Zmiany leków-pytania.Watek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

przez nerwicówka 12 kwi 2008, 10:51
rafik

Przepisał mi elenium 10mg i 2 razy dziennie po jednej,ale ponoc to lek starej generacji wiec troche sie boje go,boje sie efektow ubiocznych bo po przeczytaniu ulotki sie wystraszylam ;-) Tak już mam
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
14 lut 2008, 21:42

przez nerwicówka 12 kwi 2008, 20:35
czy jak mam bóle somatyczne i zle mi sie oddycha to tez to zlikwiduje,kiedy??Bo na dzialanie po zazyciu coaxilu musialm czekac 3 tygodnie
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
14 lut 2008, 21:42

seroxat na seronil

przez myniucha 13 kwi 2008, 11:34
Witam!
Od jakis dwoch miesiecy biore seroxat, ale ze wzgledu na tycie(3 kg/2 m-ce/dalej???), lekarka postanowila( nie ukrywam, ze na moja prosbe) zmienic mi paroksetynke na fluoksetynke. Czy ktos z Was moze doswiadczyl juz takiego przejscia i jak to zniesliscie (jakies skutki uboczne, powrot badz nasilenie sie lekow)?
Dodam, ze po seroxacie czuje sie obecnie bardzo dobrze. Poczatkowe skutki uboczne tj. zawroty czy bole glowy, problemy ze spaniem czy pecherzem, znioslam dzielnie i teraz oprocz niestety spadku libido(ochota na seks jest ale orgazmu niestety nie :( )i przybierania na wadze (ze wzgledu na moje bardzo krytyczne podejscie do wlasnej osoby, czynnik bardzo wazny.... hmmmm zbliza sie lato, ja staram sie dbac o wyglad, ale seroxacik niestety bardzo mi w tym przeszkadza) postanowilam sprobowac seronilu, ktory jak wiadomo (podobno) nie powoduje wzrostu masy ciala. Bardzo prosze o odpowiedz! Dzis pominelam dawke seroxatu, a jutro rano lykne seronil i troche sie boje (czekaja mnie kolokwia na uczelni i inne wazne decyzje). No i jak jest z tym seronilem kontra alkohol?
Lekarka powiedziala mi, ze jeden lub dwa redd'sy nie powinny zrobic mi krzywdy?!
Pozdrawiam Wszystkich i dzieki za odpowiedz:)
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
13 kwi 2008, 11:10

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Think_Er 24 kwi 2008, 10:53
Hej!

biorę Seroxat od 3 dni, jestem chudy (pare kilo niedowagi, ze względu na nerwicę zapewne.....), wcześniej brałem Anafranil. Więc jeżeli po Seroxacie przytyję będę szczęśliwy:-) To dobrze, że ci pomógł, mogę mieć nadzieję że mi tez pomoże (zwłaszcza na fobię społeczną, która wzrasta w okresie wiosenno-letnim). Wydaje mi się, że nie powinnaś odstawiać tego Seroxatu bez konsultacji z psychiatrą....ale zrobisz jak uważasz

pozdrawiam
Nadzieja? Jeszcze ją mam:-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
12 gru 2007, 11:39
Lokalizacja
Lublin

przez myniucha 25 kwi 2008, 08:45
Hejka:) To juz drugi tydzien z seronilem....rewelacji nie ma, ale najwazniejsze, ze skutki uboczne minely(przyznam, ze duzo gorsze niz po poczatkowym braniu seroxatu....zwlaszcza zoladkowe:/) Waga spada ale nie drastycznie, bo staram sie jesc normalnie. Nie odczuwam prawie glodu i czesto odwlekam posilki z godziny na godzine, ale jak juz cos wszamam to z apetytem :)
Jezeli chodzi o minusy to niestety jakis tydzien temu przezywalam kilka ciezkich dni, ktore w sposob jednoznaczny mozna sprowadzic do efektow niepozadanych... leki pojawily sie na nowo, balam sie isc na uczelnie, byalm strasznie rozdrazniona, wrecz agresywna:(....no i te napady histerii, gdy mowie rzeczy, ktorych nigdy wczesniej nie powiedzialabym i to wobec osoby, ktora bardzo kocham:(
Ale od kilku dni jest juz ok i czuje sie raczej pozytywnie normalnie niz rewelacyjnie(po seroxacie mialam wrazenie, jakby ten moj wspanily nastroj byl w pewien sposob sztuczny, jakbym to nie byla ja)....
Pozdrowionka dla wszystkich Znerwicowanych:)
Zdrowka zycze!!!!!!!!!!!
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
13 kwi 2008, 11:10

przez ARTmen 04 maja 2008, 13:21
Biorę tak długo lek aż przestanie na mnie działać.Wtedy mam zmieniany lek na inny.Choruję na depresję 10 lat.Ostatni lek brałem 4 lata ze zmienianą dawką.Teraz już organizm się uodpornił na ten lek i mam nowy.Każdy inaczej reaguje na ten sam lek.
Z DNIA NA DZIEŃ...
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
10 kwi 2008, 17:41

Zmiany leków-pytania.Watek zbiorczy.

przez pasqda 11 maja 2008, 22:40
Witam.

Od jakiegos czasu biore lek, a dokladniej Setaloft (sertralina) a teraz lekarz postanowil mi go zmienic na Venlectine (wenflaksyna). Wszystko byloby ok, gdyby nie to, ze mam to zrobic z dnia na dzien. Jednego dnia biore Setaloft a juz nastepnego drugi lek. Na razie mam jeszcze kilka tabletek pierwszego, wiec sie z tym wstrzymuje, ale w koncu bede musiala zaczac brac ten drugi. Czy ktos z Was spotkal sie kiedys z czyms takim? Ew czy przy zmianie leku z jednego na inny, zawierajacy jednak inna substancje czynna, trzeba robic jakas przerwe? Bo ja juz sama nie wiem co mam zrobic. Z gory dzieki za odp.
Pozdrawiam.
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
27 sty 2007, 12:49
Lokalizacja
Wrocław/Zamość

Zmiany leków-pytania.Watek zbiorczy.

przez pasqda 12 maja 2008, 22:48
Hmm, dzieki za odpowiedz..
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
27 sty 2007, 12:49
Lokalizacja
Wrocław/Zamość

Re: Co powiecie o takiej zamianie??Coaxil na elenium

Avatar użytkownika
przez mariogangsta 12 cze 2008, 12:12
Elenium jest dobrym lekiem bo mało uzależniającym(jesli chodzi o grupę benzo).Biore 3x po 10mg i jest ok.
Ale moim zdaniem to bardzo słaby lek i cieżko przy małych dawkach zauważyć jego działanie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
131
Dołączył(a)
29 maja 2008, 09:15
Lokalizacja
Kraków

zmiana lekow z lerivonu na zoloft

przez kabaretka 16 cze 2008, 12:37
witam.
jestem troche zagubiona.

mianowicie zmienilam lek z lerivon ktory bralam 4 razy dziennie po 10 mg na zoloft - raz dziennie 50 mg. lerivon dzialal na mnie bardzo dobrze, ale lekarz powiedzial ze skoro jest to lek starej generacji to mam go brac jedynie przez 5 tyg i zmienil mi na zoloft, ktory biore od 2 dni. osobiscie nie mam zadnych skutkow ubocznych po zolofcie, ale zastanawiam sie czy nie jest tak dlatego ze lerivon jeszcze dziala w moim organizmie. dlatego samopoczucie jest w porzadku. jak myslicie kiedy zaczne czuc jakies zmiany? takze ta kwestia zwiekszonego apetytu (po lerivonie nie moglam przestac jesc) jak dlugo sie moze utrzymywac?

pozdr
Offline
Posty
51
Dołączył(a)
15 maja 2008, 12:20
Lokalizacja
Anglia

Zmiany leków-pytania.Watek zbiorczy.

Avatar użytkownika
przez mariogangsta 19 cze 2008, 11:05
Ja kiedys przechodziłem z dnia na dzien z prozacu na Velafax.Mi akurat nie służył(wymioty,pobudzenie jak co najmniej po amfetaminie,bóle głowy ,bezsenność).Ale to były(jak stwierdził lekarz) efekty działania Welafaksyny(byłem wrażliwy na ten lek) a nie efekty zamiany leku z dnia na dzień;tak,że myśle ,że wszystko bedzie u Ciebie w porządku bo w wypadku tych leków taka zamiana nie ma znaczenia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
131
Dołączył(a)
29 maja 2008, 09:15
Lokalizacja
Kraków

Elenium na sedam

Avatar użytkownika
przez mariogangsta 07 lip 2008, 10:40
Lekarz zamienił mi lek na napady lęków.Wcześniej brałem elenium 10mg(ale naprawdę nic mi nie pomagało,albo bardzo,bardzo słabo) a teraz mam brać sedam 6mg(po pól tabletki) doraźnie .Twierdzi ,że jest to o wiele mocniejszy lek.
Jakie jest Wasze zdanie na ten temat:
elenium kontra sedam :?: :!:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
131
Dołączył(a)
29 maja 2008, 09:15
Lokalizacja
Kraków

Re: Elenium na sedam

Avatar użytkownika
przez mariogangsta 08 lip 2008, 09:34
Dzięki Rafik byłem w błędzie bo myślałem ,że to dobry wybór(mojego lekarza).
Najbardziej przeraziło mnie jednak to ,ze(jak napisałeś) ma większy potencjał uzależniający.
A jeśli chodzi o działanie to wziąłem dziś pierwszy raz(3mg) z samego rana(mały ataczek lęku; zawyczaj dopadają mnie z samego rana albo późnym popołudniem)
i jestem bardzo zadowolony z działania :!:
Boże czemu musi tak mocno uzależniać!!!???-czuje ,że to lek stworzony dla mnie.
No cóż zobaczymy jak będzie dalej..... :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
131
Dołączył(a)
29 maja 2008, 09:15
Lokalizacja
Kraków

Re: Elenium na sedam

Avatar użytkownika
przez mariogangsta 09 lip 2008, 09:42
To dobrze w sumie,że tak właśnie wyszło (u lekarza,bo "przebąkiwał" też coś o relanium,ale wypisał ten sedam) ponieważ jak piszesz relanium bardziej uzależnia więc może lepiej,że zostało przy sedamie...
Dzięki ,potrzebowałem właśnie takiej rady,"fachowca", pozdr
Avatar użytkownika
Offline
Posty
131
Dołączył(a)
29 maja 2008, 09:15
Lokalizacja
Kraków

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Przeskocz do