SSRI-temat ogólny

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez monapayne 16 lut 2016, 13:31
Mi escitalopram bardzo pomógł. Niepotrzebnie mi abilify dawali do niego. Słaby miks jak dała mnie.

No ja po paroxetynie manii chyba dostałam. Byłam w szpitalu w Gnieźnie w lato... Miałam duże objazdy po paro. Ale czułam się dobrze. Aż za dobrze bym powiedziała. Brałam 30 maks, a potem mniej. Sama odstawilam, niezłe prądy i ogólnie odwyk taki jakby ; )

Pozdró,Kot
"Słowo trauma z greki oznacza ranę, a wie pan jak jest sen po niemiecku? Traum. Rany rodzą potwory"
was: robot
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1351
Dołączył(a)
24 lip 2013, 15:12

SSRI-temat ogólny

przez boogyman 17 lut 2016, 22:26
Czy pocące dłonie się i stopy kiedyś przejdą? Strasznie mi to przeszkadza. Może coś dorzucić? Ktoś podpowie?
Obecnie nic
Offline
Posty
201
Dołączył(a)
05 lis 2013, 21:17

SSRI-temat ogólny

przez Ashton 18 lut 2016, 12:31
Ja używam żel Medispirant na pocące dłonie i stopy.
Wenlafeksyna 150mg
Mirtazapina 30mg
Offline
Posty
297
Dołączył(a)
07 lis 2015, 17:22
Lokalizacja
łódzkie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 18 lut 2016, 12:38
Może coś dorzucić? Ktoś podpowie?

boogyman,
spróbuj Ditropanu ( nawet 1/4 tabletki ) , pocenie powinno się zmniejszyć .
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9013
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

SSRI-temat ogólny

przez lunacy 22 lut 2016, 12:38
na mnie dobrze działa seronil, biorę 50mg rano i 50 wieczorem, nie zamula mnie, a to był mój największy problem na ssri, wcześniej cital, flueksetyna i escitalopram, do tego biorę lamitrin na zaburzenia nastroju, i ten mix działa bardzo dobrze, chociaz to początek, więc pewnie jeszcze bardziej się rozkręci, ponoć seronil najlepiej działa w dawce 150mg
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
14 sty 2016, 21:18

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 22 lut 2016, 17:39
lunacy napisał(a):na mnie dobrze działa seronil, biorę 50mg rano i 50 wieczorem, nie zamula mnie, a to był mój największy problem na ssri, wcześniej cital, flueksetyna i escitalopram, do tego biorę lamitrin na zaburzenia nastroju, i ten mix działa bardzo dobrze, chociaz to początek, więc pewnie jeszcze bardziej się rozkręci, ponoć seronil najlepiej działa w dawce 150mg



bierzesz az 100mg fluoksetyny?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 22 lut 2016, 18:06
Nie ma większego sensu brać aż tak dużych dawek fluoksetyny (czy ogólnie SSRI), o ile nie ma się ZOK (w którym można brać fluoksetynę do 120mg/d, czyli zdublowana normalna dawka maksymalna [60mg/d]). Chociaż z drugiej strony... fluoksetyna w wyższych stężeniach silniej antagonizuje rec. 5-HT2a/c i pozytywnie moduluje GABA-A od strony allosterycznej, więc może to komuś pomaga.

lunacy napisał(a):na mnie dobrze działa seronil (...)wcześniej cital, flueksetyna i escitalopram,


Fluoksetyna to jest to samo co "Seronil", fluoksetyna to substancja czynna Seronilu. Dawkowanie 2x 50mg przywodzi mi na myśl sertralinę, która to właśnie począwszy od dawki 150mg daje odhamowanie dopaminergiczne. Nie pomyliło Ci się czasem z sertraliną (Sertagen, Setaloft, Setaratio, Sertranorm, Sertraline, Sertralinum)?
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

SSRI-temat ogólny

przez boogyman 23 lut 2016, 16:27
Czy na leki da się uodpornić? Załamuję się. Niby mniej płaczę po SSRI (fluwoksamina), może mniej emocji,ale myśli beznadziejne cały czas śa, siedzę w domu i totalna deprecha , nawet TV mi się nie chce włączać. Nic mnie nie cieszy.
W czwartek mam psychiatrę i nawet nie wiem co mu powiedzieć. Co jak nie SSRI- gotowy jestem brać wszystko by mnie wyprowadziło z tego szamba. Oprócz wellbutrinu łykałem już chyba wszystko. Bez leków też już próbowałem i jeszcze gorzej. Nie mam już pomysłu. Czy są jakieś leki które przynoszą ulgę od razu, już nawet o narkotykach myślę.
Obecnie nic
Offline
Posty
201
Dołączył(a)
05 lis 2013, 21:17

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez Ricah 23 lut 2016, 18:27
boogyman, tak, mozna sie uodpornic na leki. Fluwoksamina jest jednym z najslabszych SSRI, a skoro te leki Ci pomagaja, to moze pomysl o jakims silniejszym, jak escitalopram czy paroksetyna? Kolejna sprawa, to warto pomyslec o mixach lekow (przykladowo heroic combos).

Zalezy jaki jest Twoj problem, bo sa leki, ktore moga zadzialac od razu (np. atypowe neuroleptyki w niskich dawkach), jednak moga sie okazac nie najlepszym pomyslem w Twoim wypadku. Z takich silniejszych suplementow mozesz sprobowac np. fenibutu doraznie (jest na forum gdzies temat).
Moklobemid 300mg
Klonazepam 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
979
Dołączył(a)
01 gru 2014, 19:25
Lokalizacja
Zabrze

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 25 lut 2016, 08:08
boogyman napisał(a):Czy na leki da się uodpornić? Załamuję się. Niby mniej płaczę po SSRI (fluwoksamina), może mniej emocji,ale myśli beznadziejne cały czas śa, siedzę w domu i totalna deprecha , nawet TV mi się nie chce włączać. Nic mnie nie cieszy.
W czwartek mam psychiatrę i nawet nie wiem co mu powiedzieć. Co jak nie SSRI- gotowy jestem brać wszystko by mnie wyprowadziło z tego szamba. Oprócz wellbutrinu łykałem już chyba wszystko. Bez leków też już próbowałem i jeszcze gorzej. Nie mam już pomysłu. Czy są jakieś leki które przynoszą ulgę od razu, już nawet o narkotykach myślę.


Mam to samo. Wellbutrin tez bralem i amisulpiryd .
Ostatnio edytowano 25 lut 2016, 08:18 przez benzowiec84, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez benzowiec84 25 lut 2016, 08:13
Ricah napisał(a):boogyman, tak, mozna sie uodpornic na leki. Fluwoksamina jest jednym z najslabszych SSRI, a skoro te leki Ci pomagaja, to moze pomysl o jakims silniejszym, jak escitalopram czy paroksetyna? Kolejna sprawa, to warto pomyslec o mixach lekow (przykladowo heroic combos).

Zalezy jaki jest Twoj problem, bo sa leki, ktore moga zadzialac od razu (np. atypowe neuroleptyki w niskich dawkach), jednak moga sie okazac nie najlepszym pomyslem w Twoim wypadku. Z takich silniejszych suplementow mozesz sprobowac np. fenibutu doraznie (jest na forum gdzies temat).


Z combo chcialbym ssri plus well . Ale jak sie wkurzylem na leki to wywalilem prawie cale opakowanie 300 wella . Drogie to . Mam rebo w domu 2 paczki plus ssri . To mi wyjdzie snri. Sprobuje niedlugo . Z mirta nic mi nie daje bo regularnie ja biore . Fenibut dziala jak baclofen . Jest ok .
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1724
Dołączył(a)
14 sty 2014, 04:24

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez tictac 08 mar 2016, 13:46
Witam wszystkich
Jestem po 4 dawce 10 mg paroksetyny i powoli nie daje rady ze skutkami ubocznymi, nie wiem czy to minie, czy ktoś miał podobnie.

- zawroty głowy, poczucie derealizacji, brak skupienia, mdły ból głowy, ziewanie, drżenie rąk
- rozdrażnienie, niepokój, myśli samobójcze lub/i nasilenie agresywnych natrętnych myśli w stosunku do innych( to było również przed braniem leku i mówiłem o tym lekarzowi )

Czy te objawy powoli ustąpią ? Dziś byłem w sklepie i nogi mi się plątają, głowa boli, rozdrażnienie ogromne, zapomniałem tego co miałem kupić ( nawet między przejściem z jednego sklepu do drugiego zapomniałem tego co miałem kupić ). Bardzo szybko się denerwuje jak coś mi nie wychodzi lub nie mogę sobie przypomnieć, unikam ludzi bo czuje się jak naćpany i rozdrażniony jak po jakiś dopalaczach. Generalnie nie za fajnie się czuję, a za dwa ni muszę zwiększyć dawkę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
535
Dołączył(a)
02 kwi 2008, 13:03
Lokalizacja
Polendia :)

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez komodo 12 mar 2016, 11:37
Derealizacja przejdzie, ja przez pierwszy tydzień balem się chodzic przy ludziach z obawy ze potkne się o własne nogi, ale później albo organizm się przyzwyczaja, albo to znika. Do ziewania się przyzwyczaj, a reszta powinna minąć.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
28 lut 2016, 09:44

SSRI-temat ogólny

Avatar użytkownika
przez sebo001 25 mar 2016, 15:17
Czy wjazd Esci może powodować ogromne pogorszenie stanu ? Jestem 4 dzień na Esci i odchodzę od zmysłów, leżę i gapie się bezmyślnie w tv, nie mam siły nawet obiadu zrobić, derealizacja sięgnęła szczytów, widzę wszystko jakbym był naćpany, płacze...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 sty 2016, 15:26

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do