Zmiany leków-pytania.Watek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

przez Moniczka 24 maja 2006, 20:28
Dobry pomysl,odstawic leki.Ale co jesli wtedy powroca przerazajace ataki nerwicy?Leki nawet jezeli dzialaja tylko troszke to jednak podnosza nas pomalutku z tego dolka.Pamietam,ze na poczatku nerwicy bylam tak slaba ze nie moglam wstac z lozka,balam sie wyjsc z domu,balam sie byc w domu itd.a teraz normalnie zyje,funkcjonuje.Nerwica przeksztalcila sie w lek uogolniony ale ten przezywam tylko ja i otoczenie nie widzi jak cierpie...Ale bez lekow nie dalabym sobie z tym rady.Poza tym istnieje jeszcze druga kwestia...Jak odstawimy leki i nawet z placzem i zgrzytaniem zebow bedziemy sie starali przetrwac nerwice...to czy czasem objawy somatyczne-szybkie bicie serca,duszenie,bol miesni itd.nie beda niebezpieczne dla naszego organizmu?Leki badz co badz je usmierzaja.Moim zdaniem to bledne kolo,albo to minie tak nagle jak przyszlo albo w ogole...
Moniczka
Offline

przez limba 26 maja 2006, 22:33
Widzisz Moniczka, jeśli ty zaczynasz zdanie.Ale co jeśli wtedy powrócą.....
to tak jak by przemawiała przez ciebie twoja choroba.Widzisz ja zmieniłam taktykę moje zdania zaczynają się od JUZ NIGDY NIE WRÓCĄ Poprostu już chyba myślę inaczej, nie poddam się tak łatwo!!!Mi nie chodzi o odstawienie leku na początku choroby(ja też ich potrzebowałam,byłam w skrajnym wyczerpaniu),ale jak poczujemy się na tyle dobrze,aby wziąć nerwicę ,,za rogi''.Poprostu nie możesz się jej poddać!!Czy wtedy jak nie chorowałaś zastanawiałaś się co będzie jutro?? wątpię!!!A dzisiaj napewno to robisz!! Pozdrawiam
...patrz przez przednią szybą, a nie wsteczne lusterko...
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
10 kwi 2006, 21:41
Lokalizacja
Podkarpacie

Avatar użytkownika
przez jowita 01 cze 2006, 22:45
słuchajcie moglibysmy nie brac leków gdybysmy umieli opanowac nasza psyche ale wiem sama po sobie ze jak nie wezme leku to mi sie wydaje ze zaraz sie zle poczuje i juz sobie wkrecam film.wiem jak moja mama która leczy sie jakies 25lat nie mogła spac i poszła po ciemku po tabletke rano okazało sie ze nie wzieła tabletki na spanie tylko zwykła witamine C>ale podswiadomie myslała ze wzieła własciwa i zasneła>ach ta nasza nerwica!pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
24 maja 2006, 09:35
Lokalizacja
Gdańsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez czarna741 29 cze 2006, 14:09
Moniczko polecam CI książki pozytywnego myślenia :P :P :P :P
Z tego co czytam straszna pesymistka z Ciebie, a z takim nastawieniem nigdy nie pozbedziesz się wrednej nerwicy. Pozdrawiam :D :D :D
cieszmy się każdym danym nam dniem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
27 cze 2006, 12:25
Lokalizacja
Kwidzyn

przez ania30 29 cze 2006, 18:27
a z drugiej strony psychoterapia właśnie tak działa zeby cie zdenerwować rozbić , i pózniej sie podnieśc , przeciez po to idziesz do psychoterapeuty aby zrozumieć pewne sprawy a nie po to zeby cie on głaskał po głowie moniczko i mówil jak ty biedna jestes . Ja same poczatki jak chodziłam to po takiej rozmowie zle sie czulam prze tydzień i to trwałao tak z pół roku póżniej juz bylo lepiej az , do momentu rozwiazania problemów które w danym momencie mnie trapiły póżniej juz było dobrze.
życie jest piękne
Offline
Posty
133
Dołączył(a)
07 cze 2006, 18:48
Lokalizacja
polska

Zmiana leków a nastrój

Avatar użytkownika
przez Mizer 30 cze 2006, 08:35
zmieniam neuroleptyki i kopnął mnie nastrój z grobu wzięty z dnia na dzień.
mam pweność, że wróci do normy, alenie wiem kiedy? Ile Wy po zmianie potrzebowaliście dni/tygodni na siedzenie w domu?
Co robić?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
08 cze 2006, 17:29

przez Gosia 30 cze 2006, 12:20
hej ja niedawno zmienilam lek tzn. zaczelam brac seroxat
na poczatku bylo b.ciezko teraz troche lepiej a biore go 11 dzien
podobno skutki uboczne mijaja po 2 tygodniach a leki zaczynaja w pelni dzielac po 3 do 6 tygodni
ja wspieram sie afobamem w trudnych chwilach ale nie codziennie i tylko cwirteczka
napisz jakie bierzesz leki wtedy latwiej bedzie mozna ci pomoc
gg
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
26 lis 2005, 10:53
Lokalizacja
kujawsko-pomorskie

Avatar użytkownika
przez anita27 30 cze 2006, 17:53
Mnie bedzie dopiero czekac prawdziwy odwyk :( od kilku lat biore oxazepam i signopam i teraz idac za rada lekarza i checia normalnego zycia chce je odstawic.Wiem jak bedzie mi ciezko przez jakis czas.Przechodzilam to po clonazepamie.Strasznie sie boje ale musze kiedys to zrobic i zabic raz na zawsze zazywanie psychotropow.Moze z czasem...bedzie ok
Szczęście jest jak motyl. Gdy będziesz próbował go złapać - nie uda ci się. Gdy będziesz stać spokojnie - może usiąść Ci nawet na ramieniu!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
417
Dołączył(a)
05 kwi 2006, 20:53
Lokalizacja
Chrzanow

Avatar użytkownika
przez Mizer 30 cze 2006, 19:14
No tak.

Przerzucam się z Fluanxolu na Ketrel.
Przez pierwszy tydzień zmniejszania Fluanxolu byłam bardzo spokojna i zadowolona, a od dwóch dni wszystko zrobiło się czarne.
Przestał mnie interesować luby :p, dni są takie jakieś... czarne. Nie raz to przechodziłam, ale wiecie jakie to upierdliwe.]

Anita- życzę powodzenia. ja w takich sytuacjach ścielę sobie łóżko (tzw. trumnę, stawiam na biurku Afobam i puszczam dużo dużo metalu (bo metal krzyczy za Ciebie i wyraża złe myśli, dlatego lubię go za ten brud :p)
A znajomym mówię, że mam grypę. Po dwóch tygodniach zazwyczaj jst ulga, ale potrzeba dużo dużo wsparcia ;)
Powodzenia, liczę, że się uda ;*

Afobamu biorę codziennie 1-2 tabletki.
Ciesz się każdym dniem bo nigdy nie wiadomo, kiedy na Twój dom może najechać ciężarówka z gnojem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
08 cze 2006, 17:29

przez bwahlfipe03 01 lip 2006, 20:45
mi tez ciagle zmieniają leki bo na jedne sie szybko uodparniam, a po innych sie zle czuje :/
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
30 cze 2006, 21:58

co zastepczo??

Avatar użytkownika
przez Marcia 19 sie 2006, 23:58
bylam u neurologa poniewaz mialam silne ataki dusznosci i przy tym cala sie trzeslam...
zapisam mi traxene niestety dziala on na mnie mulaco... zasypiam od razu... mija parenascie nminut a ja mam atak...
nie wiem moze cos jest z tym lekiem nie tak??
a moze ktos z was zna jakis lek ktory mozna kupic bez recepty a ktory pomoze mi??

zaznaczam ze lek mam brac kiedy czuje ze nadchodzi atak... a czasem ataku nie czuje... efectin mial dzialac rowniez wstrzymujaco od atakow i owszem sa zadsze ale za to bardziej intensywne...

jestem w kropce...
i znow zakwitna maki i storczyki...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
19 sie 2006, 16:51
Lokalizacja
z Poznania

Avatar użytkownika
przez Marcia 20 sie 2006, 13:57
bzd co to znaczy??
i znow zakwitna maki i storczyki...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
19 sie 2006, 16:51
Lokalizacja
z Poznania

Marcia....

przez orygami 23 sie 2006, 17:53
Mam to samo to znaczy tak mi się wydaje (lepiej dla ciebie żebyś nie miała jak ja). Robi mi się słabo i mam drgawki.
Brałem przez 2 tyg tranxene, tegreto teraz biorę seroxat i orfilir. Nic nie pomaga ! Jest ze mną coraz gorzej tylko leżę bo jak wstaję mam zawroty głowy i robi mi się słabo do tego dochodzą drgawki - kurcze rąk zaburzenia mowy i oddychania. Miejscowi neurolodzy rozkładają ręce. Byłem w Toruniu stwierdzili nerwice ale leki które przepisali nie działają a właściwie to raczej po nich mi jeszcze gorzej.

Jak sobie z tym radzisz? czy jakieś leki działają??

[ Dodano: Sro Sie 23, 2006 5:55 pm ]
uzupełnie zaczyna się od duszności a puźniej mam atak drgawek.....
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
23 sie 2006, 17:46

Avatar użytkownika
przez Marcia 24 sie 2006, 15:14
nie dzialaj wlasnie zadne leki na mnie.
mialo byc lepiej a nie jest.

ale w poniedzialek ide do lekarza i mam nadzieje ze zapisze miu cos konkretnego
i znow zakwitna maki i storczyki...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
19 sie 2006, 16:51
Lokalizacja
z Poznania

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do