ZESPÓŁ SEROTONINOWY

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

ZESPÓŁ SEROTONINOWY

przez jandep73 24 lut 2009, 06:55
Od pół roku przyjmuję rexetin. Niestety ten lek nie działa na mnie w sposób zadowalający. Nie wpływa na napęd motoryczny (nic mi się nie chce), powracające "doły", brak ogólnego zadowolenia z siebie (a raczej bardzo zaniżona samoocena zwłaszcza podczas "przebywania w dołku").

Kiedyś zażywałem velafax i wszystko było ok. Zamierzam do niego wrócić, jednakże boję się zespołu serotoninowego.

Proszę o informację czy przerywając z marszu leczenie rexetinem (biorę 40 mg) i wdrażając velafax ryzykuję pojawieniem się wspomnianego zespołu.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
24 lut 2009, 06:47

Re: ZESPÓŁ SEROTONINOWY

przez miko84 24 lut 2009, 07:46
Raczej nie, Velafax chyba słabiej od rexetinu wpływa na serotonine? Ja przeszedłem od razu z Asentry 100 mg na Lexapro 10 mg. A próbowałeś do Rexetinu brać Mianserynę?
miko84
Offline

Re: ZESPÓŁ SEROTONINOWY

Avatar użytkownika
przez NoMoreDepression 24 lut 2009, 09:10
Mozesz smialo przechodizc, ZS prawie na pewno nie dostaniesz. Najlepiej by bylo jednak gdybys stopniowo zmniejszal dawke paroksetyny (rexetin) rownoczesnie wdrazajac coraz wieksza dawke wenlafaksyny (velafax).
Posty
155
Dołączył(a)
15 lis 2008, 17:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: ZESPÓŁ SEROTONINOWY

przez jandep73 24 lut 2009, 10:08
niestety mianseryna strasznie mnie usypia. Nie mogę jej brać bo - przyjmując ją wieczorem - cały następny dzień śpię.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
24 lut 2009, 06:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do