zwiekszanie dawki

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

zwiekszanie dawki

przez monika87 18 wrz 2009, 14:02
Mam jedno pytanie.Przez 8 dni brałam 10 mg seroxatu a lekarka kazała mi zwiekszyc dawke do 20mg czy bede miec od nowe te objawy uboczne po zwiekszeniu o poł tabletki??Prosze o odpowiedz.Dziekuje
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
09 wrz 2009, 13:02

Re: zwiekszanie dawki

przez shadow_no 18 wrz 2009, 14:18
monika87, każdy organizm inaczej reaguje na leki.
Zazwyczaj najgorsze objawy uboczne pojawiają się na początku leczenia. Jeżeli przez te 8 dni nie było źle, nie powinno również być źle po zwiększeniu dawki. Ale tak jak mówiłem - nie ma reguły.
Jeśli jednak były jakieś skutki uboczne - mogą się teraz nasilić.
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do