prosze o pomoc/problemy/pytania

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Objawy pozapiramidowe

Avatar użytkownika
przez ann_2059 05 kwi 2007, 20:34
Jak w temacie.
Co to są objawy pozapiramidowe? Czym sie objawiaja i po jakich lekach mogą występować? Czy ktoś z Was doświadczył?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
08 lut 2007, 11:02
Lokalizacja
Toruń

Avatar użytkownika
przez GRACJA 05 kwi 2007, 22:34
Objawy pozapiramidowe to sztywność mięśni, zubożenie mimiki, spowolnienie ruchowe, niepokój ruchowy, mimowolne skurcze mięśni i mimowolne ruchy.Polekowe objawy pozapiramidowe stanowią grupę objawów niepożądanych związanych ze stosowaniem neuroleptyków.
"Budząc się rano, pomyśl jaki to wspaniały skarb żyć, oddychać i móc się radować."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
462
Dołączył(a)
03 mar 2007, 04:21

bół głowy

przez lukasz84 24 maja 2007, 21:51
Czy objawy depresji to tez ból głowy? i straszny niż?
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
15 maja 2007, 21:37
Lokalizacja
Śląsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez MaRiAnEk 24 maja 2007, 21:56
...
Ostatnio edytowano 30 wrz 2007, 13:02 przez MaRiAnEk, łącznie edytowano 1 raz
Offline
konto zablokowane
Posty
738
Dołączył(a)
04 kwi 2007, 22:36

Nawrot czy objawy odstawienne?

przez pawelcz 21 cze 2007, 00:37
Tydzien temu odstawilem cital zgodnie z zaleceniem lakarza ale tu ja kna zlosc zwalilo mi sie tyle problemow, ze od kilku dni ma zawirowania w glowie - takie nachodzace zawroty, napiecie i szybko sie mecze.

Czy to moze byc efekt odstawienny? Ile to potrwac moze?

A tak bylo cudownie przez te 6mies, staralem sie regulowac swoje sprawy i walczyc z nerwica nie tylko samymi lekami. Czy to mozliwe ze to tylko efekt odstawienny i ze to minie calkowicie?

ps. cital bralem przez 6mies po 1 tabletce, ostatnie 20tabletek po polowce.

Z gory dzieki za odpowiedz, pzdro
Offline
Posty
145
Dołączył(a)
02 paź 2006, 15:32

przez weronika 21 cze 2007, 09:15
to trudne pytanie, pytaj najlepiej lekarza, poczytaj na ulotce jaki mogą byc objawy odstawienne, ja miałam po odstawieniu efectinu małą jazde ze 2 tygodnie, pierwszy tydzień był najgorszy, mi sie np wydaje, ale nie jestem lekarzem i moge sie mylić, ale wydaje mi się,że 6 miesięcy brania leku to dość krótko, ja zawsze słyszałam ,że trzeba dłużej
Offline
Posty
254
Dołączył(a)
11 kwi 2006, 16:43

przez pawelcz 21 cze 2007, 09:56
A mozesz opisac swoje objawy odstawiene? Wiesz moj przypadek byl taki ze mialem troszke sily i woli walki wiec moze dlatego tylko 6 miesiecy bralem lek.
Offline
Posty
145
Dołączył(a)
02 paź 2006, 15:32

przez Olka666 21 cze 2007, 15:09
hej!ja ostatnio mam podobny problem!najpierw przez 7msc bralam setaloft, potem zamienilam na anafranil i bralam go ok 4msc!zaczelam sie lepiej czuc wiec postanowilam,ze bede zmniejszac powoli dawke z jednej tabletki na dobe do 0,5 tabletki, ateraz od tygodnia biore pol tabletki co drugi dzien!najgorsze jest to ze jutro mam obrone,a czuje sie strasznie!mam dreszcze jakbym byla chora, wybuchy goraca, wczoraj strasznie bolala mnie glowa, jestem ciagle zmeczona i mam dziwne zawroty glowy-nie potrafie dokladnie okreslic tego uczucia-tak jakby przechodzily mi przez glowe impulsy, takie na maxa nie mile odczucie, mam to jak wykonuje jakies nagle ruchy, czyli wlasciwie caly czas jak nie leze!myslalam,ze moze przed obrona sie tak stresuje, albo jestem przeziebiona,al po rozmowie z lekarzem powiedzial mi,ze to moga byc skutki odstawienne!troche sie podlamalam tym samopoczuciem,bo czulam sie juz dobrze a tu nagle wszystko od nowa!nie wiem co to bedzie, bylam juz dobrych mysli,ale teraz jestem pelna zwatpienia!pozdrawiam :?
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
23 mar 2007, 13:22

przez pawelcz 21 cze 2007, 15:29
Olka666 napisał(a):mam dziwne zawroty glowy-nie potrafie dokladnie okreslic tego uczucia-tak jakby przechodzily mi przez glowe impulsy, takie na maxa nie mile odczucie, mam to jak wykonuje jakies nagle ruchy, czyli wlasciwie caly czas jak nie leze!


no wlasnie dokladnie to samo - takie 'przeszywajace zawroty, impulsy' gdy zaczynasz cos robic, ruszac sie, cos w tym stylu.
Ja odstawialem zgodnie z zaleceniem lekarza i podejrzewam ze to objaw odstawienny. Ile on moze potrwac?

ps. jakos dziwnie bralas leki w dziwnych odstepach. Sama nigdy nie zmniejszaj jak czujesz sie lepiej.

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 2:31 pm ]
Olka666 napisał(a):troche sie podlamalam tym samopoczuciem,bo czulam sie juz dobrze a tu nagle wszystko od nowa!nie wiem co to bedzie, bylam juz dobrych mysli,ale teraz jestem pelna zwatpienia!


nie lam sie pomysl ile bylo fajnych chwil i ile walki. Ja sie nie lamie tylko czekam az te objawy ustapia. A mamy podobne :)
Offline
Posty
145
Dołączył(a)
02 paź 2006, 15:32

przez Anczitka 22 cze 2007, 22:14
ojc ja tez biore Cital przedemna jeszcze 2 miechy zwiazku z tym lekiem!!zobaczymy co bedzie pozniej ale odrazu jak skoncze brac startuje na psychoterapie mam nadzieje ze skutki odstawienne nie beda mi tak doskwierac Slyszalam ze Cital jet dobrym i bezpiecznym lekiem takze nie powinno potrwac to dluuugo :roll:
Anczitka
Offline

przez Delilah 01 sie 2007, 22:48
Na ogół zagraniczne leki są droższe,a tańsze odpowiedniki są wyprodukowane w Polsce.Mnie też lekarka poleciła tańszy odpowiednik.
Do you believe in a miracle?
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
06 cze 2007, 23:25

Avatar użytkownika
przez Margaret 02 sie 2007, 09:43
Xetanor ma identyczny skład jak Seroxat, ten lek naprawdę polecam. Jest o wiele tańszy. Według mnie warto brać zamienniki, po co tracić kasę.
Odcięli aniołom skrzydła, bo dawały wolność.
Odarli ich z szat, gdyż były za piękne.
Obrzucili je błotem, bo białą skórę miały
Teraz stoją ranne, nagie, brudne
Lecz nadal doskonałe...
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
255
Dołączył(a)
01 lut 2007, 13:41

Avatar użytkownika
przez vampirek82 02 sie 2007, 09:57
a znacie moze jakis odpowiednik effectinu??
"Bo umrzeć to zbyt mały powód, żeby przestać Kochać"
a gdyby tak zaczarować cały świat...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
309
Dołączył(a)
12 cze 2007, 15:18
Lokalizacja
Wrocław

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do