natłok natretnych mysli głównie na jeden temat,poczucie zagrozenia a przy tym wszystkim kompletny brak sił , energii , napedu , czuje sie jak stary flak spompowany zyciem a mam 26lat).

tez kiedys w ogolniaku bardzo lubiłem sport (siłownia,bieganie,pływanie) ale teraz to tylko wspomnienia..

pozdrawiam
Dawid
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 mar 2011, 22:40
Lokalizacja
mazowieckie

SSRI a siła fizyczna

przez adam_2323 17 lip 2011, 23:35
lexaper, nie wchodzac w szczegoly, generalnie depresja->FS->lek uogolniony z napadami; z objawami podobnymi do twoich. imho esci to dobry lek, biore od roku, a testowalem prawie wszystkie ssri. problem w tym, ze to wciaz tylko ssri, nie ma co ukrywac ze do placebo im niedaleko.. wyglada na to, ze samo ssri na Cb to za malo.. na mnie dopiero combo czyli esci 10mg + fluanxol 1mg podzialal. ten pol atypowy neuroleptyk w niskich dawkach doskonale mnie wycisza, dodaje troche libido i napedu (w odroznieniu do bupriopionowego speeda, ktorego nie znosze), dodatkowo pozwala zejsc z dawek clonazepamu, ktory w roznych dawkach (0,5~3mg) biore juz od ponad roku. wlasnie jestem w trakcie redukcji (i 3majcie kciuki, bo to naprawde jest horror).

mowie serio sproboj tego fluanxolu, a jak nie pomoze, mozesz zawsze pokombinowac z mao, tlpd, sa tez jakies badania pokazujace rzekoma nieskutecznosc brania jednego ssri dluzej niz 2/3 lata..

i sie k_urwa nie poddawaj, bo od samych lekow to sie nic nie zmieni. wiem to po sobie.. zeby jeszcze ta sila.. pzdr
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
07 cze 2011, 17:37

SSRI a siła fizyczna

Avatar użytkownika
przez depresyjny86 18 lip 2011, 02:37
Ja tam biore szpinak i góry po nim przenoszę :lol:
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6839
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 15:58
Lokalizacja
Gdańsk

SSRI a siła fizyczna

przez lexaper 18 lip 2011, 13:46
adam_2323, ze mną jest taki problem,ze bardzo ciezko dopasowac mi leki.. brałem juz ich naprawde sporo(lecze sie juz od 2003r).. jest tez tak,ze czuje juz leki od najmniejszej dawki , np obecnie jestem na lexapro rano 10mg plus pernazyna 50mg na noc , pernazyne 50mg brałem ok tygodnia i sam zjechałem na 25mg bo spałem po kilkanascie godzin a jak juz sie obudziłem to przez cały dzien byłem senny,spowolniony,zamulony,zero energii napedu,nic mi sie kompletnie nie chciało zrobic.. tylko lezec z zamknietymi patrzałami i czekac nocy.. teraz jak jestem na 25mg pernazyny na noc juz od kilku dni moze jest troszke lepiej z tym przymuleniem ale nadal to czuje.. a przeciez dawka 25mg pernazyny to co to do cholery za dawka?! chyba najmniejsza z mozliwych..

juz sam nie wiem.. lexapro kiedys dawał mi naped , energie do działania , a teraz tylko lekko zamuli i przytłumi troche leki..

zapytam lekarza o ten fluanxol.. , juz mu nie raz mowiłem,ze musze brac cos co mnie zaktywizuje,da naped , energie do działania..

ostatnio brałem min kwetiapine,zyprazydon,solian,rispolept, juz to tyle czasu trwa ,ze sam sie dziwie skad mam jeszcze siłe..

trzymaj sie
pozdrawiam
Dawid
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 mar 2011, 22:40
Lokalizacja
mazowieckie

Czy stosuje z Was ktoś SSRI wieczorem zamiast rano?

Avatar użytkownika
przez Trzepaczka 21 lip 2011, 20:02
Pani psychiatra powiedziała mi że najlepiej rano bo ma pobudzajace dzialanie i zebym sie z wieczornego przyjmowania przestawila na ranne
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
29 kwi 2011, 16:28

Czy stosuje z Was ktoś SSRI wieczorem zamiast rano?

przez uzytkownik 21 lip 2011, 20:33
I ma rację.
uzytkownik
Offline

Uważajcie z lekami

Avatar użytkownika
przez aree1987 22 lip 2011, 16:26
Ot taki niemiły news. Jak widać problemy psychiczne dotykają wszystkich. A inna sprawa, że leki to nie zabawa. Chociaż jak sądze nie były to w przypadku Diablo Włodarczyka SSRI a raczej benzo potworki. ;>
http://www.tvn24.pl/-1,1711558,0,1,diab ... omosc.html
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Uważajcie z lekami

przez Michuj 22 lip 2011, 16:30
no własnie miałem załozyć taki temat, na wp.pl przeczytałem
Michuj
Offline

Uważajcie z lekami

Avatar użytkownika
przez aree1987 22 lip 2011, 16:37
Szkoda chłopa..
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Uważajcie z lekami

przez Michuj 22 lip 2011, 16:38
Trudno mi zrozumieć taki czyn kogoś, kto można powiedzieć, że ma wszystko...
Michuj
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do