jaki lek ..

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

przez dystymik 06 sty 2008, 12:28
Gdzieś czytałem że mirtazapina powoduje wzrost wagi (póki co jestem szczupły i wolałbym, żeby tak zostało) a ponadto działa też trochę nasennie - czyli generalnie jest mi to niepotrzebne. Jak jest z Velafaxem?Pobudza?Jakie masz rozpoznanie jeżeli mogę wiedzieć?
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
25 gru 2007, 21:41

przez dystymik 06 sty 2008, 12:48
Dziękuję :)
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
25 gru 2007, 21:41

przez dystymik 06 sty 2008, 14:59
Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś sugestie to bardzo proszę. Co sądzicie o innych lekach z grupy SSRI?W przypadku Efectinu boję się działań niepożądanych...
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
25 gru 2007, 21:41

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez dystymik 06 sty 2008, 23:31
Wiem, że Efectin to SNRI - pytam o inne SSRI niż Fluoksetyna, a o tym że boję się działań niepożądanych Efectinu było jakby przy okazji :))) pozdrawiam
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
25 gru 2007, 21:41

Avatar użytkownika
przez Bad Girl 07 sty 2008, 11:06
Jeżeli brałeś już leki z grupy SSRI to przestawienie się na SNRI przechodzi bardzo łagodnie. Brałam fevarin (fluoksetyna) 100mg i zmieniłam to na Efectin. nie odczułam żadnych skutków ubocznych oprócz bólu głowy (ale to dlatego, że odstawiłam fevarin).
Tak więc nie ma się czego bać. a efectin jest napewno dwa razy lepszy od fluoksetyny :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:46
Lokalizacja
Poznań

przez mark602 20 sty 2008, 13:28
A czemu bierzesz leki, masz "tylko" dystymię? Chodzisz na psychoterapie?
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
11 sty 2008, 01:01

przez dystymik 20 sty 2008, 19:57
No właśnie...chodzi o to "tylko" - nie mogłem funkcjonować bez leków. Z tego co wyczytałem w leczeniu dystymii najważniejsze są leki i mają lepsze i trwalsze działanie niż psychoterapia. Z reszta ja sam nie wiem tak do końca co mi jest bo ostatnio lekarz mi mówił, że jednak to coś lękowego bardziej jest według niego. Chociaż ja doskonale pamiętam, że przed braniem leków miałem podły nastrój, a że miałem objawy takie jak kołatanie serca czy dolegliwości żołądkowe to już inna sprawa. Teraz biorę Efectin ER 75 (dopiero od kilku dni). Czuję się na chwilę obecną całkiem nieźle. Pozdrawiam
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
25 gru 2007, 21:41

Avatar użytkownika
przez jaaa 20 sty 2008, 20:02
dystymik a jakies skutki uboczne miales?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

przez dystymik 20 sty 2008, 20:23
Póki co żadnych :)
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
25 gru 2007, 21:41

Jakie leki nie zmulają

przez Paweł232 24 lut 2008, 20:56
siema. Nie bede oryginalny i zaczne od tego , ze choruje na depresje (chyba). Dopadla mnie dwa tygodnie temu. chcialbym na razie samodzielnie sie podleczyc, bez pomocy psychologa. Ale za dwa miesiace mam mature i musze sie uczyc. zwiazku z tym mam pytanie: jakie leki sa skuteczne, a jednoczesnie nie obnizaja zdolnosci intelelektualne?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
24 lut 2008, 20:39

przez celineczka3 24 lut 2008, 21:21
Jesli chcesz leczyc sie na depresje nie polecam robic tego na wlasna reke. Idz do jakiegos specjalisty psychiatry ktory najlepiej zna sie na farmakoterapii i bedzie potrafil Ci pomoc. Ja tez w tym roku pisze mature i biore leki: fluanxol i mirtazapine>>nie zmulaja i bardzo poprawiaja samopoczucie. Ale z cala pewnoscia jest jeszcze wiele skutecznych leków przeciwderesyjnych ktore nie oslabiaja koncentracji a nawet ja wzmacniaja tak jak to jest w moim przypadku. Pozdrawiam:):)
celineczka3
Offline

Avatar użytkownika
przez Jovita 25 lut 2008, 17:46
Paweł232 napisał(a):siema. Nie bede oryginalny i zaczne od tego , ze choruje na depresje (chyba). Dopadla mnie dwa tygodnie temu. chcialbym na razie samodzielnie sie podleczyc, bez pomocy psychologa. Ale za dwa miesiace mam mature i musze sie uczyc. zwiazku z tym mam pytanie: jakie leki sa skuteczne, a jednoczesnie nie obnizaja zdolnosci intelelektualne?


jak dla ciebie zadne leki , jesli juz to wez sobie tylko jakas lecytyne na mozg i tyle , a jesli chodzi o leki to tylko z lekarzem mozesz na ten temat porozmawiac nigdy nic nie bierz samemu.
Jesli to trwa 2 tyg to moze to nie jest depresja , moze to chandra ale nigdy nie wiadomo wiec po maturze wez sie za siebie i mam nadzieje ze to nie deprecha

pozdrawiam.
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

przez Carabidis 03 mar 2008, 21:17
Witam
Po ponad miesiącu brania Coaxilu i doraźnie Pramolanu praktycznie zaden efekt, a dzis lekarz przepisal mi Asentre czy jakos tak i wiecej pramolanu kazal jesc - i narazie czlek sie cieszy (jak wtedy gdu dostalem coaxil) ze pomoze moze i sama mysl juz cieszy ze moze pomoze a czy pomoze do sie zobaczy, ale naklania mnie lekarz na psychoterapie ...
zobaczymy jak leki podzialaja - ale w tym wsszystkim wkurza mie ze nie mozna obalic jakiegos procentowego czteropaka - a tesknie za tym jak jasna ch....
Pozdro dla wszystkich udreczonych
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
18 lut 2008, 18:57

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 14 gości

Przeskocz do