prosze o pomoc/problemy/pytania

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Nieudane leczenie

przez szk 11 sty 2007, 16:01
Prosze o pomoc w diagnozie choroby obiawiajacej sie ciagłymi bólami głowy.ponad rok temu po wykonaniu przeswietlen głowy moja dolegliwosc została sklasyfikowana jako nerwica depresyjna.w dwóch okresach(3miesięcznym i po przerwie2miesięcznym)byłem leczony PAXTINEM,łaczonym z leksotanem lub innymi środkami nasennymi.próbowałem także z lekiem antydepresyjnym COAXIL.po ponad roku lekarz który mnie zapewniał ze zostane wyleczony(wszyskie objawy wedłóg niegi wskazywały na depresje)wycofal sie ze swojej diagnozy i skierował mnie na badania okulistyczne laryngilogoczne,a ostatecznie przebadamy kregosłup.do nikogo nie mam pretensji jenak jestem skrajnie wyczerpany czasem trwania tych wszystkich badań jako że robie je przez NFZ.bóle głowy,zawroty,brak apetytu to mój dzień powszedni.jeżeli miałby ktoś jakies podpowiedzi cenne dla mnie proszę napisac.z góry bardzo dziękuje.mam30lat i zycie stało sie dla mnie męką. :?:
szk
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
11 sty 2007, 12:19
Lokalizacja
PODKARPACIE

Avatar użytkownika
przez samotniczka 11 sty 2007, 16:06
Może zamiast chodzic po lekarzach wybierzesz się do psychologa? Nieraz bywa, że przyczyny takich dolegliwości są schowane w podświadomości. Koniecznie wybierz się do dobrego psychologa i nie daj się! Powiedz chorobie: basta!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
446
Dołączył(a)
06 gru 2006, 00:46
Lokalizacja
Śląsk

przez reneSK 11 sty 2007, 19:40
Trzymaj się, będzie lepiej !!!!
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
16 gru 2006, 21:46

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez gina 11 sty 2007, 21:45
Ból głowy leczony proszkami nasennymi? Dziwne,ale cóż,nie jestem lekarzem, niezbadane są wyroki boskie a co dopiero ludzkie!!!
na próżno to wszystko co dzisiaj jest bólem....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
382
Dołączył(a)
21 paź 2006, 11:47
Lokalizacja
jeszcze nie stąd

Avatar użytkownika
przez Hen Ichaer 12 sty 2007, 21:52
Jak zaczęłam zażywać sertralinę, to nie poszłabym od szkoły. Ja nie chodzę do budy od listopada, z powodu moich zaburzeń, ale gdybym chodziła, to przez tydzień bym siedziała w domu. Czułam się, jakby mnie ktoś wyrzucił za okno, po czym zapytał, gdzie trzymam kwiaty paproci.
Cześć i czołem, kluski z rosołem.
Tymczasem, borym lasem..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
10 sty 2007, 15:58
Lokalizacja
Poznań

przez Aga1 12 sty 2007, 22:04
Czesc ja bralam seroxat.Treaz jestem juz na odstawianiu. Z tego co pamietam to pierwsze 2 tygodnie to byl dla mnie koszmar. Myslalam ze tego nie wytrzymam. Mialam ochote przerwac leczenie, ale wsparcie od meza i z forum pomoglo mi to przetrwac. Na efekty leczenia musialam poczekac ok 3 miesiecy , bo potem to juz szlo szybko. Pozdrawiam :twisted:
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

Avatar użytkownika
przez wielokropek 15 sty 2007, 18:43
ja jestem w trakcie pierwszych dni, ale chodze normalnie na uczelnię...
czuję się normalnie, czuję się trochę dziwnie,ale to tyle. Pewnie dlatego, że tylko pół tabletki na razie.
inna sprawa, że jest sesja i MUSZĘ chodzić.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
14 sty 2007, 13:01

przez Kornel Lone 16 sty 2007, 18:34
Początki lerivonu, asentry były straszliwe......

Potworne otępienie, odrealnienie, jak po ciężkim zatruciu alkocholowym....

Ale ja i tak, tak strasznie fatalnie się czułem przed pierwszymi dawkami że wlaściwie żadna różnica - nawet jak mnie grypa dopadała to gdyby nie goraczka to bym nie wiedział że zachorowałem.....

Więc do tych wszystkich efektów ubocznych podchodziłem z dystansem - po prostu też tragedia ale inne dolegliwości.
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
14 sty 2007, 18:47
Lokalizacja
katowice

Lek oryginalny czy "tańszy" ?

przez pikpokis 26 lut 2007, 11:25
Witam serdecznie! :) Mam pytanie a propo tanszych odpowiednikow lekow. Bralam seroxat, ostatnio bedac w aptece dobrotliwa farmaceutka namowila mnie na Paxtin, pokazujac, ze rzeczywiscie jest to to samo co seroxat, ale wyczytalam tu na forum ze te tansze lekarstwa sa gorsze, powiedzcie mi kochani jak to jest? Nie mam narazie kontaktu z moja lekarka wiec jej zapytac nie moge:( Pozdrawiam!!! :)
Offline
Posty
378
Dołączył(a)
12 gru 2006, 11:16

przez atrucha 27 lut 2007, 13:36
Jeżeli skład jest identyczny - nie ma się czego bać. Tańszy lek nie oznacza "gorszy".
Najlepiej skonsultować jeszcze to z lekarzem.
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

przez arek177 05 mar 2007, 19:27
jezeli sklad jest taki sam i nie czujesz roznicy to niema problemu
ja osobiscie tez bralem seroxat a teraz biore jego odpowiednik xetanor ktory kosztuje 5,40 i jest ok.lekarz mi polecil!! 8)
Offline
Posty
59
Dołączył(a)
27 mar 2006, 23:00
Lokalizacja
lubuskie

Czy ja jestem dziwny - czy leki?

Avatar użytkownika
przez silesiaster 17 mar 2007, 13:29
Witam

Mam NN i brałem sertraline potem paroksetyne pomocniczo z alprazolamem bez jakichkolwiek! efektów:/ teraz biore od 2 miesiecy klomipramine i ten tez nie działa - czy ze mna jest cos nie tak. Poza tym do zwykłych objawów NN dołaczyły jakies dziwne stany depresyjne które co pare dni mi sie powtarzaja z wiekszym nasileniem niz kiedys:/ Moze mam jakis za silny organizm który jest odporny na jakikolwiek lek(uodparnia sie) - czy to możliwe że żaden z 3 powyzszych leków w zadnym stopniu nie zadziałał? I może poprosze niech ktoś napisze czy brał to samo i na niego to tez nie działało to co w końcu podziałało? Jakie leki możecie mi jeszcze "zaproponować" i polecic?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
193
Dołączył(a)
09 gru 2006, 20:18

czy ja jestem dziwny - czy leki?

przez justynak26 17 mar 2007, 13:46
Leki zaproponować może Ci tylko lekarz. Z tego co wiem, musi minąć jakiś czas żeby leki przyniosły efekt, jest to czas około 3 tygodni. Wiele leków może też nasilać w pierwszej fazie chorobę albo dochodzą nowe objawy. Porozmawiaj ze swoim lekarzem, może trzeba "uderzyć" z innej strony. Powodzenia
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
10 lut 2007, 21:40
Lokalizacja
Ostróda

Re: czy ja jestem dziwny - czy leki?

Avatar użytkownika
przez silesiaster 17 mar 2007, 13:55
justynak26 napisał(a):Leki zaproponować może Ci tylko lekarz. Z tego co wiem, musi minąć jakiś czas żeby leki przyniosły efekt, jest to czas około 3 tygodni. Wiele leków może też nasilać w pierwszej fazie chorobę albo dochodzą nowe objawy. Porozmawiaj ze swoim lekarzem, może trzeba "uderzyć" z innej strony. Powodzenia


oczywiscie konsultuje sie przez cały czas z lekarzami i uzgadniamy jakie leki mam brać - i kazdy z leków o których wspomniałem nie działał w zaden sposób. Tak wiec moze ktoś z Was może wie jaki moze podziałac?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
193
Dołączył(a)
09 gru 2006, 20:18

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do