leki, po których sny są wyraźniejsze (?)

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

leki, po których sny są wyraźniejsze (?)

Avatar użytkownika
przez laguna 24 mar 2009, 10:45
biorę velafax 150 + trittico, który z nich powoduje wyraźniejsze sny? sny są tak okropne ze nie moge wytrzymac, w krotce przestane wogole spac bo nie chce zeby mi sie takie pierdoly snily.

czy jest jakis lek zeby nie miec snów???

[*EDIT*]

nikt nie umie pomoc???
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
17 lut 2009, 13:03
Lokalizacja
brak

Re: leki, po których sny są wyraźniejsze (?)

przez miko84 24 mar 2009, 20:27
Po co bierzesz Trittico do velafaxu? Lekarz kazał? Spróbuj zamiast Trittico małej dawki Mianseryny na noc.
miko84
Offline

Re: leki, po których sny są wyraźniejsze (?)

Avatar użytkownika
przez laguna 24 mar 2009, 21:44
a to nie powinno sie tak brac? powiedz cos wiecej. tak lekarz mi przepisal.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
17 lut 2009, 13:03
Lokalizacja
brak

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: leki, po których sny są wyraźniejsze (?)

przez miko84 25 mar 2009, 07:39
To połączenie dość rzadko stosowane. Ja się kiedyś uparłem że chcę Trittico do SSRI, ale dwóch lekarzy mi to odradzało. W końcu mi przepisali, ale nie odczułem jakiegoś specjalnego działania tego leku. Pozatym nie złagodził on negatywnych objawów brania SSRI. Dopiero Mianseryna do SSRI złagodziła objawy uboczne. Wogóle mianseryna jest często dodawana do SSRI, więc też pewnie do SNRI. Ale jeśli lekarz tak Ci zapisał to trzymaj się tego...
miko84
Offline

Re: leki, po których sny są wyraźniejsze (?)

Avatar użytkownika
przez laguna 25 mar 2009, 09:11
lekarz mi to przepisal bo podobno trittico nie obniza tak bardzo checi na seks, a ja mam z tym ogromny problem, pewnie dlatego to dostaje
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
17 lut 2009, 13:03
Lokalizacja
brak

Re: leki, po których sny są wyraźniejsze (?)

przez Grubcia 25 mar 2009, 12:53
Welafax powoduje takie zakrecone sny,tez tak mialam.
Mnie sie to nawet podobalo:)U mnie sny raczej nie byly takie okropne.Za to bardzo realistyczne a zarazem nieprawdopodobne.Nie ma na to leku,jesli Welafax Tobie pomaga i chcesz to brac to niestety trzeba zaakceptowac te sny,pozdrawiam.
Grubcia
Offline

Re: leki, po których sny są wyraźniejsze (?)

Avatar użytkownika
przez laguna 25 mar 2009, 17:11
cholera, no on mi pomaga, ale w snach dzieja sie takie rzeczy ze od razu mi sie pogarsza.... chyba bede musiala zmienic:/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
17 lut 2009, 13:03
Lokalizacja
brak

Re: leki, po których sny są wyraźniejsze (?)

Avatar użytkownika
przez linka 25 mar 2009, 19:46
Heh ja na początku brania fluoksetyny miałam takie odloty w snach, że do kina nie musiałam chodzić, ale nie były straszne. Dopiero jak brałam kilka razy stilnox to było paskudnie i darowałam go sobie. Po kilku tygodniach na fluo takie sny przeszły........
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: leki, po których sny są wyraźniejsze (?)

przez moniczka81 25 mar 2009, 20:00
cześc ja biore paromerc i wiecznie jestem senna zmęczona a sny to mam jak na jawie,ale nie straszne...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
11 mar 2009, 11:37

Re: leki, po których sny są wyraźniejsze (?)

Avatar użytkownika
przez laguna 25 mar 2009, 20:15
tez nie zawsze sa straszne, czasem bardzo fantazyjne. niestety przewaga jest tych, ktore mi bardzo przypominaja zle rzeczy.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
312
Dołączył(a)
17 lut 2009, 13:03
Lokalizacja
brak

Re: leki, po których sny są wyraźniejsze (?)

Avatar użytkownika
przez elfrid 12 maja 2009, 21:05
miko84 napisał(a):To połączenie dość rzadko stosowane. Ja się kiedyś uparłem że chcę Trittico do SSRI, ale dwóch lekarzy mi to odradzało. W końcu mi przepisali, ale nie odczułem jakiegoś specjalnego działania tego leku. Pozatym nie złagodził on negatywnych objawów brania SSRI. Dopiero Mianseryna do SSRI złagodziła objawy uboczne. Wogóle mianseryna jest często dodawana do SSRI, więc też pewnie do SNRI. Ale jeśli lekarz tak Ci zapisał to trzymaj się tego...


A jakie objawy uboczne powoduja SSRI, ze potrzebny drugi antydepresant? Ja tez mam ten zestaw, ale mi Lerivon pomaga na problemy z koncetracja, bo po fluoksetynie mnie nosi.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do