Citabax a silny wstrząs emocjonalny

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Jaki lek jest najlepszy na kryzys?

Citabax
0
Brak głosów

Setaloft
0
Brak głosów

Chloranxen
1
50%

Seroxat
1
50%

Afobam
0
Brak głosów

 
Liczba głosów : 2

Re: Citabax a silny wstrząs emocjonalny

przez Magnezja 22 lut 2009, 00:13
Wiem z własnego dośw.że jedyna rada to przeczekać. Ja miałam nieraz takie jazdy, że mało w szpitalu psych. nie wylądowałam. ale w końcu nawet najgorszy lęk i dół mijają. Co do leków to nie odważe się doradzić, bo się nie znam. Tu na forum czasem dużo jest "doradców" ale nie każdy pisze mądrze. Postaraj się pójść do psychiatry. Jeśli nie możesz do własnego, to do jakiekiegokolwiek. Do psychiatry nie trzeba skierowania.
Póki co, to może zjedz jakiś oxazepam. CHYBA (ale chyba) można go łączyć z citabaxem, a jeśli jesz jeszcze inne leki, to nie wiem. Zostaje valerin albo persen forte. Też coś dają.
Trzymaj się, ja też wieleeee razy byłam w takim dołku, ale wszystko się w końcu ułozyło.Musisz czekać aż dół minie. Ja zauważyłam że mi bardzo pomaga ryczenie. Wyryczę się i jest mi na 3 godziny lepiej.
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
17 gru 2007, 19:08

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: boogyman i 16 gości

Przeskocz do