prosze o pomoc/problemy/pytania

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Avatar użytkownika
przez jaaa 24 lis 2007, 20:00
zwolnienie lekarskie itp wchodzi w gre ,urlop ,da sie zalatwic wiele ,zdrowie najwaznijesze bo inaczej to i pracowac wkoncu moze nie dac rady
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

przez wisienkaa2 24 lis 2007, 20:11
u mnie w pracy jest tak ze jak ktos ma zwolnienie na np. 2 miesiace to jest zwolniony i wpisany na czarna liste. juz Cie tam nie przyjma.

a co mam rodzinie powiedziec? oni nie wierza w to ze bez lekow nie moge wytrzymac, a jak sie trzese to udaje.

w ogole czy chcielibyscie isc na jakies odtrucie? boje sie tam isc :( gdybym sie nie bala to juz dawno bym tam byla.

czytalam jakies starsze tematy i bylo tam o naturalnych kropkach moze ja tez sprobuje. tym bardziej ze wierze w to. to powinno lepiej pomoc.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
24 lis 2007, 16:08

Avatar użytkownika
przez jaaa 24 lis 2007, 20:28
wiesz ja wiem ze nie mozesz wytrzymac bo jestes uzalezniona
ale musisz zdac sobie sprawe ze to Ci szkodzi i masz szanse wyjsc z tego ,silna wola i wlasnie pomoca od innych jaka Ci oferuja

moze poszukaj innej pracy w miedzy czasie i tam wez zwolnienie a jak Cie zwolnia to bedziesz miec plecy( inna prace) ja nie wiem jak szpitale dzialaja i odtrucia ale napewno tam zaszkodzic nie chca tylko pomoc
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez celineczka3 24 lis 2007, 20:53
Nie trzeba od razu iść do szpitala na odtrucie bo można to załatwić zwyczajnie przez zastąpienie leków uzależniających nieuzależniającymi >>mam paru znajomych którzy po kilku latach leczenia benzodiazepinami próbują je odstawić pod kontrolą psychiatry i jakoś powoli z tego wychodzą>> trwa to na pewno dłużej niz w szpitalu ale przynajmniej mogą normalnie pracować:):):)Z tego naprawde da sie wyjść
celineczka3
Offline

przez wisienkaa2 25 lis 2007, 10:12
celineczka a mozesz mi dac kontakt do ktoregos z Twoich znajomych? moze by mi bylo latwiej gdybym porozmawiala z kims.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
24 lis 2007, 16:08

przez celineczka3 25 lis 2007, 13:05
Niestety nie moge podać Ci dokładnych namiarów,ale powiem jednej z moich koleżanek żeby sie do Ciebie odezwała w tym wątku chyba że wolisz na gg???
celineczka3
Offline

przez wisienkaa2 25 lis 2007, 15:20
no wlasnie o gg mi chodzilo. to niech ktoras sie odezwie na 1104341
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
24 lis 2007, 16:08

przez celineczka3 25 lis 2007, 15:45
Ok.Przekaże:):):)
celineczka3
Offline

Problem!

przez ewela8207 26 lis 2007, 14:55
Mam dziwne jazdy gdy zaczynam przyjmować antydepresant dostaje silnych lęków, mam dreszcze w całym organiźmie. Męczę się tak dopuki lek nie przestanie działać. Dostałam teraz Anafranil po pierwszej dawce nie wzięłam następnej. Wiem że tak nie można ale nie byłam w stanie chodzic i normalnie funkcjonować. Podobnie było poprzednio jak dostałam słynny prozak. Myślałam ze umrę od czego to zależy dlaczego tak się dzieje? Mam takie jazdy z lękami że mam wrażenie że żyję ostatni dzień!
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
18 lis 2007, 20:21

przez celineczka3 26 lis 2007, 15:06
Niestety lista objawów ubocznych stosowania antydepresantów jest bardzo pokaźna. Co pocieszające jednak wiele z nich mija po kilku dniach w najgorszym przypadku tygodniach. Lekarz powienien Cię uprzedzić o możliwości ich wystąpienia i o tym by pomimo tego nie odstawiać leku przynajmniej przez kilka dni.Jezeli po kilku dniach nic sie nie zmieni warto skontaktować sie z psychiatra (np. zadzwonic do przychodni w której on przyjmuje)i zapytac co robic dalej. Oni z reguly proponuja zmniejszenie dawki a jak i to nie pomoże to karzą calkowicie odstawić lek.Proponuje wykazać się więc cierpliwością i pomęczyć się przynajmniej kilka dni a dopiero potem zweryfikowac wyniki.Zapewniam że nic Ci się nie stanie.Ja wiele razy mialam różne objawy i zyje. I jeszcze jedno jak bedziesz chciala jednak zejsc z tego leku to pij dużo wody by go wypłukac z organizmu >>szybciej ustąpią skutki jego dzialania.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 3:08 pm ]
No i oczywiscie życze Ci powodzenia::):):):)
celineczka3
Offline

przez ewela8207 26 lis 2007, 15:10
Dzwoniłam do lekarza i kazal mi zmniejszyć dawkę ale tak sie wystraszyłam że nie wzięłam następnej dawki na drugi dzień nie mogłam samodzielnie dojść do pracy. Dzieki za wskazówki może spróbuje jeszcze raz.
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
18 lis 2007, 20:21

przez wisienkaa2 27 lis 2007, 10:21
ja mam tak samo ale chyba po wszystkich lekach takich lękow nie mialam. pamietam ze jak wzielam anafranil to go odrazu wyrzucilam i teraz biore andepin. jeszcze jakies tabletki przestalam brac po pierwszym razie bo to byl koszmar. lekarz mi tez nigdy nie powiedzial ze trzeba zmniejszyc dawke jak sie tak robi.

ja jak mam jakies nowe tabletki brac to biore jak nie ide do pracy bo wiem czym to moze grozic.

ostatnio mi lekarz zapisal jakies tabletki ktore sa na schizofrenie a mi maja pomoc w lękach. po tym to nie moglam ustac na nogach tak mi sie w glowie krecilo. zmniejszylam 2 razy dawke i ciagle tak samo sie czuje. mam nadzieje ze mi nie bedzie tego wiecej razy kazal brac, bo nie mam zamiaru tydzien chodzic jak pijana zeby orgaznim sie przyzwyczail.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
24 lis 2007, 16:08

przez ewela8207 27 lis 2007, 16:43
mam już trochę tych leków ale widzę że może znajdzie sie taki łagodniejszy w skutkach! Dzięki za rady!
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
18 lis 2007, 20:21

błagam o pomoc

przez katrin23za 04 sty 2008, 12:03
prosze napiszcie mi czy mozna brać dziennie naraz takie leki jak xanax, propanalol, lerivon i bioxetinę.byłam u psychiatry stwierdził nerwicę i przepisał mi tyle leków ale ja sie czuje coraz gorzej. W klatce piersiowej mnie strasznie boli jak chodzę.cała się trzęsę, serce mi strasznie bije. zanik miesiączki a do tego problemy z oddychaniem. chciałabym je wszystkie odstawić ale się boję.
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
04 sty 2008, 11:37
Lokalizacja
wrocław

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Przeskocz do