SSRI-temat ogólny

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Re: SSRI

Avatar użytkownika
przez olinelka 08 gru 2010, 12:28
Czy to jest normalne , że po 19 dniach zażywania Lenuxinu mam jeszcze lęki i wkręcam sobie cały czas coraz to nowe choroby? W zeszłym tygodniu było trochę lepiej a od wczoraj znowu mi sie wciskaja te myśli o chorobach.

[Dodane po edycji:]

Dawka 10 mg na dobę
Avatar użytkownika
Offline
Posty
495
Dołączył(a)
13 lis 2010, 16:51

Re: SSRI

przez kasia000 08 gru 2010, 12:33
nie czytaj internetu.
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: SSRI

Avatar użytkownika
przez olinelka 08 gru 2010, 12:40
Nawet jak nie czytam to sobie wkręcam. Kiedy ten lek mi naprawdę pomoże i przestane sie bać?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
495
Dołączył(a)
13 lis 2010, 16:51

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: SSRI

przez refren 08 gru 2010, 13:01
Lek tego nie zrobi za Ciebie, bo nie zacznie za Ciebie myśleć. Może tylko ułatwić.
refren
Offline

Re: SSRI

Avatar użytkownika
przez Robanix 08 gru 2010, 15:58
kasia000 napisał(a):a w internecie moze pisac każdy kto ma tylko ochote i na co ma ochote bo nikt nikomu nie zabroni ,każdy ma prawo pisac co chce-czasem mija sieto z prawdą czasem bardzo wyolbrzymoine...i takie tam...


Przede wszystkim na każdego dany lek może działać inaczej. Ja najpierw zacząłem brać leki, a dopiero potem poczytałem co o ich działaniu piszą ludzie w necie - i całe szczęście, bo pewnie też bym się przeraził 8) .

kasia000 napisał(a):bo historii sukcesu nikt nie napisze bo po co...
ludzie lubia tylko czarne scenariusze pisać...


W necie jest dużo przykładów, że leki pomagają, ale oczywiście opisy skutków ubocznych bardziej przemawiają do wyobraźni, choć są marginalnym zjawiskiem.

kasia000 napisał(a):Kiedyś mówi ,że lepiej sie leczyło pacjentów.


Z tym się nie zgodzę. Teraz dzięki internetowi pacjent może być bardziej świadomy tego co bierze, a lekarz przestaje być bogiem - nie dziwi mnie więc, że części lekarzy się to nie podoba. Na szczęście ja chodzę do lekarza, z którym mogę otwarcie rozmawiać o lekach, które mam brać, ich wadach i zaletach, i razem podejmujemy decyzję co ostatecznie dostanę.
"Kiedy znalazłem się na dnie, usłyszałem pukanie od spodu."
Stanisław Jerzy Lec
Avatar użytkownika
Offline
Posty
568
Dołączył(a)
03 maja 2008, 15:49
Lokalizacja
Warszawa

Re: SSRI

przez kasia000 08 gru 2010, 16:04
ja na szczęscie też mam taką lekarke..robi mi wykłady jakbym była studentem madycyny;-))
wiecie co ja ja zaczęłam brać seroxat tez sie cieszę ,że zaczęłam go brać a nie miałam internetu...pewnie bym go do ust nie wzięła..jak zaczęłam potem czytać to az sie popłakałam co ja za lek cieżki biorę i w ogóle w co ja sie wpakowąłam.. :why:
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: SSRI

Avatar użytkownika
przez olinelka 08 gru 2010, 17:20
A czy pobolewanie mięśni i stawów(takie jak na zmianę pogody) można mieć po Lenuxinie? Staw barkowy to boli przy podnoszeniu ręki ale reszta to jak przy zmianie pogody. W ulotce jest napisane że może tak być ale czy tak ktoś miał?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
495
Dołączył(a)
13 lis 2010, 16:51

Re: SSRI

przez Vi. 19 gru 2010, 19:07
olinelka, jak w ulotce pisze, to pewnie tak jest.

Ja nie miałem, nawet nie brałem tego leku.
Vi.
Offline

Gorączka po SSRI

przez lunatic 22 gru 2010, 14:08
Miał ktoś ciągłą gorączke z osłabieniem po którymś z SSRI?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Re: Gorączka po SSRI

Avatar użytkownika
przez linka 22 gru 2010, 14:17
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Gorączka po SSRI

przez lunatic 22 gru 2010, 14:27
Chodziło mi o podwyższoną temperature po lekach, nie z nerwicy
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Re: Gorączka po SSRI

przez LonLuvois 22 gru 2010, 23:41
Gorączka, jeżeli naprawdę wystąpiła po SSRI to bardzo poważna sprawa, ale jakoś trudno mi w to uwierzyć. Masz jakieś inne objawy?

Teoretycznie może to być zespół serotoninowy

http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3 ... rotoninowy
Offline
Posty
136
Dołączył(a)
20 gru 2010, 17:06

Zamiana SSRI na SSRI

przez kasia000 23 gru 2010, 10:35
Mam pytanko które mnie męczy -moze mi ktos odpowie-nie umiałam nigdzie wyczytać(moze i dobrze
)czy ktos przechodził z jednego SSRI po wielu latach brania na jakis inny SRRI i miał pozytwne efekty?czy ten drugi SSRI zadziałał dobrze?
kurcze tak bym chciała wiedzieć -seroxat mi sie już wypalił-i liczę na Sertralinke-ale nikt nie zmieniał leków?napiszcie proszę cos optymistycznego bo teraz mi tego trzeba;-))
w sumie seroxat brałam ostatnie lata w minimalej dawce 10 mg teraz 5 mg..wiec powinnam dobrze zareagowac na sertralinke w dawce 50 mg oby-muszę spróbować w sumie strasznie sie męczę co mam do stracenia?
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: SSRI

przez LonLuvois 23 gru 2010, 14:49
No SSRI co parę lat się zmienia niby, ale trudno znaleźć kogoś z takim stażem na forum :D Ile lat bierzesz paroksetynę?
Offline
Posty
136
Dołączył(a)
20 gru 2010, 17:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do