Leki a suplementy diety/odżywki.Wątek zbiorczy.

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Re: leki a suplementy/odzywki

przez lufa9999 28 wrz 2008, 20:20
A dlaczego nikt ty nie pisze o "koksie"? Może boi się zapytać?
Brałem Pregnyl i Omnadren 250 przez jakieś dwa lata razem z Anafranilem i Xanaxem. Nic się nie stało z psychiką, a trochę sobie dopakowałem. Oczywiście nie polecam tego typu "suplementów" ale czasami można...
Pozdrawiam!

Paweł
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
23 wrz 2008, 17:33

Re: leki a suplementy/odzywki

przez Pawelek88 01 mar 2009, 17:06
Czy taki cykl mozna laczyc z lekami: gainer, glutamina, kreatyna (Nitrobolon II)?
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
22 lut 2009, 15:45

Re: leki a suplementy/odzywki

przez LSDisland 07 mar 2009, 15:20
ale tam ktoś napisał, że w szpitalu wylądował po suplementach :/ dla mnie kompletna bzdura. zażywam SSRI i jednocześnie biorę dibencozyd (koenzym B12), gainera, glutaminę.
nic mi się nie dzieje, może trochę tylko wpływa na samopoczucie, ale żeby od razu do szpitala?

[*EDIT*]

lufa9999 napisał(a):A dlaczego nikt ty nie pisze o "koksie"? Może boi się zapytać?
Brałem Pregnyl i Omnadren 250 przez jakieś dwa lata razem z Anafranilem i Xanaxem. Nic się nie stało z psychiką, a trochę sobie dopakowałem. Oczywiście nie polecam tego typu "suplementów" ale czasami można...



czasami można? co Ty człowieku piszesz, jak już się zaczniesz kłuć to kłujesz się do końca życia, chyba że chcesz wyglądać jak zgnity pomidor

sterydy to poważna decyzja i na pewno nie poleciłbym ich osobom ze stażem mniejszym niż 3 lata.
pozatym najważniejsza jest odpowiednia dieta, bez diety nawet sterydy Ci nie pomogą...

zapomniałem dodać, że po sterydach robisz się nadpobudliwy, czasami nawet agresywny, a leki bierzesz po to, żeby Cię uspokoiły, więc jedno albo drugie

[*EDIT*]

LSDisland napisał(a):ale tam ktoś napisał, że w szpitalu wylądował po suplementach :/ dla mnie kompletna bzdura. zażywam SSRI i jednocześnie biorę dibencozyd (koenzym B12), gainera, glutaminę.
nic mi się nie dzieje, może trochę tylko wpływa na samopoczucie, ale żeby od razu do szpitala?

[*EDIT*]

lufa9999 napisał(a):A dlaczego nikt ty nie pisze o "koksie"? Może boi się zapytać?
Brałem Pregnyl i Omnadren 250 przez jakieś dwa lata razem z Anafranilem i Xanaxem. Nic się nie stało z psychiką, a trochę sobie dopakowałem. Oczywiście nie polecam tego typu "suplementów" ale czasami można...



czasami można? co Ty człowieku piszesz, jak już się zaczniesz kłuć to kłujesz się do końca życia, chyba że chcesz wyglądać jak zgnity pomidor



sterydy to poważna decyzja i na pewno nie poleciłbym ich osobom ze stażem mniejszym niż 3 lata.
najpierw trzeba zobaczyć czy ma się predyspozycje do zbudowania masy na sucho, albo na suplach.
poza tym najważniejsza jest odpowiednia dieta, bez diety nawet sterydy Ci nie pomogą...

zapomniałem dodać, że po sterydach robisz się nadpobudliwy, czasami nawet agresywny, a leki bierzesz po to, żeby Cię uspokoiły, więc jedno albo drugie


[*EDIT*]

LSDisland napisał(a):ale tam ktoś napisał, że w szpitalu wylądował po suplementach :/ dla mnie kompletna bzdura. zażywam SSRI i jednocześnie biorę dibencozyd (koenzym B12), gainera, glutaminę.
nic mi się nie dzieje, może trochę tylko wpływa na samopoczucie, ale żeby od razu do szpitala?

[*EDIT*]

lufa9999 napisał(a):A dlaczego nikt ty nie pisze o "koksie"? Może boi się zapytać?
Brałem Pregnyl i Omnadren 250 przez jakieś dwa lata razem z Anafranilem i Xanaxem. Nic się nie stało z psychiką, a trochę sobie dopakowałem. Oczywiście nie polecam tego typu "suplementów" ale czasami można...



czasami można? co Ty człowieku piszesz, jak już się zaczniesz kłuć to kłujesz się do końca życia, chyba że chcesz wyglądać jak zgnity pomidor

sterydy to poważna decyzja i na pewno nie poleciłbym ich osobom ze stażem mniejszym niż 3 lata.
najpierw trzeba zobaczyć czy ma się predyspozycje do zbudowania masy na sucho albo na suplach.
pozatym najważniejsza jest odpowiednia dieta, bez diety nawet sterydy Ci nie pomogą...

zapomniałem dodać, że po sterydach robisz się nadpobudliwy, czasami nawet agresywny, a leki bierzesz po to, żeby Cię uspokoiły, więc jedno albo drugie
Wolny od leków?
Offline
Posty
232
Dołączył(a)
26 lut 2009, 12:32

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: leki a suplementy/odzywki

przez Pawelek88 13 mar 2009, 12:24
chodzi mi o polaczenie kreatyny, gainera, glutaminy z Anafranilem?
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
22 lut 2009, 15:45

Re: leki a suplementy/odzywki

przez LSDisland 13 mar 2009, 12:55
Pawelek88 napisał(a):chodzi mi o polaczenie kreatyny, gainera, glutaminy z Anafranilem?


Wydaje mi się, że można, tylko po co naraz brać kreatynę, gainera i glutaminę...

Zrób sobie najpierw cykl na masę z gainerem i glutaminą, a później cykl na siłę z kreatyną, dodatkowo podtrzymasz zdobytą masę...
Wolny od leków?
Offline
Posty
232
Dołączył(a)
26 lut 2009, 12:32

Re: leki a suplementy/odzywki

przez Pawelek88 13 mar 2009, 12:58
Kreatyna jest doskonalym suplementem, zeby osiagnac mase - chociazby monohydrat - retencja wody.
Kreatyna nawadnia komorki, jak i glutamina, a dodatkowo nitrobolon II powoduje poprzez alfaketaglutaran argininy rozszerzenie zyl, wiec wiekszy transport skladnikow odzywczych, czyli takze dobrze jest zazywac gainera. Wiec jak widzisz, wszystko jest na swoim miejscu. Wiem co robie.

Ktos jeszcze wie cos na temat mieszania tych odzywek z Anafranilem?
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
22 lut 2009, 15:45

Re: leki a suplementy/odzywki

przez LSDisland 13 mar 2009, 13:02
no jak chcesz osiągnąć masę z wody to rób tak dalej :)
Wolny od leków?
Offline
Posty
232
Dołączył(a)
26 lut 2009, 12:32

Re: leki a suplementy/odzywki

przez Pawelek88 13 mar 2009, 13:10
Nie wiem, czy wiesz, ale nawodnione komorki to sygnal dla organizmu do reakcji anabolicznych, tak samo jak bilans azotowy dodatni.
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
22 lut 2009, 15:45

Re: leki a suplementy/odzywki

przez quartzey 29 lip 2010, 20:50
Kofeina jest zdecydowanie niewskazana przy takich zaburzeniach (podobnie jak nikotyna). Przez nią rośnie poziom niepokoju. W internecie są dostępne strony na których można sprawdzić czy leki lub ich składniki nie wchodzą w interakcje z innymi medykamentami. Niestety znam głównie angielskie strony tego typu:

http://www.healthline.com/druginteractions
http://www.uhhospitals.org/HealthInform ... fault.aspx
http://www.drugs.com/drug_interactions.php

Znalazłem też polską stronę:
http://www.bil.aptek.pl/servlet/interak ... ho=patient
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
16 lip 2010, 09:14

Re: leki a suplementy/odzywki

przez 19_latek 30 lip 2010, 13:21
Dlatego polecam suplementy bez kofeiny, np nowa formuła mieszanek kreatyn Xpand Coffeine Free.
19_latek
Offline

Żen-Szeń a leki

przez marcelos 20 paź 2013, 18:47
Hej! Szukałem ale nie znalazłem... czy można tabletki z żen-szeniem łączyć z Sulpirydem, Escitilem i Trittico ?? :-) Nie będzie konfliktu?
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
09 cze 2013, 21:29
Lokalizacja
Lublin

Żen-Szeń a leki

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 20 paź 2013, 18:48
Żeń-szeń zawiera związki, które są naturalnymi inhibitorami IMAO- ale jest to na tyle słabe, że raczej głowy Ci nie urwie jak połączysz go z lekami. Inaczej sprawa ma się z dziurawcem zwyczajnym, gdzie interakcja jest już istotna i nawet na ulotkach wspomniana.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

Żen-Szeń a leki

przez marcelos 20 paź 2013, 18:50
Aha, no tak myślałem, dzięki za info. To chyba na wzmocnienie lepiej tzw. kozieradkę łykać i multiwitaminę :-) Ogólnie zszedłem z Sulpirydu, Escitilu i Trazodonu,ale hmmm znowu tak dziwnie jak by w głowie mi się kręciło na otwartych przestrzeniach... :(
Jak brałem leki było ok, ale Sulpiryd=tycie, Escitil=spadek SSRI... Ciekawe co najbardziej pomaga? Może Trittico?

-- 20 paź 2013, 19:28 --

Tzn. miałem napisać Escitil(SSRI) = spadek libido:)
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
09 cze 2013, 21:29
Lokalizacja
Lublin

leki a suplementy/odzywki

przez mvp95 21 paź 2013, 17:24
Witam. Mam takie pytanie do osób które znają się trochę na lekach. Czy biorąc antydepresanty (konkretnie Californie Rocket Fuel) mogę zażywać taki suplement dla sportowców jakim jest Nitrobolon Energizer? Wydaje mi się że nie ma przeciwskazań bo ten suplement nie oddziałuje ani na serotonine ani wogóle na mózg ale czułbym się pewniej jakby ktoś mądry mi to potwierdził... Z góry dzięki.
mvp95
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do