prosze o pomoc/problemy/pytania

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

przez staram się 04 sty 2008, 12:20
rozumiem cie sądze że to objawy nerwicy a nie zażywania leków takie leki zaczynają sowje działanie dopiero tak po roku brania zrsztą spytaj sie swojej psychiatry. Bardzo trzmam za ciebie kciuki !!! dasz rade ja tez miałem bardzo ciężkie momęty
Offline
Posty
241
Dołączył(a)
24 cze 2007, 10:39

Avatar użytkownika
przez Gods Top 10 04 sty 2008, 12:20
Nie wiem, jak długo zarzywasz te leki; one działają po dłuższym czasie.
Nie ma na forum lekarza, więc nikt nie powienien mówić Ci czy masz odstawić czy dalej brać tyle leków, bo o tym zadecydować powinien lekarz. Dlatego radziłbym Ci iść do innego psychiatry. Przy czym powiedz mu, że poprzedni zapisał Ci "pół apteki", co wywołało u Ciebie obawy.

Natomiast, jeśli psychiatra, który zapisał Ci tyle leków, zapisał Ci je słusznie, to prawdopodobnie niepokojące objawy są wynikiem nakręcania się tym, że zażywasz "aż tyle" leków.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3084
Dołączył(a)
01 paź 2006, 16:49

przez katrin23za 04 sty 2008, 12:32
te leki biorę od dwóch tygodni. dodam jeszcze że strasznie mnie piecze od środka całe ciało a dokładnie żyły, nie wiem czy to nie jest uczulenie na któryś lek.
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
04 sty 2008, 11:37
Lokalizacja
wrocław

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Gods Top 10 04 sty 2008, 12:41
2 tygodnie to trochę krótko. Może istotnie nakręcasz się tym, że "już" powinna być poprawa, a jeśli nie ma, to stresujesz się. :roll:
Jeśli w ciągu kolejnych 2 tygodni leki nie zaczną działać, idź do lekarza ponownie.
"Każdy głupiec umie rozbić szybę, ale tylko niewielu potrafi ją wstawić."
W. Wharton "Stado"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3084
Dołączył(a)
01 paź 2006, 16:49

Avatar użytkownika
przez aftermath 04 sty 2008, 13:28
z tego co wiem - xanax - bardzo silna benzo (Alprazolam) dziala po jakichs 20 minutach od polkniecia, wiec nie mowcie ze trzeba to zryc rok, bo te piguly uzalezniaja srednio juz po miesiacu brania.

Dziewczyno, jesli nie chcesz byc zalezna od tego swinstwa, to przestan to brac natychmiast. Wiem po sobie bo bralem 3 miesiace Afobam, a to to samo scierwo.

Co do reszty pigul, propranolol rowniez dziala od razu a nie po roku, z tym ze jest to lekarstwo w miare bezpieczne i dzialajace uspakajajaco na serce.

Reszty nie znam, to sie nie wypowiadam. ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
26 lis 2006, 16:09

przez Pstryk 04 sty 2008, 15:11
Dziewczyno, jesli nie chcesz byc zalezna od tego swinstwa, to przestan to brac natychmiast.

aftermath mam nadzieję, że pisząc to jesteś świadom odpowiedzialności słów i wziąłeś pod uwagę czynnik taki, że każdy organizm różnie reaguje zarówno na leki jaki i na ich odstawienie.... :?
katrin23za, polecam poważną rozmowę z lekarzem, który Ci to wszystko przepisał. Niech Ci wytłumaczy to, co się z Tobą dzieje. Jeśli nie przekona Cię to lub nie zmniejszy dawek to lepiej skonsultuj się z innym lekarzem ale nagłego odstawienia nie polecam.
Pstryk
Offline

Avatar użytkownika
przez aftermath 04 sty 2008, 15:27
Bethi, tak wziąłem pod uwagę fakt, że ludzie proponują brać koleżance xanax przez conajmniej rok, żeby zauważyła efekty.

Mnie od Afobamu uzależnił lekarz pierwszego kontaktu, i pisze to ku przestrodze. Wiem z doświadczenia jakie wywołuje efekty jego długie stosowanie.

Alprazolam prędzej czy później UZALEŻNIA KAŻDEGO psychicznie i FIZYCZNIE, niezależnie od wagi, płci, rasy, wieku, pogody i czego tam jeszcze chcesz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
26 lis 2006, 16:09

Leki z listkow do pojemniczka... Czy bedzie ok?

przez BirdyNamNam 04 sty 2008, 20:32
Siemka

Chcialem sie spytac czy tabletki Luxety (sertralina) i innych lekow mozna powyjmowac z "blaszek" i wrzucic wszystkie do jakiegos pustego pojemniczka po witaminach etc. Wolalbym miec to w takiej buteleczce niz w listkach zeby sie ludzie nie pytali co i jak ; p

Tak powiem, ze to kwas foliowy ; p Podsumowujac czy lek nie straci swoich wlasciwosci?

Pozdr
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
16 mar 2007, 11:56

przez celineczka3 04 sty 2008, 21:33
No raczej nie powinno sie takich rzeczy robić, bo leki mogą stracić swe wlasciwosci.Leki zawsze nalezy przechowywac w oryginalnych opakowaniach.Ale nie rozumiem co to za problem >>przeciez nie masz napisane na czole ze bierzesz sertraline<lol2>chowasz do szuflady i po sprawie:D:D::):)
celineczka3
Offline

przez BirdyNamNam 04 sty 2008, 21:46
rodzina ; p

pytalem o to psychiatry to powiedzial ze luzik wiec teraz nie wiem ; p chyba zle go nie zrozumialem? ; p
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
16 mar 2007, 11:56

przez BirdyNamNam 04 sty 2008, 22:42
heh... ; p jestem chlopakiem ; d

nie chce pojemniczka o ktorym mowisz tylko pojemnik po lekach, to po pierwsze

tam mam 28 tabletek, wiec miesiac by tam musialy przelezec, albo i dwa gdybym od razu dwie paczki zaladowal ; d

i nie potrzebuje pouczen bo u mnie fobia nie jest duza - nikt ze znajomych nawet sie nie domysla ze jestem jakos bardziej nerwowy a tym bardziej, ze mam fobie, ale mam ; p brak deprechy, brak atakow, brak nerwicy, tylko ta fobia, dlatego po prostu chce to w tajemnicy utrzymac ; d

moze ktos jeszcze mi odpowie? : )

pozdr
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
16 mar 2007, 11:56

Avatar użytkownika
przez Bad Girl 04 sty 2008, 23:47
Jeżeli lekarz ci tak powiedział to chyba możesz tak zrobić... w końcu się na tym zna najlepiej (tak mi sie wydaje)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:46
Lokalizacja
Poznań

przez katrin23za 06 sty 2008, 22:19
byłam u lekarza i powiedziałam mu o wszystkich moich objawach to stwierdził że mam jeszcze tydzień brać tak samo leki. szczerze wam powiem że się boję i sama odstawiłam propanol i lerivon.musze sie dowiedzieć jeszcze o pozostałych lekach bo nie służa mi one.tego xanaxu się boję
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
04 sty 2008, 11:37
Lokalizacja
wrocław

Avatar użytkownika
przez linka 06 sty 2008, 22:25
Ja mogę się wypowiedzieć tylko co do bioxetnu - to fluoksetyna, sama biorę to od ponad miesiąca, i tyle właśnie mniej więcej trzeba czekac na efekty, a u mnie już są - jest lepiej.
Pierwsze dwa tygodnie to była męka - pogorszenie nastroju itp. ale to naprawdę przeszło.
Z tego co wiem, flo nie powoduje uzależnienia fizycznego a i przypadki uzależnienień psychicznych są bardzo rzadkie (tu na forum nie spotkałam się z takim przypadkiem - jeszcze).
Ale tak czy inaczej na efekty tego leku trzeba poczekać 3-4 tygodnie.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do