SSRI-temat ogólny

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Re: SSRI

przez stardoll 06 gru 2010, 00:24
Uczucie sennosci i oszolomienia ja mam, ale po paro. Bylam zaawsze leniwa, ale co dzieje sie ze mna teraz przechodzi wszelkie pojecie. Psychiatra zalecil fluanxol, ktory mial mnie zaktywizowac, ale ni /cenzura/ :?
stardoll
Offline

Re: SSRI

przez Wujek_Dobra_Rada 06 gru 2010, 00:29
Ja też mam lenia po paro. Tylko cieszę się, że to taki powiedzmy naturalny leń. A nie leżenie na wyrze i gapienie się w sufit z myślą ''po co coś robić i tak niebawem zdechnę''...
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: SSRI

przez stardoll 06 gru 2010, 00:39
U mnie sama nie wiem czy to juz nie przesada, ale paro boje sie odstawic, boje sie powrotu lęków i ciaglych atakow paniki to bylo pielko, juz wole lezec w wyrze jak warzywo. Choc to tez nie jest zbyt komfortowe :? juz sama nie wiem co robic. Fluanxol jak na razie nic a nic mnie nie zaktywizowal... chyba poleze sobie tak do nastepnej wizyty u psychiatry....
stardoll
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: SSRI

przez refren 06 gru 2010, 00:40
Vi, Ketrel, ale biorę dłużej i to była inna senność :D, a to takie oszołomienie... I Ketrel już zmniejszyłam, mniej już nie pójdzie w tym sezonie, bo minimalnie go łykam.
refren
Offline

Re: SSRI

przez Vi. 06 gru 2010, 10:20
Refren, jeśli Kventiax to to samo co Ketrel to też miałem senność gdy brałem.

Wujek, mam nadzieję, że to przez zwiększenie dawki i później będzie ok :)
Vi.
Offline

Re: SSRI

Avatar użytkownika
przez Robanix 06 gru 2010, 15:57
refren napisał(a):Czy ma ktoś może uczucie ciągłego oszołomienia i senności na wenlafaksynie?


Ja czym mniejsze dawki wenlafaksyny biorę, tym jestem bardziej senny. Lekarz mi mówił, że ten lek działa aktywizująco od 225mg. I faktycznie przy większych dawkach było u mnie jako tako. Natomiast teraz, gdy biorę 75mg, jest tragedia z ciągłą sennością. Dlatego m.in. chcę na wiosnę zobaczyć jak się żyje bez leków, po 6-7 latach ich ciągłego brania 8) . Aczkolwiek w Twoim przypadku do senności mógł się jednak przyczynić ketrel.
"Kiedy znalazłem się na dnie, usłyszałem pukanie od spodu."
Stanisław Jerzy Lec
Avatar użytkownika
Offline
Posty
568
Dołączył(a)
03 maja 2008, 15:49
Lokalizacja
Warszawa

Re: SSRI

przez refren 06 gru 2010, 16:49
Ketrelu biorę tylko 50 mg, wiem, że działa usypiająco, bo już biorę wiele lat, ale chyba nie tak odrealniająco. Biorę 75 mg wenla też, z jednej strony budzi i podnosi ciśnienie, z drugiej nie mogę się skupić na niczym. Nie wiem, czy zwiększać, czy zmniejszać. Ketrel już zmniejszyłam właśnie. Ale nic, w ostateczności można też zapytać lekarza, co myśli ;) i tak zrobię. Ale możecie się skupić, uczyć na wenla / SNRI ?
refren
Offline

Re: SSRI

Avatar użytkownika
przez Robanix 06 gru 2010, 17:38
Ja również nie mogę się skupić, ale do tej pory zwalałem to na natręctwa... Chyba też muszę poważnie porozmawiać z lekarzem ;)...
"Kiedy znalazłem się na dnie, usłyszałem pukanie od spodu."
Stanisław Jerzy Lec
Avatar użytkownika
Offline
Posty
568
Dołączył(a)
03 maja 2008, 15:49
Lokalizacja
Warszawa

Re: SSRI

przez refren 06 gru 2010, 18:18
Tak, co on sobie wyobraża!!! :D A tak poważnie, to pewnie, że nie można się skupić przy natręctwach, to już zupełny odjazd. Ja teraz ich nie mam i dlatego myślę nad lekami, bo nastrój dobry, ale myślenie do....
refren
Offline

Re: SSRI

przez nnn 06 gru 2010, 21:43
nnn
Offline

Re: SSRI

przez zdesperowany1 07 gru 2010, 10:49
w tym artykule nie pisza o rzeczach o których wiekszosc z nas nie wie;)
zdesperowany1
Offline

Re: SSRI

przez kasia000 07 gru 2010, 15:23
a co tam piszą?

[Dodane po edycji:]

a co tam piszą?
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: SSRI

Avatar użytkownika
przez linka 07 gru 2010, 15:27
nnn, a skąd ten artykuł? Ja po przeczytaniu wersu: Seroxat zawiera Serotoninę, wątpię bardzo we wiarygodność tego tekstu...... :roll:
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: SSRI

przez kasia000 07 gru 2010, 15:49
dokładnie...
wiecie co lekarka z osrodka mnie wczoraj troche uspokoiła,bo powiedziałam jej jakie straszne rzeczy czytałam o seroxacie-stad chec odstawienia go ,nasiliły mi sie lęki przez to czytanie internetu itp..
Seroxat i leki SRRI są stosowane a Stanach jako lek pierwszego wyboru w zaburzeniach lękowych..są to leki tak przepisywanie milionom pacjentów na caaałym świecie,ona tAKICH SCENARIUSZY GROZY NIE ZNA!!
a w internecie moze pisac każdy kto ma tylko ochote i na co ma ochote bo nikt nikomu nie zabroni ,każdy ma prawo pisac co chce-czasem mija sieto z prawdą czasem bardzo wyolbrzymoine...i takie tam..
bo historii sukcesu nikt nie napisze bo po co...
ludzie lubia tylko czarne scenariusze pisać..
Ona mówi ,że jak czasem cos w necie przeczyta to włosy jej sie jeżą na głowie -zdrowego człowieka można w chorobe wpędzić!
powiedziała też,że ma pacjentów co juz przychodzą z katreczkami jakie leki chcą poprostu sami diagnozuja sobie chorobę przez internet,wiedza jaki lek im napewno pomoze a jaki nie-mówi to co sie teraz dzieje to jest nie do pomyślenie zanim nie było internetu.Kiedyś mówi ,że lepiej sie leczyło pacjentów.
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Przeskocz do