reakcje na leki od bardzo niskiej dawki

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

reakcje na leki od bardzo niskiej dawki

przez del 20 lut 2008, 03:47
ciekawi mnie cały czas mimo ze juz nie biore leków

jak to jest jeśli reaguje się z miejsca pobudzeniem i poprawa nastroju na dawke 4 krotnie mniejsza od terapeutycznej

co to oznacza?

ze dana osoba nie potrzebuje leków
ze musi brac ulamki tabletek?

jak to rozumiec ;) ? moze znacie odpowiedz..np z wlasnego doswiadczenia
del
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
20 lut 2008, 03:28

przez celineczka3 20 lut 2008, 08:50
To znaczy ze osoba jest bardzo wrazliwa na leki, dlatego nie potrzebuje duzych dawek zeby lepiej sie czuc. Do takich osób naleze ja. Wielokrotnie efekty terapeutyczne pojawialy sie u mnie po minimalnych dawkach i dalej takie przyjmuje i czuje sie naprawde swietnie:):)
celineczka3
Offline

przez del 20 lut 2008, 15:32
ostatnio mnie boli zoladek... i nie wiem co z tym zrobic

oczywiscie byla probwa wybicia helicobacter
70% szans ze sie uda to wbrew pozorim nie duzo

no sam fakt ze to przez helico to tylko 50%

i mnie to juz strasznie doluje
czssem mysle zeby sobie pobrac 25mg asentry dopoki problem nie rozwiaze..ale pamietam ze ja po ssri nie czulem sie jak dawny ja

a Ty nie czujesz sie lekko inaczej po nich ?
del
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
20 lut 2008, 03:28

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 7 gości

Przeskocz do